آقا یحیی به من گفت از پرسپولیس برو ، پیشنهادات مهمی از خارج و سپاهان به دست من رسید

به گزارش وبلاگ نیک دل، مهاجم فصل قبل پرسپولیس می گوید یحیی گل محمدی از یک ماه قبل به او گفته بود جدا گردد.

آقا یحیی به من گفت از پرسپولیس برو ، پیشنهادات مهمی از خارج و سپاهان به دست من رسید

به گزارش وبلاگ نیک دل مهدی عبدی که فوتبالش را با پرسپولیس قائمشهر شروع نموده بود در نهایت بعد از شش سال از پرسپولیس تهران جدا شد تا به شکل قرضی در تراکتور حضور پیدا کند. عبدی قبل از حضور رسمی در تراکتورمصاحبه ای اختصاصی با ایران ورزشی انجام داد و صحبت های بسیار جالبی را در رابطه با مواردی که این بازیکن را مجبور به جدایی ساخت بر زبان آورد.

از پرسپولیس جدا شدی؟!

فوتبال را از رده نوجوانان قائمشهر شروع نموده و بعد در تیم جوانان این باشگاه کارم را ادامه دادم و بعد از آن هم به پرسپولیس تهران آمدم. بعد از دو سال بازی در تیم امید پرسپولیس و بعد از آن تیم بزرگسالان این تیم بعد از شش سال بازی به شکل قرضی با قراردادی یکساله به تیم تراکتورسازی پیوستم تا فوتبالم را در این تیم خوب ادامه دهم.

اما سؤال خیلی ها است که می گویند چرا در حالی که پرسپولیس مهاجم ندارد عبدی از پرسپولیس جدا شد؟!

واقعاً از طرفداران پرسپولیس می خواهم که شرایط مرا درک نمایند. من زمانی که در این تیم بودم نهایت کوششم را انجام دادم و تمام سعی ام را کردم که از پرسپولیس جدا نشوم و در این تیم بمانم اما نظر سرمربی تیم این بود که من از پرسپولیس جدا شوم. حتی یک ماه پیش هم سرمربی پرسپولیس به مدیربرنامه های من گفته بود عبدی از تیم جدا گردد اما من و مدیربرنامه هایم قبول کردیم که من روی نیمکت تیم هم که شده بنشینم و از تیم جدا نشوم اما بعد از یک ماه وقتی دیدیم بی مهری ها زیاد شده و مستقیم به من گفته شده که باید از تیم بروم پیشنهاد از تیم تراکتور رسید و من هم پیشنهاد تیم بزرگ تراکتور را برای یک سال بازی در این تیم قبول کردم. با این حال دوست دارم همه طرفداران بدانند که من از پرتغال و سپاهان هم قبلاً پیشنهادهای خوبی داشتم که به لحاظ مالی هم پیشنهادات خوبی برای من بود اما با وجود این من ماندن را به پول و زرق و برق ترجیح دادم. الان هم شاید خیر و صلاح من و باشگاه در جدایی بود. در این بین البته تراکتور از قبل هم مرا می خواست به همین علت این تیم را انتخاب کردم تا موفقیت نو را در این تیم تجربه کنم و روزهای خیلی خوبی با این تیم رقم بزنم. هر چه دارم و ندارم از پرسپولیس است اما من خودم را حالا عضو باشگاه تراکتور می دانم و افتخار می کنم به تیمی آمدم که رنگ پیراهنش رنگ خونم است. تیمی دوست داشتنی و بزرگ که آن تیم هم طرفداران زیادی دارد و بخشی از وجودم است. امیدوارم که بتوانم توانایی هایم را نشان دهم و جواب اعتماد مربی، مالک و مدیرعامل تراکتور را بدهم و اعتمادی که به من شده را به برترین شکل ممکن جواب بدهم.

در بازی تراکتور در پلی آف آسیا هم حضور نداری؟

نه متأسفانه چون مراحل اداری انتقالم کمی طول می کشد من در بازی پلی آف نیستم اما ان شاءالله تراکتور به مرحله گروهی صعود خواهد نمود و من هم از تمام تجربه ام در آسیا برای بازی های بعدی تراکتور استفاده خواهم کرد تا در این تیم به برترین شکل ممکن ایفای نقش کنم و طرفداران این تیم را خشنود کنم. در پرسپولیس با همه وجود بازی می کردم و در تراکتور هم از جانم مایه خواهم گذاشت تا تیم نتیجه بگیرد.

الان از سرمربی پرسپولیس ناراحت هستی؟

به هر حال به من گفتند که از پرسپولیس برو، من هم از ایشان هیچ ناراحتی ندارم و این طور به مسأله نگاه می کنم که شاید آقا یحیی صلاح مرا می خواسته که چنین تصمیمی برای من گرفته است.

تراکتور مهاجم تخصصی ندارد و جدا از عارف رستمی مهاجمی ندارد به این علت به نظر می رسد که در آنجا فضا برای تو خیلی مهیا باشد.

به هر حال من تنها با هدف موفقیت در تیم نوم به تراکتور آمده ام و حتماً به گونه ای کار خواهم کرد که جواب اعتماد مسئولان تراکتور را بدهم. دوست دارم اگر امکانش فراهم شد باز هم با شماره 16 به فوتبالم در تراکتور ادامه دهم شماره ای که همواره با آن بازی نموده ام و باز هم دوست دارم که با آن بازی کنم.

تراکتور در دو بازی، دو باخت متحمل شده با وجود این به آینده این تیم امیدواری؟

تراکتور تیم خیلی خوبی است و من قول می دهم که بازی به بازی بهتر شویم. من هم در کنار بازیکنان تمام کوششم را می کنم تا به تیم یاری کنم. من فکر می کنم همه چیز به لحاظ موفقیت در تیم تراکتور مهیاست و مطمئن باشید که ما در لیگ بیست و سوم برای قهرمانی کوشش می کنیم و هدفی جز این نداریم.

چرا بدون خداحافظی از پرسپولیس جدا شدی؟!

در باشگاه با همه عوامل باشگاه خداحافظی کردم اما شرایط به گونه ای شد که باید سریع به تبریز می آمدم تا کارهایم را انجام دهم. الان هم وقت فکر کردن به این مسائل نیست و به این فکر می کنم که با همه وجود هر چه زودتر با بقیه بازیکنان هم تیمی ام هماهنگ شده و برترین نمایش را ارائه دهم ضمن اینکه بعد از یک سال هم دوباره باید برگردم ضمناً بازیکن هیچ وقت از خانه خودش خداحافظی نمی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آقا یحیی به من گفت از پرسپولیس برو ، پیشنهادات مهمی از خارج و سپاهان به دست من رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقا یحیی به من گفت از پرسپولیس برو ، پیشنهادات مهمی از خارج و سپاهان به دست من رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید