اقدام دسته جمعی در اسپانیا برای بازگشت مسی ، راه غیرمنتظره پیدا شد

به گزارش وبلاگ نیک دل، بارسلونا موزه لیونل مسی را در کنار نیوکمپ می سازد تا یاری مالی برای انتقال تابستانی اسطوره باشگاه باشد.

اقدام دسته جمعی در اسپانیا برای بازگشت مسی ، راه غیرمنتظره پیدا شد

به گزارش وبلاگ نیک دل به نقل از گل، در آخرین کوشش برای بازگرداندن لیونل مسی به باشگاه، بارسلونا در حال برنامه ریزی برای ساخت یک موزه اختصاصی به منظور جمع آوری سرمایه برای جابجایی باشگاه است.

در حالی که تنها چند ماه از قرارداد مسی با پاری سن ژرمن به جای مانده است و گفته می گردد این باشگاه با رفتن او مسئله ای ندارد، به نظر می رسد که بازگشت به باشگاه دوران کودکی او به طور فزاینده ای مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که ممکن است چند باشگاه اروپایی سطح بالای دیگر برای امضای قرارداد با مسی رقابت نمایند، و با توجه به شرایط مالی حساسی که بارسا در آن واقع شده است، شرایط بازگشت به این تیم کاملاً مشخص نیست.

پس از اینکه گزارش شد خاویر تباس، رئیس لالیگا پیشنهاد یک طرح امکان سنجی برای بازگشت مسی داده، رسانه اسپانیایی AS راهی را برای دستیابی به این بودجه فاش کرد. تصور می گردد که طرح هایی برای تبدیل مقر قدیمی آموزشگاه مشهور جوانان، لاماسیا، واقع در کنار نیوکمپ، به موزه ای که به قهرمان آرژانتینی آن ها اختصاص داده شده، پیشنهاد داده شده است. گزارش شده است که مذاکراتی با یک شرکت مخابراتی برای تحقق بخشیدن به این طرح شروع شده است.

ایده اصلی این است که این مرکز می تواند هزاران جهانگرد و طرفدار را به خود جذب کند، بنابراین عایدی ثابتی ایجاد می نماید تا بتواند هزینه خرید ستاره پاری سن ژرمن را تامین کند. اگر این ارقام در محدوده های مشخص شده اخیر تباس باشد، رئیس لالیگا احتمالاً با توجه به عایدیی که ستاره آرژانتینی برای لیگ به ارمغان می آورد (یعنی حقوق تلویزیونی)، این انتقال را تایید خواهد نمود.

خود بارسا اخیراً با بازیکنان فعلی بلوگرانا در خصوص بازگشت ستاره خود صحبت نموده است. اما مشکل اصلی بازگشت مسی همچنان مسائل مالی است، در حالی که تمدید با پاری سن ژرمن در این مرحله نیز کاملاً دور از فکر نیست.

  • او پدیده بارسلونا بعد از مسی است | رکوردشکنی ستاره دو رگه
  • سرنوشت نامعلوم این دو ستاره پس از خاتمه قرارداد مسی
  • امضای رونالدو این فرد با 10 هزار پوند بدهی را به یک میلیونر تبدیل کرد!
منبع: همشهری آنلاین

به "اقدام دسته جمعی در اسپانیا برای بازگشت مسی ، راه غیرمنتظره پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام دسته جمعی در اسپانیا برای بازگشت مسی ، راه غیرمنتظره پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید