سعادتمند: امیدوارم نتایج ملی پوشان تنیس روی میز بهتر از قبل باشد

به گزارش وبلاگ نیک دل، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: رسیدن به موفقیت در کوتاه مدت ممکن نیست و بر همین اساس انتظار زیادی از تیم ملی در تایلند ندارم و فقط امیدوارم عملکرد پینگ پنگ بازان بهتر از گذشته باشد.

سعادتمند: امیدوارم نتایج ملی پوشان تنیس روی میز بهتر از قبل باشد

احمد سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نیک دل درباره آخرین شرایط تیم های ملی تنیس روی میز مردان و زنان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم بانوان اردوی خود را در آموزشگاه بین المللی تنیس روی میز برگزار کرد و تیم مردان نیز راهی کیش شد تا آخرین مرحله اردو را پشت سر بگذارد. خوشبختانه شرایط روحی و روانی همه نفرات خوب است و آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

وی اضافه کرد: سعی کردیم همه برنامه های سرمربیان و آنچه را خودمان پیش بینی نموده بودیم فراهم کنیم، البته قرار بود تیم بانوان راهی کمپ اشلاگر گردد که این مسئله محقق نشد، با وجود این، شرایطی را در تهران ایجاد کردیم که بانوان بتوانند به آمادگی نزدیک شوند.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: پیش خودم که آنالیز می کردم به این نتیجه رسیدم که بسیاری از رشته ها نتوانستند همه برنامه های آماده سازی تیم های ملی خود را اجرایی نمایند اما خوشبختانه ما با وجود سختی های زیادی که وجود داشت به این هدف رسیدیم و هیچ کاری روی زمین نماند.

سعادتمند درباره انتظاراتش از بازیکنان اعزامی به تایلند گفت: فقط از آنها می خواهم که با قدرت مسابقه بدهند. باید به یک نکته مهم اشاره کنم؛ تنیس روی میز رشته ای نیست که با 2،3 ماه برگزاری اردو و ... بتوان به نتیجه مطلوب رسید. بر همین اساس نیز انتظار زیادی از تیم ملی ندارم و فقط امیدوارم بهتر از قبل باشند. به نظرم باید یک برنامه 5،6ساله برای موفقیت در این ورزش داشت و سپس در مورد قهرمانی صحبت کرد.

به گزارش وبلاگ نیک دل، تیم های ملی تنیس روی میز برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا بامداد فردا (چهارشنبه) راهی تایلند خواهند شد.

منبع: تسنیم

به "سعادتمند: امیدوارم نتایج ملی پوشان تنیس روی میز بهتر از قبل باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: امیدوارم نتایج ملی پوشان تنیس روی میز بهتر از قبل باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید