عکس ، همسر پورحیدری پیگیر ناپدید شدن مجسمه اسطوره استقلال ، چرا باید این کار را نموده باشند؟

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبری که از روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب زیادی هم داشت دزدیده شدن مجسمه منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال و فوتبال کشورمان بود که حتی واکنش خانواده آن مرحوم را در پی داشت.

عکس ، همسر پورحیدری پیگیر ناپدید شدن مجسمه اسطوره استقلال ، چرا باید این کار را نموده باشند؟

در همین ارتباط تماسی را با خانم فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری داشتیم. او در پاسخ به وبلاگ نیک دل گفت: حقیقت اینکه دزدی کردند یا هر چیز دیگری نمی دانم، اما آنچه که معین است، به نظر می رسد که بله مجسمه را کنده و برده اند. الان هم در راه شهرداری هستم تا آنجا گزارش بدهند، جریان چه بوده است. آیا خودشان خبر دارند؟ چه اقدامی انجام خواهند داد؟ چه کسی بوده که مجسمه را برده؟ یا اینکه چرا برده است؟

همسر مرحوم پورحیدری درباره اینکه آیا در نزدیکی تندیس مرحوم پورحیدری دوربینی نبوده که با بازبینی آن متوجه بردن تندیس بشویم، تاکید نمود: چرا دوربین هست، اما نمی دانیم کجا باید برویم که بتوانیم فیلم دوربین ها را بگیریم و ببینیم. خانه های اطراف دوربین دارند. فعلا هم باید به شهرداری بروم تا ببینم چه می گردد؛ چراکه یکی به من گفت ممکن است، مجمسه را خود شهرداری برای پاکسازی یا حتی تعمیر برده باشد.

وی اضافه کرد: بعضی می گویند باید به بخش زیباسازی شهرداری بروم و بعضی می گویند به قسمت تربیت بدنی مراجعه کنم. حالا من خودم درحال رفتن به اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک هستم. واقعیت ما خودمان هم نمی دانیم کندن مجسمه پورحیدری کار چه کسی است. مگر اینکه طرف مریض و روانی باشد. وگرنه کسی که مرده و آزارش به کسی نمی رسد، چرا باید مجسمه اش را کنده و ببرند. می خواهند اذیت نمایند. نمی دانم از طرف چه کسی بوده است. پی گیر ماجرا هستم.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، همسر پورحیدری پیگیر ناپدید شدن مجسمه اسطوره استقلال ، چرا باید این کار را نموده باشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، همسر پورحیدری پیگیر ناپدید شدن مجسمه اسطوره استقلال ، چرا باید این کار را نموده باشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید