پیام گزینه اول خروج از استقلال؛ جایی نمی روم و هستم!

به گزارش وبلاگ نیک دل، تصور می شد به علت فصل ناموفقی که مهاجم آبی ها در استقلال داشت نخستین خروجی این تیم برای فصل پیش رو باشد اما گویا این اتفاق به این راحتی نخواهد افتاد.

پیام گزینه اول خروج از استقلال؛ جایی نمی روم و هستم!

به گزارش وبلاگ نیک دل سجاد شهباززاده بدون شک یکی از ناپیروز ترین مهاجمان استقلال بود. سجاد که فصل پیروزی را در تیم سپاهان پشت سر گذاشته بود در ابتدای فصل بیست و دوم لیگ برتر با پیشنهاد خوب استقلالی ها روبرو شد و ترجیح داد در میان مشتریان خود به استقلال پاسخ مثبت دهد و به این تیم آمد. شهباززاده در ابتدای فصل به وسیله ساپینتو به بازی گرفته شد اما چون در امر گلزنی ناپیروز بود کم کم به نیمکت منتقل شد و این انتقال تا خاتمه فصل به طول انجامید.

تصور می شد به علت فصل ناپیروزی که سجاد در استقلال داشت نخستین خروجی این تیم برای فصل پیش رو باشد اما نکته اینجا است که قرارداد این بازیکن هم مثل بازیکنان دیگر استقلال به وسیله مدیریت قبلی طوری بسته شده که همه چیز به سود شهباززاده است و از آنجایی که از نظر بعد مالی ماندن در استقلال برای این بازیکن منفعت دارد، قصد جدایی از استقلال را ندارد و برای مدیران این باشگاه پیام فرستاده که تصمیم به ماندن دارد. شهباززاده بر خلاف اینکه در تیم سپاهان پیروز بود در استقلال هیچ توفیقی کسب نکرد! قطعاً مدیران استقلال از خرید او پشیمان هستند اما قراردادهای دست و پا گیری که بسته شده مانع فسخ قرارداد این بازیکن می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیام گزینه اول خروج از استقلال؛ جایی نمی روم و هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام گزینه اول خروج از استقلال؛ جایی نمی روم و هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید