آخرین شرایط مصدومیت وحید امیری

به گزارش وبلاگ نیک دل، ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در حال طی کردن دوران نقاهت است و مسئله ای برای همراهی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر ندارد.

آخرین شرایط مصدومیت وحید امیری

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نیک دل، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که چند هفته پیش کمر خود را به تیغ جراحان سپرده بود، حدود 5 روزی می گردد که فیزیوتراپی خود را آغاز نموده است.

امیری در حال حاضر با آتل مخصوصی که به کمر خود بسته حرکت می نماید اما طبق برنامه از حدود 25 روز دیگر این آتل را باز خواهد نمود تا دوران تازه ای در بهبود مصدومیتش آغاز گردد.

امیری از حدود 25 روز دیگر که آتل خود را باز می نماید راه رفتن در زمین چمن را آغاز خواهد نمود. پزشکان معالج امیری و بعلاوه پزشکان تیم قصد ندارند عجله ای برای آغاز تمرینات امیری داشته باشند و به همین دلیل همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت.با شرایط موجود به نظر می رسد که وحید امیری از حدود سه ماه دیگر برای انجام تمرینات پرفشار آماده خواهد بود و این خبر خوبی برای طرفداران پرسپولیس و بعلاوه دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی خواهد بود چرا که با این شرایط امیری قطعا می تواند تیم ملی را در جام جهانی 2022 قطر همراهی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین شرایط مصدومیت وحید امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مصدومیت وحید امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید