انتشار ویدئوی کار کردن کارمندان با کلاه ایمنی جنجالی شد

به گزارش وبلاگ نیک دل، انتشار ویدئوی کار کردن کارمندان با کلاه ایمنی جنجالی شد

انتشار ویدئوی کار کردن کارمندان با کلاه ایمنی جنجالی شد

ویدئویی در شبکه های اجتماعی هند منتشر شده که نشان می دهد کارمندان دولت برای حفظ جانشان مجبورند با کلاه ایمنی کار نمایند.

به گزارش وبلاگ نیک دل، در این ویدئو دیده می گردد که این کارمندان کار های اداری معمول خود را در داخل یک ساختمان مخروبه و درهم ریخته در استان تلانگانا هند انجام می دهند و در حین انجام کار مجبورند کلاه ایمنی موتورسیکلت به سر نمایند.

این کارمندان کلاه ها را برای جلوگیری از برخورد بلوک های بتنی که از پشت بام روی سرشان می ریزد به سر نموده اند.

به گزارش وب سایت Odity Central ویدئویی از این ماجرا که به طور گسترده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پخش شد نشان می دهد بسیاری از کارمندان دفتر توسعه در منطقه Jattel مجبورند به این شکل کار نمایند.

از قضا، دفتر توسعه با ارائه اینترنت به روستاییان و ایجاد زیرساخت ها، وظیفه توسعه این منطقه را بر عهده دارد، اما شرایط برای این ستاد به حدی وخیم است که کارکنان باید از خود در برابر ریزش آوار محافظت نمایند.

رسانه های محلی گزارش دادند کارکنان این اداره کلاه های ایمنی را پس از آن روی سرشان گذاشتند که یکی از همکارانشان پس از افتادن یک تخته سیمانی از سقف روی سرش دچار آسیب مغزی شد.

این کارمندان خواهان انتقال به ساختمان امن تری شده اند چرا که سقف ساختمان از سال گذشته با ایجاد رطوبت در آن بدون انجام عملیات بازسازی مناسب آغاز به ریزش نموده است.

پس از اینکه این ویدئو در اوایل ماه اوت منتشر شد، مقامات دولتی منطقه جاتل اعلام کردند که کارکنان دفتر توسعه به زودی به ساختمان دیگری منتقل خواهند شد.

منبع: فرارو

به "انتشار ویدئوی کار کردن کارمندان با کلاه ایمنی جنجالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار ویدئوی کار کردن کارمندان با کلاه ایمنی جنجالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید