برترین قطار های تهران مشهد

به گزارش وبلاگ نیک دل، لم دادن روی صندلی واگن با تکان های ملایم و چشم دوختن به چشم انداز دلنشین صحرا، تجربه ای است که فقط در سفر با قطار می توانید لمسش کنید! اگر با خانواده یا دوستانتان سفر می کنید لذت مسیر دوچندان می گردد. به ویژه اگر مقصد خراسان زیبا و مشهد باشد، خوش سفر ترین وسیله برای سفر قطار است و دلتان می خواهد دیرتر به مقصد برسید.

برترین قطار های تهران مشهد

این روزها مسافران کمتر به مراکز فروش بلیت مراجعه می نمایند و اغلب خرید اینترنتی را ترجیح می دهند؛ اگر شما نیز خرید اینترنتی بلیت قطار را ترجیح می دهید، با معرفی برترین قطارهای تهران - مشهد وبلاگ نیک دل تریپ همراه باشید تا همه چیز را درباره آن بدانید.

قطار زندگی تهران مشهد

قطار زندگی از برترین و لوکس ترین قطار های پنج ستاره تهران مشهد است. امکانات این قطار از نظر تفریحی، بهداشت و تجهیزات، در بین قطارها کم نظیر هستند. رستوران زیبای این قطار نیز از ظرفیت 100 نفر برخوردار است. سیستم احضار مهماندار از کوپه، سیستم رسانه ای صوتی و تصویری، سفارش انواع خوراکی از کافه قطار و سرویس خواب مسافرتی درجه یک از مهم ترین امکانات آن هستند.

وعده های غذایی بلیط قطار زندگی تهران مشهد به سه صورت ارائه می گردد: همراه با شام، همراه با شام ویژه و همراه با عصرانه؛ قطار زندگی جزء گران ترین قطار های تهران مشهد است. اما باتوجه به امکانات لوکس آن، ارزش خرید خواهد داشت.

قطار پردیس تهران مشهد

اگر می خواهید سریع تر به مشهد برسید، سریع تر از قطار پردیس نخواهید یافت! قطار پردیس برخلاف سایر قطارها، کوپه ای نیست و صندلی های اتوبوسی یا بهتر بگوییم، هواپیمایی دارد. این قطار از نوع سریع السیر است. قطار های معمولی، مسیر تهران مشهد را در حدود 11 یا 12 ساعت می پیمایند. اما این قطار در هشت ساعت شما را به مقصد خواهد رساند.

البته کوپه ای نبودن قطار 4 ستاره پردیس به هیچ وجه باعث نشده است تا از نظر امکانات در سطح ضعیفی قرار بگیرد. یک میان وعده و یک وعده غذای اصلی به مسافران این قطار ارائه می گردد. بعلاوه در هر چند متر سالن قطار، مانیتوری گذاشته شده است. با استفاده از هدفون هایی که در اختیارتان قرار می گیرند، می توانید برنامه های آن را دیدن کنید. تهویه مطبوع و بدنه کاملا عایق، از دیگر ویژگی های قطار پردیس هستند.

قطار فدک تهران مشهد

در سال 1393، مجموعه 200 قطار مدرن، ساخت کشور آلمان، تحت مالکیت شرکت ریل پرداز نوآفرین، در ایران شروع به کار کردند. این قطار های پنج ستاره تحت عنوان فدک، پیشرفته ترین تجهیزات را به مسافران ارائه می نمایند. دو نمایشگر 15 اینچی در هر کوپه، قابلیت تنظیم دمای کوپه، طراحی لوکس، پیشرفته ترین عایق های صوتی و اینترنت وای فای از جمله این امکانات هستند. بعلاوه یک کترینگ آشپزی ویژه با سرآشپز های اتریشی و ایرانی برای این قطار در نظر گرفته شد ه اند. سرویس های بهداشتی این قطار ها به دو صورت ایرانی و فرنگی هستند. فدک در فهرست برترین قطار های تهران مشهد و شاید جزء سه رتبه اول باشد. بلیت های این قطار نیز جزء گران ترین ها هستند.

خرید بلیت قطار تهران مشهد فدک در چهار کلاس قابل انجام است. در کلاس عادی، همه امکانات به صورت متعادل و معمولی ارائه می شوند. در کلاس تجاری، سرویس خواب نسبت به دیگر کلاس ها بسیار کامل تر است. کلاس عصرانه نیز همراه با میان وعده های متنوع خواهد بود. بلیت های کلاس تور فدک نیز امکاناتی چون هتل و حمل و نقل را همراه با قطار ارائه می نمایند.

قطار نورالرضا تهران مشهد

قطار نورالرضا یکی دیگر از مجموعه قطار های پنج ستاره تهران مشهد و زیر مجموعه شرکت رجا است. بلیط های نورالرضا در کلاس عادی و اکونومی، دارای پذیرایی نسبتا معمولی و بدون وعده های غذایی اصلی هستند. اما بلیط های فرست کلاس و بیزینس کلاس آن دارای پذیرایی مفصل، سرویس خواب ویژه و وعده های غذایی اصلی هستند. البته از نظر امکانات اصلی، همه بلیط ها در شرایط یکسان و عالی قرار دارند. ال سی دی، هدفون، لوازم خواب، تهویه قابل تنظیم، سیستم روشنایی عمومی و چراغ مطالعه بعضی از این امکانات هستند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن، رستوران، بوفه و مایکروفر نیز تعبیه شده اند. بعلاوه طراحی داخل قطار، بسیار دل انگیز است. قیمت بلیت قطار تهران مشهد نورالرضا در مقایسه با قطار فدک و زندگی، پایین تر است، اما امکانات آن ها مشابه هستند. اگر می خواهید در قطار امکانات بیشتری داشته باشید، قطار نورالرضا دستتان را باز می گذارد! با تهیه بلیت امکان VIP می توانید با فشردن کلید اختصاصی، فورا به مهمانداران قطار دسترسی پیدا کنید.

قطار الغدیر تهران مشهد

قطار الغدیر از نظر امکانات، تا حدودی هم سطح با قطار نور الرضا واقع شده است. البته این قطار چهار ستاره است و تحت مالکیت شرکت ریل سبا، به بهره برداری رسیده است. دکوراسیون ویژه داخلی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پذیرایی میان وعده و سیستم صوتی و تصویری از مهم ترین امکانات آن به شمار می روند. داشتن میز تعویض پوشک در سرویس های بهداشتی و درب های اتوماتیک لمسی بین واگن ها را نیز نباید نادیده گرفت! صندلی های الغدیر همگی بسیار راحت و ارگونومیک هستند و سیستم تهویه آن از پیشرفته ترین ها است.

در سایت وبلاگ نیک دل تریپ، شما می توانید زمان، تاریخ و قیمت بلیت برترین قطار های تهران مشهد را با یک کلیک مقایسه و سپس بلیت مورد احتیاج خود را بخرید.

قطار سیمرغ تهران مشهد

این قطار با وجود چهار ستاره بودن و قیمت پایین تر، از امکاناتی برخوردار است که با قطار های پنج ستاره رقابت می نماید. هر واگن سیمرغ متشکل از هشت کوپه چهار نفره است. سیستم صوتی تصویری ویژه، تهویه مطبوع، میان وعده، ویلچر، کتابخانه و سرویس خواب، از جمله تجهیزات ویژه این قطار هستند. در صورت تمایل مسافر، هزینه وعده های غذایی اصلی به قیمت بلیط قطار تهران مشهد سیمرغ، اضافه می گردد. قطار سیمرغ یک تفریح برای مسافران در نظر گرفته و آن داشتن اتاق بازی یا گیم نت است.

قطار شهاب تهران مشهد

بسیاری از افراد قطار های سه ستاره را انتخاب می نمایند. زیرا قیمت بلیط قطار تهران مشهد سه ستاره معمولا به صرفه تر است و درعین حال، احتیاج های مسافران را برای یک سفر 12 ساعته کاملا رفع می سازد. البته نمی توان به هر قطار سه ستاره ای، اعتماد کرد.

قطار هایی چون شهاب، جزء برترین قطار های تهران مشهد از نوع سه ستاره با کوپه های چهار تخته هستند. این قطار فقط از سرویس بهداشتی ایرانی، البته با سطح بهداشت عالی، برخوردار است. بسته های میان وعده رایگان و رستوران درجه یک از دیگر امکانات آن هستند. برخورداری از سیستم صوتی تصویری و تهویه مطبوع نیز باعث شده است قطار های شهاب، کیفیتی عالی در مقایسه با قطار های هم قیمت پیدا نمایند.

قطار ماهان تهران مشهد

قطار ماهان، از نظر سرعت جزء برترین قطار های تهران مشهد به شمار می رود. خدمات این قطار سریع السیر سه ستاره، تقریبا با پردیس چهار ستاره برابری می نمایند. هر واگن ماهان اتوبوسی از دو سرویس بهداشتی برخوردار است. عایق بندی و تهویه مطبوع آن نیز در شرایط مناسبی قرار دارند. سیستم صوتی تصویری از دیگر تجهیزات برجسته قطار ماهان به شمار می رود. برای صرف وعده های غذایی، در هر قطار دو رستوران موجود است و هزینه وعده های غذایی اصلی را می بایست هنگام خرید بلیت پرداخت نموده باشید.

انتخاب برترین قطار در کمال آسودگی از وبلاگ نیک دل تریپ

چند سالی است که خرید اینترنتی بلیت قطار، جای خرید های حضوری را گرفته است. البته سایت خرید بلیت قطار حتما باید مطمئن باشد. وبلاگ نیک دل تریپ یکی از برترین سایت های خرید بلیت آنلاین قطار و با سابقه خوب است. در وبلاگ نیک دل تریپ، شما می توانید با قابلیت جستجوی پیشرفته به برترین قطار های تهران مشهد دست یابید.

منبع: اسنپ تریپ

به "برترین قطار های تهران مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین قطار های تهران مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید