رونمایی از هدفون تازه اپل با بدنه شفاف

به گزارش وبلاگ نیک دل، اپل جدیدترین هدفون توگوشی خود را با طراحی شفاف رونمایی کرد. این محصول با قیمتی کمتر از ایرپاد پرو عرضه می گردد.

رونمایی از هدفون تازه اپل با بدنه شفاف

به گزارش زومیت، پس از افشاگری های فراوان، اپل پایان هدفون توگوشی نو برند بیتس موسوم به +Beats Studio Buds را رونمایی کرد. استودیو بادز پلاس محتوای صوتی را با قدرت زیاد پخش می نماید و بدنه ای شفاف دارد.

براساس بیانیه مطبوعاتی اپل، هدفون نو بیتس از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و شفافیت (Transparency) پشتیبانی می نماید و هر دو قابلیت به سادگی فعال می شوند.

حذف نویز فعال سروصدای اضافی محیط را می گیرد و حالت شفافیت مخصوص زمان هایی است که بیرون از خانه مشغول دویدن هستید. با فعال کردن حالت شفافیت، صدای محیط را نیز می شنوید.

اپل می گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا 9 ساعت موسیقی پخش می نماید و شارژدهی محصول به لطف کیس به 27 ساعت می رسد. تنها 5 دقیقه شارژ به شما امکان می دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.

ایرباد نو اپل با دستگاه های اندرویدی و آیفون به سادگی سازگار می گردد و دستور هی سیری را می شناسد و ازطریق به روزرسانی OTA قابلیت های نو دریافت می نماید.

اپل می گوید بیتس استودیو بادز پلاس از قابلیت Google Fast Pair پشتیبانی می نماید و به سادگی با دستگاه های اندرویدی جفت می گردد. این ایرباد به لطف قابلیت Audio Switch به سادگی در بین دستگاه اندرویدی و کروم بوک و سایر دستگاه های سازگار جابه جا می گردد.

بیتس استودیو بادز پلاس به تنهایی پنج گرم وزن دارد و وزن کیس به 49 گرم می رسد. این هدفون از امروز با قیمت 170 دلار در مدل های شفاف و مشکی و عاجی می توان تهیه کرد.

منبع: فرارو

به "رونمایی از هدفون تازه اپل با بدنه شفاف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از هدفون تازه اپل با بدنه شفاف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید