مخفی سازی لایک های اینستاگرام به صورت بین المللی مورد آزمایش قرار می گیرد

به گزارش وبلاگ نیک دل، چند روز قبل اینستاگرام بیان نمود که آزمایش مربوط به مخفی سازی لایک ها را برای بعضی از کاربران آمریکایی شروع می نماید. این آزمایش که طی آن تعداد لایک ها و شمار بازدید از ویدیوها مخفی می گردد، از چند ماه قبل شروع شده و حالا اینستاگرام میخواهد آزمایش را وارد فاز بین المللی کند.

مخفی سازی لایک های اینستاگرام به صورت بین المللی مورد آزمایش قرار می گیرد

طبق اعلام اینستاگرام کاربرانی که در این آزمایش قرار می گیرند، دیگر نمی توانند تعداد لایک ها و بازدید از ویدیوهای دیگران را مشاهده نمایند و فقط به آمار مربوط به پست های خود دسترسی خواهند داشت. اینستاگرام می گوید با این کار، کاربران بیش از توجه بر تعداد لایک ها، بر محتوای پست ها توجه خواهند کرد.

این پلتفرم از چند ماه قبل آزمایش مربوط به مخفی سازی تعداد لایک ها را در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، ایرلند، ایتالیا، ژاپن و نیوزیلند شروع نموده است. اگرچه مدیران آن می گوید تا حالا این اقدام نتایج مثبتی به همراه داشته، ولی از آنجایی که یک تغییر بسیار مهم برای اینستاگرام محسوب می گردد، آن ها قصد دارند با افزایش وسعت این پروژه اطلاعات بیشتری از واکنش کاربران کسب نمایند.

در این میان، گفتنی است که تعداد لایک ها برای اینفلوئنسرها اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا تا حد زیادی بر اساس همین موضوع مبلغ موردنظر را از اسپانسرها دریافت می نمایند. اینستاگرام هم اعلام نموده آن ها به خوبی از این موضوع خبر دارند و در این زمینه به دنبال ارائه راهکارهای مناسبی هستند.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "مخفی سازی لایک های اینستاگرام به صورت بین المللی مورد آزمایش قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخفی سازی لایک های اینستاگرام به صورت بین المللی مورد آزمایش قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید