افشاگری تازه درباره نابودی اسناد مهم دولتی از سوی ترامپ

به گزارش وبلاگ نیک دل، درباره ترامپ گفته می گردد که نسبت به قوانین آمریکا درباره حفظ اسناد دولتی بسیار بی توجه بوده است.

افشاگری تازه درباره نابودی اسناد مهم دولتی از سوی ترامپ

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده که بعید به نظر می رسد بدون غرض این کار را انجام داده باشد، عادت دارد اسناد را پاره کند و سپس آن ها را فقط به سطل آشغال بیندازد. به همین دلیل، کارمندان کاخ سفید که با اسناد کار می کردند مجبور می شدند ساعت ها آن ها را بهم بچسبانند. اکنون این نگرانی فزاینده وجود دارد که حفظ ناقص مدارک و سوابق در کاخ سفید در تاریخ ریاست جمهوری دونالد ترامپ حفره ای بوجود خواهد آورد.

سلیمان لارتی، تحلیلگر سابق بایگانی کاخ سفید، استدلال می نماید که بار ها از ترامپ خواسته شد که از این طریق با اسناد مهم برخورد نکند، اما وی نمی خواست گوش دهد. علاوه بر این گفته می گردد که ترامپ نوار های مترجمی را که در جلسه سال 2017 وی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شرکت نموده بود را برداشته و ضبط نموده است.

شایان ذکر است که رفتار اینچنینی ترامپ نسبت به اسناد، او را پس از خاتمه ریاست جمهوری ایالات متحده تهدید نمی نماید و این به رغم این واقعیت است که در قانون آمریکا آمده است که رئیس جمهور نمی تواند اسناد را بدون مشورت با بایگانی از بین ببرد و همچنین نمی تواند به کنگره اطلاع ندهند. اما همان قانون می گوید که رئیس ایالات متحده می تواند از توصیه های بایگانی ملی پیروی نکند.

منبع: فرارو

به "افشاگری تازه درباره نابودی اسناد مهم دولتی از سوی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری تازه درباره نابودی اسناد مهم دولتی از سوی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید