ترامپ موجودات فرازمینی را تهدید به استفاده از سلاح های آمریکایی کرد

به گزارش وبلاگ نیک دل، رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی بیگانگان فرازمینی را به استفاده از قدرت ارتش این کشور تهدید کرد.

ترامپ موجودات فرازمینی را تهدید به استفاده از سلاح های آمریکایی کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نیک دل به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ گزارش رسانه ها مبنی بر اینکه وزارت دفاع آمریکا گروه ویژه ای را برای بررسی پدیده های بیگانه ناشناخته ایجاد کرده است، رد نکرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ نیک دل بخوانید. (کلیک کنید)

این اتفاق پس از انتشار ویدئویی در اوایل سال جاری توسط نیروی هوایی آمریکا رخ داد که در آن خلبانان در حال پرواز در نزدیکی شیئی ناشناس دیده میشدند که به گمان بسیاری از افراد یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس می باشد.

ترامپ در جواب به سوال میزبان فاکس نیوز، ماریا بارتیرومو که روز یکشنبه در مصاحبه ای از وی پرسید آیا می توانید توضیح دهید که چرا وزارت دفاع گروه ویژه یوفوها را تشکیل داده است؟ و اینکه آیا یوفوها وجود دارند؟ پاسخ داد: خوب، من باید این موضوع را بررسی کنم. منظورم این است که من این را شنیده ام. من این را دو روز پیش شنیدم بنابراین من آن را بررسی می کنم. من یک نگاه خوب و قوی به آن خواهم انداخت.

وی سپس به سرعت قدرت نظامی آمریکا را به رخ کشید، که از نظر برخی افراد در توییتر به منزله تهدید کردن بیگانگان فضایی به استفاده از سلاح های انسانی توسط رئیس جمهور آمریکا قلمداد شد.

وی ادامه داد: این را به شما می گویم، ما در حال حاضر ارتشی را ایجاد کرده ایم که از نظر تجهیزات قبلاً هرگز نداشته ایم. وسایلی که ما در اختیار داریم، سلاح هایی که داریم و امیدوارم که هرگز مجبور به استفاده از آنها نشویم.

ترامپ همچنین اضافه نمود: روسیه، چین، همه آنها نسبت به آنچه ما داشته ایم حسودی می کنند. همه ساخته شده در ایالات متحده آمریکا، ما آن را بازسازی کرده ایم، با 2.5 میلیارد دلار هزینه. تا آنجا که به سوال قبلی(مربوط می شود)، من باید آن را بررسی کنم. من واقعاً دو روز پیش در مورد آن شنیدم.

دونالد ترامپ در مصاحبه ای با پسرش دان جونیور در ماه ژوئن اشاره کرد که او چیزهای جالبی در مورد اتفاق مشهور دیده شدن یوفو و سقوط آن در روزول ، نیومکزیکو، در سال 1947 دیده است.

مقامات دفاعی آمریکا ادعا کردند که شیء سقوط کرده یک بالون هواشناسی بوده است، اما این توضیحات علاقه مندان به بشقاب پرنده ها را از بازدید مکرر از این منطقه مرزی منصرف نکرده است.

پایان ارتش آمریکا اعتراف کرد که لاشه هواپیما بخشی از یک پروژه کاملاً مخفی اتمی بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ موجودات فرازمینی را تهدید به استفاده از سلاح های آمریکایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ موجودات فرازمینی را تهدید به استفاده از سلاح های آمریکایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید