تجمع هواداران ترامپ در اطراف مرکز رای گیری آریزونا

به گزارش وبلاگ نیک دل، گروهی از هواداران دونالد ترامپ که بعضی به سلاح گرم مسلح بودند، چهارشنبه شب در اطراف یک مرکز رای گیری در آریزونا تجمع کردند.

تجمع هواداران ترامپ در اطراف مرکز رای گیری آریزونا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نیک دل به نقل از رویترز، پس از انتشار شایعاتی مبنی بر عدم شمارش عمدی بعضی آرا دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا، گروهی از هواداران وی در اطراف یک مرکز رای گیری در آریزونا تجمع کردند شعار سر دادند: سرقت و دزدی را متوقف کنید.، رای من را بشمارید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ نیک دل بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر شرکت کنندگان در این تجمع ماسک نپوشیده بودند و در مقابل اداره انتخابات شهر فونیکس تجمع کردند. بایدن در ایالت آریزونا پیشتازی اندکی نسبت به ترامپ داشته است. بعضی رسانه های خبری پیروزی بایدن در آریزونا را اعلام نموده اند ولی ستاد انتخاباتی ترامپ حاضر به قبول این مساله نشده است.

پیروزی بایدن در ایالت آریزونا 11 رای الکترال را برای دموکرات ها به همراه خواهد داشت و گام بلندی برای راهیابی بایدن به کاخ سفید خواهد بود.

در شب انتخابات در حالی که تنها 70 درصد آرا شمارش شده بود، شبکه فاکس نیوز و خبرگزاری آسوشیتدپرس از پیروزی بایدن خبر دادند که این مساله با خشم ترامپ و متحدانش روبرو شد.

یک گروه حدود 200 نفری نیز در اعتراض به این اقدام شبکه فاکس نیوز تظاهرات نموده و شعار سر دادند شرم و ننگ بر فاکس.

در حالی که شمارش آرا در بعضی ایالت ها همچنان ادامه دارد، ترامپ بدون ارائه سند و مدرک بار دیگر دموکرات ها را به کوشش برای سرقت انتخابات متهم نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تجمع هواداران ترامپ در اطراف مرکز رای گیری آریزونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع هواداران ترامپ در اطراف مرکز رای گیری آریزونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید