توسعه فرهنگ در همه نقاط کشور باید عادلانه باشد

به گزارش وبلاگ نیک دل، به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه(25اسفندماه) در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای فعالان فرهنگ و هنر خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید امکان رشد فرهنگ و هنر در تمامی نقاط کشور، یکسان فراهم گردد و اجرای این مهم از اولویت های وزارت فرهنگ است.

توسعه فرهنگ در همه نقاط کشور باید عادلانه باشد

وی اعلام کرد: استان خراسان شمالی گنجینه فرهنگ ها و هنرهای مختلف لقب گرفته است و این موضوع با این ظرفیت ها تطابق دارد و باید زمینه رشد و تعالی فرهنگ این خطه را فراهم کرد.

اسماعیلی ادامه داد: خراسان شمالی در بخش موسیقی مقامی در سطح کشور جایگاه مهمی دارد و هنرمندان این استان در میادین بین المللی خوش درخشیده اند و در این خصوص دارای ظرفیت های زیادی است.

وی گفت: استعدادهای درخشانی در استان خراسان شمالی و حتی در روستاهای مرزی آن وجود دارد که باید به رشد و رونق فعالیت های این منطقه ها یاری کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با سفر به این استان فصل جدیدی باز خواهد شد و به فرهنگ و هنر استان و بعلاوه رسانه های این خطه حمایت ویژه خواهیم کرد.

وی به ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری استان نیز اشاره نمود و گفت: کوشش خواهیم کرد تا زیرساخت های این مجموعه در مدت 2 سال به انتها برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح نمود: مسیر رشد و رونق فعالیت های فرهنگی و هنری این استان در بخش های مختلف را با همت همکاران فراهم خواهیم کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "توسعه فرهنگ در همه نقاط کشور باید عادلانه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه فرهنگ در همه نقاط کشور باید عادلانه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید