پاداش نقدی وحشتناک وزیر عربستان به بازیکنان الهلال

به گزارش وبلاگ نیک دل، به گزارش کوره، الهلال عربستان در ملاقات برابر فلامینگو برزیل در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها به پیروزی دست پیدا کرد تا راهی فینال گردد. وزیر ورزش عربستان به خاطر این تاریخ سازی بازیکنان الهلال پاداش ویژه ای را برای آن ها در نظر گرفت.

پاداش نقدی وحشتناک وزیر عربستان به بازیکنان الهلال

عبدالعزیر بن ترکی، وزیر ورزش عربستان، خاطرنشان کرد که به هر بازیکن الهلال به خاطر این تاریخ سازی در جام جهانی باشگاه ها 500 هزار ریال عربستان (نزدیک به شش میلیارد تومان) پاداش خواهد داد.

این برای نخستین بار است که یک نماینده از عربستان به فینال جام جهانی باشگاه ها راه پیدا می نماید و این باعث خشنودی زیاد سران فوتبال در این کشور شده است.

فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال، هم در واکنش به صعود تیمش به فینال گفت: این دستاورد تاریخی را به ملک سلمان، بن سلمان ولیعهد و هیات مدیره باشگاه تبریک می گویم. ما بسیار خشنود هستیم که چنین دستاوردی داشته ایم. به نایب قهرمانی راضی نخواهیم شد و در پی قهرمانی در این رقابت ها هستیم.

شاهزاده ولید بن طلال، عضو افتخاری باشگاه الهلال، هم به خاطر راهیابی این تیم به فینال جام جهانی باشگاه ها به هر بازیکن یک میلیون ریال سعودی معادل 12 میلیارد تومان پاداش داد.

منبع: فرارو

به "پاداش نقدی وحشتناک وزیر عربستان به بازیکنان الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش نقدی وحشتناک وزیر عربستان به بازیکنان الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید