سینما

10 بازی ویدیویی با عجیب ترین عنوان ها در تاریخ

اولین چیزی که در مورد هر اثری چه در قفسه خرده فروشی ها و چه در فروشگاه های الکترونیکی نظر شما را جلب می کند، عنوان یا نام بازی است. یک عنوان مجذوب کننده می تواند نظر هر بازیکنی را جلب کند و از طرفی این قضیه در مورد عنوان های عجیب و غریب نیز صدق می کند. حال...

20 مهر 1402

چرا دنباله سریال های پیروز شکست می خورند، میثم مالک نمی گردد، بازگشت به زخم کاری از پیش خواهد برد

هر چقدر فرمول ساخت سریال ها و فیلم های سینمایی در چند فصل خارج از ایران جواب می دهد و تماشاگران منتظر تماشای فصل های بعدی هستند به نظر ساخت سریال و فیلم های دنباله دار در کشور آنقدرها پیروز نیست.

27 شهریور 1402

هیجان انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا

هیجان انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا

23 شهریور 1402

پس از ویلای ساحلی، هتل می آید، پژمان جمشیدی در همه فصل های سال جاری فیلم دارد

2 مرد و 4 زن ناخوانده وارد یک هتل می شوند و این ورود شروعی است برای ماجراهایی که فیلم تازه مسعود اطیابی بر اساس آن شکل گرفته است.مسعود اطیابی با هتل به سینماها می آید.

4 شهریور 1402

چرا رشته های سینما و مجسمه سازی از دفترچه کنکور حذف شد؟

معاون آموزشی دانشگاه هنر با تاکید بر اشتباه بودن حذف دو رشته مجسمه سازی و سینما از دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، گفت: این اشتباه سیستمی از سوی سازمان سنجش رخ داده است به زودی در اصلاحیه دفترچه برطرف خواهد شد.

30 مرداد 1402

باربی و اوپنهایمر با فروش میلیون دلاری در روز اول اکران در مسیر رکوردشکنی

دو فیلم باربی و اوپنهایمر، که هواداران بسیاری چشم انتظار نمایش آن ها بوده اند در مسیر شکستن چندین رکورد در گیشه هستند. باربی با فروش بزرگ 70.5 میلیون دلاری بلیط هایش بزرگترین روز افتتاحیه سال 2023 را داشت و رقیب پُر سروصدایش، اوپنهایمر، با 33 میلیون دلار...

1 مرداد 1402

جوایز ویژه لنز برای تماشاگران برگزیده در تابستان

لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره تابستانی، به کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشای بی وقفه را در این پلتفرم داشته باشند، جوایز ویژه اهدا می نماید.

29 تیر 1402

10 انیمه برتر در خصوص زامبی ها؛ از Zombie Land Saga تا Highschool of the Dead

زامبی ها که زمانی عنصری حاشیه ای در دنیای وحشت بودند، اکنون در فرهنگ عامه جهانی نفوذ نموده اند و الهام بخش کتاب ها، فیلم ها و انیمه های بی شماری شده اند. با ورود به عرصه اصلی سینما به وسیله آثار جرج ای رومرو، این اجساد به تحرک درآمده، تجسم ترس، انحطاط اجتماعی...

26 تیر 1402

استوری نو و جنجالی مجتبی پوربخش، مجری اخراجی تلویزیون

مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر اسبق شبکه ورزش پس از ماجرای ممنوع الکار شدن اش همواره در فضای مجازی برخی افراد خاص را مورد حمله قرار می دهد.

22 تیر 1402

تصاویر ، آلزایمر ؛ روایت خواهر و برادری که پدر آلزایمری خود را در خانواده استثمار می نمایند

حامد رحیمی نصر که این روزها نمایش آلزایمر را روی صحنه می برد، می گوید که این اثر نمایشی را بر اساس دغدغه های شخصی خود نوشته و اجرا می نماید.

21 تیر 1402

اجتماع بچه ها دوستدار کتاب همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در بوشهر

سمیه رسولی به خبرنگار خبرنگاران در بوشهر گفت: باتوجه به نقش تولی گری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حوزه کودک و نوجوان، ویژ ه برنامه های متعددی با موضوع ادبیات کودک و نوجوان به مناسبت 18 تیر؛ روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در استان برنامه ریزی و اجرایی...

17 تیر 1402

چه تفاوتی بین استاندارد HDMI 2.1، 2.0 و 1.4 وجود دارد؟

استاندارد HDMI در هر صورت به نام HDMI شناخته می گردد؛ آیا این درست نیست؟ اگر واقع بین باشیم پاسخ به این سوال آنقدر هم ساده نیست. شما همان کابل و پورت را در کالاهای مختلف خواهید دید، اما استاندارد امکان دارد متفاوت باشد. ما در این مطلب قصد داریم تفاوت بین HDMI...

15 تیر 1402

عکس ، همسر پورحیدری پیگیر ناپدید شدن مجسمه اسطوره استقلال ، چرا باید این کار را نموده باشند؟

خبری که از روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب زیادی هم داشت دزدیده شدن مجسمه منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال و فوتبال کشورمان بود که حتی واکنش خانواده آن مرحوم را در پی داشت.

10 تیر 1402

جایِ سیلی ترانه روی صورت پرویز پورصمیمی ماند

شماره نو ماهانه فیلم امروز منتشر شد. عکس روی جلد این شماره به پرویز پور صمیمی، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران اختصاص دارد.

5 تیر 1402

اعداد درشت؛ گیشه های میانه

شاید 3 میلیارد تومان فروش در دو روز برای فیلم های نو روی پرده رقم بزرگی به نظر بیاید، اما 57هزار تماشاگر عدد بزرگی نیست. این عدم تناسب به علت قیمت بلیت های سینما با میانگین 52هزار و 600 تومان است. یعنی مخاطبان سینما اضافه نشده اند بلکه حتی کمتر هم شده اند و...

22 خرداد 1402

برترین های چهار بخش جشنواره کن معرفی شدند

نتایج داوری در چهار بخش هفتادو ششمین دوره جشنواره کن اعلام شد. هیات داوران بخش های فیلم کوتاه، سینه فونداسیون، 15 روز کارگردانان و 2 هفته منتقدان برترین های این بخش ها را معرفی کردند.

6 خرداد 1402

مقصد بعدی گل محمدی کاملا تعیین است ، پرسپولیس باید به خاطر این جام ها از او تقدیر کند

سرمربی سابق پرسپولیس می گوید یحیی گل محمدی یک مربی صاحب سبک است که می تواند قهرمانی های بیشتری برای سرخ ها بیاورد.

30 اردیبهشت 1402

حسینعلی امین چورته آخرین بازمانده نی نوازان چوپانی شمال ایران درگذشت

حسینعلی امین چورته آخرین بازمانده نسل قدیم نی نوازان چوپانی شمال ایران روز پنجشنبه به علت کهولت سن در گذشت و در زادگاهش روستای لتر رامسر به خاک سپرده شد.

28 اردیبهشت 1402

محمد فیلی از بیمارستان مرخص شد، عمل سنگین و خطرناکی داشتم

محمد فیلی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که به تازگی عمل جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته است، با اعلام خبر بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان، گفت: خداراشکر حالم خیلی خوب است، ولی باید برای مدتی بدون حرکت در منزل استراحت کنم و تحت نظر باشم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

16 اردیبهشت 1402

سلاح هسته ای در دست هوش مصنوعی؟

همشهری آنلاین نوشت: لایحه ای که هوش مصنوعی را از دسترسی کامل به کدهای هسته ای منع می نماید به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده است.

11 اردیبهشت 1402
تعداد: (119)