سلامتی و پزشکی

5 مرحله یک آرایش بی نقص مجذوب کننده با محصولات برند شیگلم

اگر از علاقه مندان به آرایش کردن باشید، مطمئنا برند شیگلم را می شناسید. این برند به تازگی هواداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا نموده است و به علت کیفیت ساخت خوب، قیمت مناسب و تنوع زیادی که دارد، مورد توجه عاشقان میکاپ قرار گرفته است. در این مطلب از...

1 مهر 1402

محمود بصیری برای بازی در بنگاه تئاترال روی صحنه می رود

محمود بصیری به زودی با بازی در نمایش بنگاه تئاترال نوشته علی نصیریان به کارگردانی هادی مرزبان به صحنه بازمی شود.

29 شهریور 1402

هیجان انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا

هیجان انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا

23 شهریور 1402

روش های مراقبت از مو هنگام خوابیدن

آسیب زدن به مو فقط به نوع خشک کردن آن و رنگ کردن آن ختم نمی گردد، محافظت نکردن از موی خود هنگام خوابیدن نیز می تواند تاثییرات بسیار زیادی بر روی سلامت آنها نیز داشته باشد. دانستن روش ها و نکات می تواند یاری بسیاری به حفظ سلامتی موهای شما بکند.

20 شهریور 1402

پرسپولیس برابر النصر 50درصد تیمش را ندارد ، نه درویش، نه یحیی، یک نفر از همه بیشتر مقصر است

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد نبودن جایگزین مطمئن برای بیرانوند گفت: من در وهله اول وسلی ننکا مربی دروازه بان های پرسپولیس را مقصر می بینم، بعد یحیی گل محمدی سرمربی تیم و در آخر رضا درویش مدیرعامل تقصیر دارد

19 شهریور 1402

آیین اختتامیه همایش ملی بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا

به گزارش خبرنگاران در این رویداد که از ساعت 17:00 برگزار خواهد شد، پس از سخنرانی استادان حاضر در برنامه، از جمعی از ابن سینا پژوهانِ برجسته کشور تجلیل خواهد شد.

6 شهریور 1402

گران ترین آپارتمان های جهان

آپارتمان های مجموعه هاید پارک که به علت قرار گرفتن در بالای هاید پارک لندن به این نام مشهور شده اند به عنوان گران ترین آپارتمان های جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

25 مرداد 1402

این روزها اینگونه از ابرماه عکس بگیرید!

شاید برای شما تصویر برداری از آسمان در حالی که ماه در آن می درخشد هیجان انگیز باشد، با این راهنمای تخصصی نحوه گرفتن تصاویر خیره کننده از ماه را بیاموزید.

18 مرداد 1402

برکناری یک رئیس بیمارستان به دستور وزیر بهداشت ، علت این برکناری چه بود؟

وزیر بهداشت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران دستور داد رئیس یکی از بیمارستان های مرکز را برکنار کند.

14 مرداد 1402

چطور بدن شما می تواند با دمای بالا سازگار گردد

کره زمین در ماه اخیر داغ ترین ماه در تاریخ ثبت شده را گذراند و انتظار می رود امواج گرمایی مکررتر و بی امان تر شوند.

11 مرداد 1402

جزئیات سقف پاداش و مزایای کارکنان دولت در سال 1402 ، مبالغ پاداش ازدواج و فرزندآوری ، حداکثر مبالغ پرداخت های مناسبتی ، انواع مزایای جانبی اعلام شد

بر اساس ابلاغیه اخیر معاون اول رئیس جمهوری، کارمندان دولت تا 10 میلیون تومان پاداش های مناسبتی دریافت خواهند کرد که بسته به شرایط تاهل و تعداد فرزند این مبلغ متفاوت خواهد بود.

8 مرداد 1402

10 انیمه برتر در خصوص زامبی ها؛ از Zombie Land Saga تا Highschool of the Dead

زامبی ها که زمانی عنصری حاشیه ای در دنیای وحشت بودند، اکنون در فرهنگ عامه جهانی نفوذ نموده اند و الهام بخش کتاب ها، فیلم ها و انیمه های بی شماری شده اند. با ورود به عرصه اصلی سینما به وسیله آثار جرج ای رومرو، این اجساد به تحرک درآمده، تجسم ترس، انحطاط اجتماعی...

26 تیر 1402

رژیم سوئدی؛ میان بری سخت اما کوتاه برای لاغر شدن

پیروی از عادات غذایی، دکوراسی، ترفندهای توسعه فردی و به طور کلی سبک زندگی مربوط به حوزه اسکاندیناوی روز به روز طرفداران بیشتر در سراسر جهان پیدا می کند. طراحی داخلی داخلی دانمارکی با دیوار های سفید و دوراسیون دنج یکی از سبک های دکوراسیون مینیمال و لوکس...

25 تیر 1402

تصاویر ، آلزایمر ؛ روایت خواهر و برادری که پدر آلزایمری خود را در خانواده استثمار می نمایند

حامد رحیمی نصر که این روزها نمایش آلزایمر را روی صحنه می برد، می گوید که این اثر نمایشی را بر اساس دغدغه های شخصی خود نوشته و اجرا می نماید.

21 تیر 1402

بالاترین دستمزد را کدام کشورها می پردازند؟

بالاترین دستمزد را در جهان کشورهای اروپایی پرداخت می کنند. در ضمنً، آمریکا همچنان یبشترین حقوق را پرداخت می کند.

20 تیر 1402

شاهکار هوش مصنوعی با کشف داروی ضد پیری

هوش مصنوعی اخیراً توانسته سه داروی ضدپیری را پیدا کند که قادرند با حذف سلول های پیر و ازکارافتاده، از بیماری های مرتبط با پیری جلوگیری کنند و سرعت سالخوردگی را کاهش دهند.

18 تیر 1402

اجتماع بچه ها دوستدار کتاب همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در بوشهر

سمیه رسولی به خبرنگار خبرنگاران در بوشهر گفت: باتوجه به نقش تولی گری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حوزه کودک و نوجوان، ویژ ه برنامه های متعددی با موضوع ادبیات کودک و نوجوان به مناسبت 18 تیر؛ روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در استان برنامه ریزی و اجرایی...

17 تیر 1402

راهنمای خرید برترین عینک برای کار با کامپیوتر؛ هر آنچه باید بدانید

آیا در پی یافتن و خرید برترین عینک برای کار با کامپیوتر هستید؟ در این مقاله کوشش می کنیم ضمن شرح درباره این موضوع که عینک برای کار با کامپیوتر باید چه ویژگی هایی داشته باشد، درباره نکات پیرامون خرید برترین عینک برای کار با کامپیوتر هم صحبت می کنیم.

14 تیر 1402

طراوت و زیبایی پوست با ماسک شیر

رسیدگی به پوست یکی از کارهای مهمی است که افراد باید انجام دهند. انواع ماسک های خانگی وجود دارد که می تواند پوست شما را از هر مسئله ای نجات دهد، یکی از این ماسک ها، ماسک شیر است.

6 تیر 1402

خرس عجیب الخلقه را غذا به کشتن داد ، عکس

یک خرس باستانی با ظاهری که بیشتر شبیه به راکون است و رفتاری شبیه به سمور آبی به خوردن موجودی علاقه داشت که مرگی دردناک را برایش رقم زد.

5 تیر 1402
تعداد: (383)