قارداشی: رقابت در انتخابی المپیک خیلی نزدیک است

به گزارش وبلاگ نیک دل، رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: رقابت در مسابقات انتخابی المپیک بسیار نزدیک است و نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد.

قارداشی: رقابت در انتخابی المپیک خیلی نزدیک است

مهرداد علی قارداشی در گفتگو با وبلاگ نیک دل درباره شانس ملی پوشان تنیس روی میز ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو بیان نمود: هم در بخش دختران و هم پسران رقابت بسیار نزدیک است و قزاق ها رنکینگ خوبی دارند و همه چیز 50-50 است. در این شرایط نتیجه قابل پیش بینی نیست. دیگر هر کسی روز مسابقه آماده تر و هوشیار تر باشد و بتواند از تجربه هایش استفاده کند، پیروز می شود. اما در نهایت امیدوارم که ملی پوشان ما بتوانند سهمیه را بگیرند.

قارداشی در پاسخ به این پرسش که ایران شانس برای دریافت سهمیه از طریق مسابقات کسب سهمیه جهانی هم دارد یا خیر، تاکید کرد: شانس در مسابقات آسیای میانه بیشتر است اما از مسابقات کسب سهمیه جهانی هم ناامید نیستیم. البته امید داریم که نوشاد از طریق رنکینگ هم بتواند سهمیه بگیرد که به این بستگی دارد که که چه کسانی در این مسابقات به سهمیه برسند.

رییس فدراسیون تنیس روی از برگزاری اردوی مشترک دختران پینگ باز با ترکیه خبر داد و گفت: دو بازیکن خانم و یک مربی به ایران سفر می کنند و به مدت 10 روز با بانوان ایران اردوی مشترکی دارند و علاوه بر آن بین بازیکنان مسابقاتی نیز برگزار می شود. بازیکنان ترکیه ای با نظر کادرفنی و از این لحاظ که بازی آنها شبیه بازی بازیکنان ازبکستان و قزاقستان است، انتخاب شدند.

او در مورد تامین هزینه اعزام پینگ بازان به مسابقات قطر گفت: هزینه ها نسبت به قبل بیشتر شده است و از طرفی چهار مسابقه در قطر برگزار می شود و سفر طولانی است به طوری که ملی پوشان ششم به قطر اعزام می شوند، 30 اسفند بر می گردند. ما با جذب اسپانسر و کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هزینه های اعزام را تامین کردیم.

قارداشی در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد مسابقات انتخابی المپیک لغو شود، تاکید کرد: فکر نمی کنم چون مسابقات پینگ پنگ قرار است با پروتکل های سخت گیرانه ای برگزار شود و تا به امروز هم همه موارد رعایت شده است. در این شرایط ما هم از ملی پوشان خواسته ایم به نوعی در قرنطینه کامل باشند و پروتکل ها را سخت تر از قبل رعایت کنند تا مسئله ای برای حضور در مسابقات نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قارداشی: رقابت در انتخابی المپیک خیلی نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قارداشی: رقابت در انتخابی المپیک خیلی نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید