ارزان ترین شهر ساحلی جهان در سال 2019

به گزارش وبلاگ نیک دل، با سبک زندگی امروزی و مشغله های زیادی که همه ما در طول روز داریم، چه چیزی می تواند بهتر از تجربه یک زندگی آرام در محیطی با کمترین میزان استرس باشد؟ اگر رویای زندگی شما هم زندگی در یک محیط گرمسیری و تجربه با سرگرمی ها و زیبایی های طبیعی فراوان است، بدون اینکه مجبور باشید هزینه های گزافی را متحمل شوید، با مجله گردشگری دورو نزدیک همراه باشید تا یک راه حل به شما بگوییم. ارزان ترین شهرهای ساحلی جهان را بیشتر بشناسید. بلیط هواپیما

ارزان ترین شهر ساحلی جهان در سال 2019

ارزان ترین شهرهای ساحلی جهان

درباره شهر هوی آن

خانم ها و آقایان به هوی آن خوش آمدید. این شهر ساحلی کوچک با مساحت 60 کیلومتر مربع، از یک طرف با سواحل خلوت و ماسه و آب های زلال و از طرف دیگر با کوه های سرسبز و پر طراوت احاطه شده است. زندگی در این شهر ساحلی و آرام، با ساختمان های زرد رنگ، بسیار آهسته تر از آنچه تصور می کنید پیش می رود. برخلاف دیگر شهرهای شلوغ ویتنام، مانند هانوی یا هوشی مین زندگی در این شهر سرعت آهسته ای دارد.

در طی قرون 15 تا 19 میلادی، این شهر به عنوان یک بندر تجاری در جنوب شرقی آسیا شناخته می شد. این شهر فرودگاه و ایستگاه وسایل نقلیه ندارد. برای ورود به این شهر باید با تاکسی از فرودگاه شهر همسایه آن یعنی دا نانگ به هوی آن بیایید. پروازهایی روزانه از هانوی (جاذبه های گردشگری هانوی)، هوشی مین(جاذبه های گردشگری هوشی مین) و شهرهای بزرگ ویتنام به این شهر انجام می شود.

زبان رسمی مردم شهر هوی آن زبان ویتنامی است اما خبر خوب برای گردشگران این است که زبان انگلیسی زبان دوم مردم این شهر محسوب می شود؛ بنابراین از نظر برقراری ارتباط با مردم شهر مشکل زیادی نخواهید داشت. یکی از نکات مثبت این شهر که آن را از دیگر شهرهای ویتنامی متمایز می سازد این است که میزان ترافیک در هوی آن به حداقل ممکن می رسد. به همین دلیل می تواند در زمان کمتری دیدنی های شهر را ببینید.

شهر قدیمی هوی آن که جزو میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است، به عنوان یکی از ارزان ترین شهرهای ساحلی جهان شناخته شده است. این شهر به گردشگران زیبایی های طبیعی و شهری را به طور همزمان نشان می دهد.

هزینه های گردشگری در ارزان ترین شهرهای ساحلی جهان

اقامت در هتل های این بهشت گرمسیری کمتر از 500 دلار برای یک اتاق دو تخته با تجهیزات خواهد بود. برای گشت وگذار در شهر، موتور بهترین وسیله است. کرایه یک موتور برای گردش در شهر تنها 45 دلار ماه خواهد بود. اگر قصد دارید در رستوران های گران قیمت غذا بخورید هزینه ماهانه شما برای دو نفر کمتر از 1350 دلار خواهد بود. این هزینه به صورت ماهانه برای یک نفر کمتر از 650 دلار است.

ماهی و محصولاتی که در این شهر تولید می شوند از بهترین و باکیفیت ترین محصولات در جهان هستند. یکی از کارهایی که می توانید در سفر به این شهر ویتنامی انجام دهید، بازدید و خرید از بازارهای محلی شهر است که حتما از آن لذت خواهید برد.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "ارزان ترین شهر ساحلی جهان در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین شهر ساحلی جهان در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید