5 مرحله یک آرایش بی نقص مجذوب کننده با محصولات برند شیگلم

به گزارش وبلاگ نیک دل، اگر از علاقه مندان به آرایش کردن باشید، مطمئنا برند شیگلم را می شناسید. این برند به تازگی هواداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا نموده است و به علت کیفیت ساخت خوب، قیمت مناسب و تنوع زیادی که دارد، مورد توجه عاشقان میکاپ قرار گرفته است. در این مطلب از خبرنگاران مگ قصد داریم شما را با این برند بیشتر آشنا کنیم و چند مورد از برترین محصولات آن را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

5 مرحله یک آرایش بی نقص مجذوب کننده با محصولات برند شیگلم

کمی از تاریخچه این برند

برند شیگلم (SHEGLAM) در سال 2019 به وسیله گروهی از علاقه مندان به لوازم آرایشی که از محصولات گران قیمت خسته شده بودند، تاسیس شد. این گروه تصمیم گرفتند لوازم آرایشی با کیفیت و با قیمت ارزان فراوری نمایند. شیگلم با حذف واسطه ها و تحویل محصولات به مشتریان به طور مستقیم، توانسته است قیمت محصولات خود را پایین نگه دارد.

شاید برایتان سوال باشد که برند شیگلم ساخت کجاست؛ دفتر مرکزی این برند در کشور سنگاپور است و بعد از آن فعالیت خود را در 40 کشور دیگر نیز توسعه دادند. لوازم حمام، محصولات مراقبت از پوست، لوازم آرایشی حرفه ای از کرم پودر گرفته تا رژ لب و رژ گونه، از محصولات فراوری شده به وسیله این برند هستند.

در سال 2021، شیگلم جایزه MEGA Beauty Award را دریافت کرد. بعلاوه این برند یک مجموعه آرایشی به نام Wild Heart را به بازار عرضه کرد که تمامی محصولات موجود در این مجموعه بدون تست حیوانی ساخته شده اند. این مجموعه شامل 5 پالت سایه حرفه ای می گردد که از روی حیوانات نایاب نام گذاری شده اند:

  • Flutter Effect
  • Fin Within
  • Forever Feather
  • Viva La Leopard
  • Wolf Calls

چگونه با محصولات شیگلم یک آرایش کامل و زیبا داشته باشیم؟

حالا که با این برند یک آشنایی کوچک پیدا کردید، بیایید یک روتین چند مرحله ای از آرایش روزانه و کامل را با لوازم آرایشی شیگلم باهم مرور کنیم تا بتوانید خرید راحت تر و آرایش مجذوب کننده تری داشته باشید.

برای داشتن آرایشی پایدارتر و البته تمیزتر، ضروری است که کار خود را با زدن پرایمر آغاز کنید. پرایمر پوست شما را آبرسانی و یک دست نموده و برای استفاده از کرم پودر آماده می نماید. حالا تا زمانی که پرایمر کاملا جذب پوستتان گردد، به سراغ آرایش چشم ها بروید.

1. آرایش چشم

اگر می خواهید آرایشی کامل و همه چیز تمام داشته باشید، یک پالت سایه چشم حتما به کارتان خواهد آمد. پالت سایه چشم شگلم مدل Wonka bar یک محصول عالی برای داشتن آرایش های لایت و اسموکی است؛ زیرا از 8 رنگ شاین و مات با پیگمنت بالا تشکیل شده است. رنگ های این پالت بسیار کاربردی بوده و برای آرایش های روزمره هم قابل استفاده هستند.

حالا نوبت به خط چشم است. خط چشم های مشکی یک انتخاب کلاسیک و همیشگی هستند که می توانید به آن ها اعتماد کنید. اما اگر دوست دارید آرایشتان ترندتر باشد و رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد، خط چشم های رنگی و خط چشم های گلیتری می توانند درخشندگی چشم هایتان را بیشتر نمایند. بعلاوه اگر دوست دارید آرایشتان طبیعی تر باشد، می توانید به یاری یک براش زاویه دار، مقداری از سایه را گوشه چشم هایتان فید کنید.

انتخاب یک ریمل خوب، بسیار مهم است. فرقی نمی نماید که می خواهید به یک مهمانی مهم بروید یا قصدتان یک آرایش ساده، اما زیباست. مژه ها می توانند تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره شما بگذارند.

اگر در پی ریملی هستید که هم مژه هایتان را بلند کند و هم به آن ها حجم بدهد، ریمل شگلم مدل All-In-One پیشنهاد مناسبی به شما خواهد بود. این ریمل رنگ مشکی تیره ای دارد و اگر مژه های کوتاهی دارید، به یاری آن می توانید مجذوب کنندهیت چشم هایتان را دو چندان کنید. برس اول این ریمل مژه ها را بلند و لیفت می نماید و برس دوم طراحی شبیه به ساعت شنی دارد که به مژه ها حجم می دهد و آن ها را پرپشت تر نشان می دهد.

ریمل حجم دهنده SHEGLAM هم یک برس دو طرفه با دو فرمول مختلف دارد. این ریمل خیلی سریع خشک می گردد و کاملا ضد لک و ریزش است. این ریمل مژه ها را حجیم، بلند و کاملا از هم جدا می نماید.

2. آرایش ابرو

ابروهای طبیعی و مرتب شده همچنان جز ترندهای محبوب در دنیای مد و فشن هستند. اگر دوست دارید کمی به ابروهایتان حالت بدهید، می توانید ژل ابرو یا صابون ابروی شیگلم بهره ببرید. این دو محصول می توانند بدون ایجاد حس چسبندگی، ابروهایتان را مرتب و لیفت نمایند و باعث کشیده تر شدن چهره شما شوند.

اگر هم ابروهایتان نازک هستند و دوست دارید در عین طبیعی بودن، فضای خالی بین تارهای ابرو را پر کنید تا پرپشت تر دیده شوند، می توانید از سایه ابرو بهره ببرید. اما اگر نظر من را بخواهید، هاشور ابروی شیگلم گزینه طبیعی تری برایتان خواهد بود؛ زیرا می توانید به یاری آن خطوطی مشابه با تارهای ابرو رسم کنید. بعلاوه این هاشور ابرو ضد آب و ضد لک بوده و استفاده کردن از آن هم بسیار راحت است.

3. آرایش صورت

یکی از اصلی ترین قسمت های یک آرایش کامل، کرم پودر است. بیشتر ما خانم ها درباره پوست خود اعتماد به نفس پایینی داریم و در تلاشیم تا نواقص آن مثل لک ها، جوش ها و… را با لوازم آرایشی بپوشانیم تا صورتمان مانند فیلترهای اینستاگرام صاف و یک دست باشند. اگر قصد خرید کرم پودر از برند شیگلم دارید، احتیاجی به نگرانی نیست؛ زیرا این برند چندین مدل مختلف کرم پودر را رنگ های مختلف برای تناژهای پوستی مختلف فراوری و عرضه نموده است که هرکدام را برای موقعیت های مختلف می توانید بهره ببرید.

کرم پودرهای شیگلم مدل Complexion Pro طراحی پمپی دارد و در رنگ های متنوع فراوری شده است. این کرم پودر یک کاور یک دست و تمیز روی پوست ایجاد می نماید و جلوه نهایی آن مات است. فرمولاسیون این کرم پودر در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و به یاری آن می توانید پوستی یکنواخت و شفاف داشته باشید. این سری کرم پودرها برای مهمانی ها و استفاده طولانی مدت که احتیاج دارید کاور کرم پودرتان بالا باشد، انتخاب بهتری هستند.

این محصول از سری آبرسان کرم پودرهای شیگلم است که علاوه بر یک دست کردن پوست، پوست شما را آبرسانی هم می نماید و درخشندگی مجذوب کنندهی به پوست شما می دهد. این کرم پودر بافت بسیار سبکی دارد و پوشانندگی آن طبیعی است، یعنی برای استفاده روزمره انتخابی ایدئال خواهد بود.

بالم پوشاننده شیگلم از لاین Skinfluencer، یک کرم پودر فشرده شبیه به موس است. این محصول کاور بسیار بالایی دارد و پوشانندگی و ماندگاری آن نیز بالا است. فرمولاسیون موس شیگلم ضد آب بوده و در برابر تعریق بسیار مقاوم است. بعلاوه این محصول فاقد تالک و الکل بوده و تست حیوانی هم ندارد. ترکیبات آن حاوی مرطوب نماینده بوده که به پوست شما ظاهری یک دست و مات می دهد بدون اینکه حالت کیکی ایجاد کند.

پنکیک کرم پودری شیگلم یکی از محصولات نو، پرطرفدار و پرفروش این برند است که طراحی منحصر به فردی دارد. این کرم پودر کاور بسیار بالایی و در عین حالت بافت بسیار سبکی دارد؛ به طوری که با استفاده از آن، هیچ گونه سنگینی روی پوست خود احساس نخواهید کرد.

کانسیلر

کانسیلر به شما یاری می نماید تا نواقص صورت مثل جوش، لک، تیرگی زیر چشم و… را بپوشانید و بعلاوه روی صورتتان زاویه ایجاد کنید. کانسیلر شیگلم پوشش دهی بسیار خوب و کاملی دارد که خطوط ریز و چین و چروک پوست شما را کاور می نماید و ظاهری نرم و مات روی پوست شما ایجاد می نماید. این مدل از کانسیلر شیگلم که معرفی کردیم، 12 ساعته بوده و به علت داشتن رنگ دانه های غنی، عیوب پوستی را محو نموده و ظاهری صاف و یک دست ایجاد می نماید.

رژگونه

به شخصه، رژ گونه مایع شیگلم اولین محصولی بود که من را با این برند آشنا کرد. طراحی محصول بسیار زیبا و متفاوت به نظر می رسید و آن طور که در ویدیوهای فضای مجازی دیده می شد، رنگ و پیگمنت آن نیز بسیار مجذوب کننده بود. شیگلم 3 مدل رژگونه با بافت پودری، مایع و استیکی فراوری می نماید که شما می توانید طبق استفاده و البته سلیقه تان (اینکه با کدام مدل راحت تر هستید)، مدل مورد نظرتان را بخرید. در ادامه چند نمونه را برایتان آورده ایم:

  • رژگونه شیگلم مدل Love Cake شماره 75

این محصول از برند شیگلم، رنگ صورتی بسیار مجذوب کنندهی دارد که پیگمنت آن بسیار بالاست؛ یعنی یک نقطه کوچک از آن می تواند به گونه های شما رنگ بسیار زیبا و شادابی بدهد. ویتامین C از مواد موجود در ترکیبات این رژگونه است و ساخت آن بدون هرگونه تست حیوانی اجرا شده است.

رژگونه مایع شیگلم بافت سبکی دارد و با توجه به پد اسفنجی که همراه خود دارد، به راحتی قابل استفاده است و به یاری یک پد اشکی یا براش مخصوص، به راحتی روی پوست فید می گردد. این محصول ضد لک بوده و ماندگاری بالایی دارد.

  • رژ گونه شیگلم مدل Snatch N Blush شماره Midnight Hour

این رژگونه از برند شیگلم، استیکی است که بافتی سبک و مخملی دارد و می تواند رنگی طبیعی به صورت شما بدهد. یک مزیت بسیار عالی درباره این محصول شیگلم، این است که یک سر آن رژگونه و سر دیگر آن براش است؛ یعنی شما ابتدا رژگونه را روی گونه هایتان می کشید و بعد با قسمت براش آن را فید می کنید.

رژگونه استیکی شیگلم فاقد مواد مضر مثل پارابن بوده و در ترکیبات خود حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا است که از پیری و خشک شدن پوست جلوگیری نموده و باعث شاداب شدن و نرمی پوست شما می گردد.

  • پالت رژ گونه شگلم مدل Floral Flush

اگر استفاده از رژگونه های پودری برایتان راحت تر است، این محصول شیگلم پیشنهاد مناسبی به شما خواهد بود. این پالت شامل 6 رنگ مجذوب کننده و کاربردی است که هم برای آرایش های روزمره و هم برای آرایش های حرفه ای تر می توانید از آن بهره ببرید. این رنگ ها پوششی یک دست و زیبا ایجاد می نمایند و به چهره شما رنگ و لعاب می دهند. رنگ های این پالت بافتی پودری، سبک و نرم دارند و روی پوست لک ایجاد نمی نمایند و ظاهری یک دست دارند.

کانتور شیگلم

کانتورهای شیگلم درست مانند رژگونه ها، در 3 مدل مایع، استیکی و پودری فراوری شده اند. کانتور مایع شیگلم در ترکیبات خود حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان است که می تواند از پوست شما در برابر آلودگی ها و اشعه مضر خورشید محافظت کند. بعلاوه این کانتور آبرسان نیز بوده و بافتی سبک و یکنواخت روی پوست ایجاد می نماید.

کانتور استیکی این برند، رنگ دهی بسیار طبیعی و ملایمی دارد و می تواند خطوط ظریف پوست شما را نیز بپوشاند. کانتورهای استیکی به شما یاری می نمایند تا زوایای صورتتان را دقیق تر تعیین کنید و سایه ای طبیعی روی آن ایجاد کنید.

پالت کانتور صورت شیگلم هم بافت پودری دارد و شامل 6 رنگ مات می گردد که به عنوان کانتور و هایلایتر، برای انواع پوست قابل استفاده است. بافت پودری این پالت بسیار نرم و ابریشمی بوده و به راحتی روی پوست شما فید می گردد.

هایلایتر

یکی از مجذوب کننده ترین محصولات برند شیگلم، هایلایترهای آن هستند که در مدل های مختلفی فراوری شده اند. هایلایتر مایع شیگلم طراحی مشابه با کانتور و رژگونه آن دارد. بافت آن بسیار سبک بوده و به راحتی روی پوست پخش می گردد. این هایلایترهای مایع در رنگ های بسیار جالبی از صورتی، طلایی و برنز گرفته تا رنگ های 7 رنگ فراوری شده اند. به یاری هایلایترهای 7 رنگ صورت شما در هر زاویه ای یک درخشندگی منحصر به فردی خواهد داشت.

اگر می خواهید یک قسمت دقیق از صورتتان را مثلا گوشه چشم یا بالای لب را هایلایت کنید، می توانید از هایلایتر مدادی این برند بهره ببرید که یک شاین مرواریدی و زیبا به چهره تان می دهد. اگر هم استفاده از هایلایترهای پودر برایتان راحت تر است، پالت هایلایتر شیگلم بافتی نرم و مخملی دارد که به راحتی روی پوست پخش می گردد و با پیگمنت بالایش، ظاهرتان را شاداب تر می نماید.

در قسمت آخر از بخش هایلایترها، حیف است که بادی میست شیگلم را معرفی نکنیم! این محصول از پودرهای مرواریدی ساخته شده که باعث می گردد شما در هر زاویه ای که هستید، بدرخشید. این بادی میست ها بر پایه آب هستند و باعث خوش بو شدن، آبرسانی و درخشندگی پوست شما می شوند. شما می توانید آن ها را روی بدن و موهایتان اسپری کنید.

4. آرایش لب

اکنون برای یک رنگ نهایی، احتیاج به یک رژ لب خوش رنگ دارید. شما برای آرایش کردن لب هایتان با محصولات برند شیگلم، انتخاب های بسیار زیادی خواهید داشت. از رژ لب های مایع و جامد گرفته تا تینت لب، روغن لب و برق لب.

در ابتدا می خواهم روغن لب شیگلم را به شما معرفی کنم. این روغن لب در ترکیبات خود حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین C بوده که به شما یاری می نماید لب هایی سالم و نرم داشته باشید و از خشکی آن ها جلوگیری کنید. اگر دوست دارید آرایش بی نقصی داشته باشید، بهتر است حتما به سلامت پوست خود توجه کنید.

حالا شما برای رژ لب، انتخاب های زیادی پیش رو خواهید داشت. رژ لب شیگلم سری Allure، حاوی اسانس های مغذی هستند که باعث مرطوب شدن لب های شما می شوند و علاوه بر جلوه ای زیبا، ماندگاری بالایی نیز دارند.

رژ لب های مدادی شیگلم طراحی دو طرفه و بسیار جالبی دارند. یک سمت این محصول رژ لب و سمت دیگر آن خط لب است که پیگمنت بالایی دارند و آرایشی بی نقص با ظاهری مات و مخملی برای شما ایجاد می نمایند. مزیت عالی این مدل، هماهنگی رنگ خط لب و رژ لب و البته راحتی استفاده آن است.

اگر هم جز هواداران آرایش های درخشنده، براق و نچرال هستید، رژ لب های مایع و لیپ گلاس ها یک گزینه عالی برای شما خواهند بود. این رژ لب ها بافت سبکی دارند و روی لب احساس سنگینی و چسبندگی ایجاد نمی نمایند. بعلاوه حجم دهنده لب شیگلم نیز می تواند با شاین بالایی که دارد، بدون ایجاد سوزش، یک حجم طبیعی به لب هایتان بدهد.

5. و در آخر، فیکس کردن آرایش

مرحله نهایی آرایش، فیکس کردن آن است؛ به خصوص برای افرادی که پوست چرب دارند. فیکساتورهای آرایشی در دو مدل اسپری فیکس و پودر فیکس فراوری می شوند که برند شیگلم هم آن ها را فراوری نموده است.

اسپری فیکس شیگلم به شما یاری می نماید تا علاوه بر بالا بردن دوام آرایشتان، پوستتان را آبرسانی کنید و چربی آن را کنترل کنید. بعلاوه این محصول به چهره شما ظاهری باطراوت تر نیز می دهد.

پودر فیکس شیگلم مدل Natural Linen طراحی دومنظوره و بسیار کاربردی دارد که برای تثبیت کردن آرایش چشم و صورت می توانید از آن بهره ببرید. این محصول بافتی پودری و سبک دارد و بی رنگ است. اگر پوستتان خیلی چرب است، پودرهای فیکس گزینه های مناسب تری برای شما هستند. این مدل پودر فیکس آرایش شما را مات می نماید و حاوی ترکیبات رطوبت رسان و کافئین برای کاهش تیرگی دور چشم نیز می باشد.

حرف آخر

در این مطلب شما را با برند شیگلم و بعضی از محصولات مجذوب کننده آن آشنا کردیم. از محصولات این برند هم برای آرایش های لایت و روزمره و هم برای آرایش های فول کاور که مناسب مهمانی ها و مراسم های خاص هستند می توانید بهره ببرید. این برند از سال 2019 فعالیت خود را آغاز نموده و لوازم آرایشی مختلف بدون تست حیوانی و مناسب برای انواع تناژ های پوستی فراوری می نماید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "5 مرحله یک آرایش بی نقص مجذوب کننده با محصولات برند شیگلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مرحله یک آرایش بی نقص مجذوب کننده با محصولات برند شیگلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید