انجام این کارها در سال اول زندگی مشترک ممنوع!

به گزارش وبلاگ نیک دل، همه ازدواج ها با عشق آغاز می گردد، اما با گذر زمان بعضی به جدایی می انجامد. سوالی که مطرح می گردد این است که آن همه عشق کجا می رود؟

انجام این کارها در سال اول زندگی مشترک ممنوع!

سال اول زندگی مشترک، سالی پر از تجربیات تازه و تازه است بعلاوه زوج ها به علت نداشتن تجربه کافی دچار بعضی مسائل هم خواهند شد. ما در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا اشتباهات زوجین در سال اول زندگی را آنالیز می کنیم.

اشتباهات زوجین در سال اول زندگی

سال های اول زندگی مشترک زمانی است که زوج ها تجربه های تازه و برداشت های تازه از یکدیگر دارند. با توجه به اینکه در این سال ها زوج ها تجربه های کمی در زندگی دارند، ممکن است دچار اشتباهاتی شوند.

از قبل درباره انتظارات خود صحبت نمی نمایند

طبیعی است که هر فردی پس از ازدواج توقعات خاصی از همسرش داشته باشد. مانند اینکه در امور مالی یکدیگر شریک شوند یا اینکه کارهای بیشتری را با هم انجام دهند. کارشناسان بیان می نمایند برای یک زوج داشتن چنین انتظاراتی اشکالی ندارد اما تصور اینکه شریک زندگی شما بدون صحبت همه امور را بداند درست نیست. بعلاوه این یک مشکل غیرقابل حل نیست، اما اگر متوجه شدید که شما و همسرتان در خصوص بعضی مسائل اساسی در زندگی مشترک تان اختلاف نظر دارید، باید از یک درمانگر یا یک مشاور یاری بگیرید.

مقایسه خود با تازه عروس دامادهای دیگر از

اگرچه همه ما می دانیم اینستاگرام مکانی نیست که هرکسی واقعیت را نشان دهد، اما با این وجود نقص هایی که در روابط خود داریم را با ظاهر روابطی که در رسانه های اجتماعی می بینیم مقایسه می کنیم. اگر فکر کنید که رابطه شما به خوبی روابط دوستان تان نیست منجر به ناامیدی و رنجش شما می گردد. در این زمان بهتر است به انجام بعضی درمان های فردی بپردازید تا بیشتر در خصوص خودتان و اینکه این ناامنی از کجا نشأت می گیرد، بدانید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این مردان هرگز با شما ازدواج نمی نمایند سر بزنید.

تلالش برای برنده شدن در بحث

در سال های اولیه زندگی مشترک اختلاف ها زیاد است، در این زمان زوج ها بر مسائل مختلفی با یکدیگر اختلاف نظر پیدا می نمایند، اما اشتباه زمانی رخ می دهد که یکی از زوجین کوشش دارد، خود را برنده بحث اعلام کند. با توجه به اینکه دعوا یکی از بخش های یک رابطه سالم است، باید با مطلعی بیشتری نسبت به آن برخورد کنید. بهتر است پایه روابط خود را بر اساس حقیقت قرار دهید.

نپذیرفتن تغییر در رابطه از اشتباهات زوجین در سال اول زندگی

بسیاری از زوج ها، به ویژه آن هایی که مدت ها قبل از ازدواج با هم نامزد بوده اند، می گویند که با ازدواج هیچ چیز تغییر نمی کند. اگرچه این ممکن است در خصوص تجربیات روزمره صادق باشد، اما مهم است که از تغییرات اساسی که هنگام ازدواج رخ می دهد مطلع باشید. این واقعیت که شما برای زندگی به شریک زندگی خود متعهد شده اید، نباید دست کم گرفته گردد به همین علت کارشناسان در این زمینه از زوج ها می خواهند تغییر کلیدی که در رابطه شان ایجاد شده است، بشناسند و به آن تغییر احترام بگذارند.

هماهنگ نبودن برای انجام کارهای خانه

هیچ گاه انجام کاری را وظیفه همسرتان ندانید. برای انجام کارهای خانه به همسرتان یاری کنید. دقت داشته باشید هماهنگی شما با همسرتان برای انجام کارهای خانه مهم است، نه تقسیم وظایف خانه به صورت مساوی. خانم ها برای حل این مساله می توانند فهرستی از کارهای خانه را بنویسند و از همسرشان درخواست نمایند که مسئولیت انجام چند کار از آن فهرست را با تمایل خودش به عهده بگیرد. خانم ها یادشان باشد که با احترام از همسرشان درخواست یاری نمایند و وقتی همسرشان در حال اجرا آن کار است، با ایرادگیری مداوم او را کلافه ننمایند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این مردان هرگز با شما ازدواج نمی نمایند را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "انجام این کارها در سال اول زندگی مشترک ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام این کارها در سال اول زندگی مشترک ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید