چه صنوفی مشمول محدودیت های کرونایی هستند؟

به گزارش وبلاگ نیک دل، سرهنگ نادر مرادی، با بیان اینکه با تصمیم ستاد مقابله با کرونا دراستان تهران تمام محدودیت های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه 27 مهر تا انتها هفته ادامه خواهد داشت، گفت: به همین دلیل همانطور که اعلام شده برگزاری کلاس ها در مدارس، دانشگاه ها و سایر آکادمی ها به شکل غیر حضوری خواهد بود.

چه صنوفی مشمول محدودیت های کرونایی هستند؟

وی ادامه داد: همچنین برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها و فعالیت باشگاه های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه ها و چایخانه ها، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی و همچنین سالن های سینما و تئاتر و … همچنین ادامه خواهد داشت.

مرادی با اشاره به گشت های پلیس و همکاری صنوف در گشت زنی اظهار کرد: ضروری است تمامی صنوف مقررات و پروتکل ها را رعایت نمایند و در صورت عدم توجه به مقررات و مشاهده گشت های پلیس با گزارش صنوف با موارد تخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم با هشدار به صنوفی که پروتکل ها را رعایت ننمایند، گفت: مردم هم می توانند در صورت مشاهده صنوفی که پروتکل ها و مقررات بهداشتی در آن رعایت نشده یا برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا فعال هستند، موضوع را به پلیس گزارش دهند.

وی با بیان اینکه بسیاری از صنوف مقررات ابلاغی را رعایت نموده و همکاری خوبی با پلیس و ستاد مقابله با کرونا دارند، گفت: عمده موارد نقض پروتکل ها و مقررات نیز متاسفانه از سوی صنوفی بوده که فاقد جواز کسب بودند که با این موارد نیز برخورد شده است.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز

به "چه صنوفی مشمول محدودیت های کرونایی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه صنوفی مشمول محدودیت های کرونایی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید