اخبار سیاسی

5 روش کاربردی برای برطرف پیکسل گیر نموده صفحه نمایش

وجود یک پیکسل گیر نموده یا حتی یک پیکسل مرده روی صفحه نمایش اتفاق چندان خوشایندی نیست. در این مقاله به شما شرح می دهیم که در وهله اول چطور باید صفحه نمایش خود را تست نموده و سپس روش های برطرف پیکسل گیر نموده را به صورت نرم افزاری معرفی می کنیم.

5 مهر 1402

غول های فناوری در این کشور آسیایی جمع می شوند!

مهر نوشت: سرتا تاویسین نخست وزیر تایلند پیش بینی می نماید شرکت های تسلا، گوگل و مایکروسافت حداقل 5 میلیارد دلار در این کشور سرمایه گذاری نمایند.

3 مهر 1402

ایران؛ تنهاترین نهنگ 52 هرتزی

نظام جهانی، منافع متقابل را می فهمد. نه دوستی دیرینه، نه سابقه و گذشته، نه ایدئولوژی، نه همسایگی هیچ کدام معیار اول تصمیمات سیاست گذاری خارجی نیست. بنابراین کشوری که در این جهان با زبانی دیگر (فرکانسی دیگر) صحبت کند کشوری تنها (نهنگ 52 هرتزی) خواهد بود....

31 شهریور 1402

ایست قلبی سامانه 124 سازمان حمایت، قیمت ها به روز نمی گردد

تسنیم نوشت: آشفتگی قیمت کالا ها و خدمات در بعضی از بازار ها بر هیچ کسی پوشیده نیست و حتی گه گاه خود مسئولان نیز به تفاوت قیمت کالا های یکسان اشاره داشته اند؛ هنوز مردم ماجرای گوجه فرنگی مقرون به صرفه قیمت، نزدیک منزل یکی از رؤسای جمهور کشور را فراموش نکرده...

28 شهریور 1402

وزیر دفاع: جنگی در منطقه صورت نخواهد گرفت

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره تحولات اخیر منطقه قفقاز گفت: ما معتقدیم جنگی در منطقه صورت نمی گیرد و موضع جمهوری اسلامی کاملاً تعیین است و در آخرین دیدار هایی که در ستادکل نیرو...

22 شهریور 1402

خبر خوش وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت ، دستور فوری خاندوزی برای آنالیز فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون

وزیر اقتصاد با بیانفهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی شده است و روز گذشته نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال کردیم، گفت: در مجموع برای حدود 4.5 میلیون تا 5 میلیون نفر پیش بینی ارائه سهام صورت گرفته است.

8 شهریور 1402

دستور وزیر اقتصاد به بیمه مرکزی درباره شرط صدور بیمه شخص ثالث

وزیر اقتصاد به بیمه مرکزی دستور داد تا اصلاحیه ای درباره مشروط شدن صدور و تمدید بیمه نامه شخص ثالث صادر نمایند.

1 شهریور 1402

مصوبه مهم درباره شرط استخدام دولتی ، دولت باید تعداد کارمندانش را تا 15 درصد کاهش دهد ، همه دستگاه های وابسته به یک وزارتخانه باید تجمیع شوند

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: کمیسیون تصویب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی گردد و دستگاه ها رأسا نمی توانند نسبت به این امر اقدام نمایند.

31 مرداد 1402

برکناری یک رئیس بیمارستان به دستور وزیر بهداشت ، علت این برکناری چه بود؟

وزیر بهداشت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران دستور داد رئیس یکی از بیمارستان های مرکز را برکنار کند.

14 مرداد 1402

افزایش قیمت برنج داخلی و کاهش قدرت خرید مصرف کننده

برنامه پرسشگر شبکه آموزش شب گذشته با حضور متولیان و سیاست گذاران حوزه کشاورزی و برنج، دلایل مسائل بازار برنج بعلاوه انباشت برنج داخلی و آمارهای مربوط به حوزه فراوری برنج ، مقدار احتیاج کشور و واردات را مورد آنالیز قرار داد.

12 مرداد 1402

امیرعبداللهیان راهی پاکستان شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به منظور گفت و گو و تبادل نظر با مقامات عالی جمهوری اسلامی پاکستان، عصر امروز تهران را به مقصد اسلام آباد ترک کرد.

11 مرداد 1402

صفر تا 100 خودرویی که با ابراهیم رئیسی دوباره مشهور شد

خبرنگاران- نیسان تیانا تقریبا 10 سال قبل از خط مونتاژ پارس خودرو کنار رفت اما به خاطر عکسی که دیروز منتشر شد و ابراهیم رئیسی را موقع پیاده شدن از آن نشان می داد، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. رئیس جمهور روز یکشنبه 28 خرداد برای تقدیم لایحه...

30 خرداد 1402

عضو هیات رئیسه مجلس: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه منع شرعی و قانونی ندارد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شنبه ها را با شجاعت جایگزین پنج شنبه ها کنیم، گفت: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفا احتیاج به یک عزم و اصلاح دارد.

24 خرداد 1402

رونمایی از کارت شناسایی هنرمندان با هولوگرام اختصاصی

کارت شناسایی هنرمندان با هولوگرام اختصاصی برای آنان، نشان می دهد که او فردی متعلق به جامعه هنری است.

22 خرداد 1402

توضیحات زارع پور از سفر به جاکارتا

همشهری آنلاین نوشت: عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به همراه رئیس جمهور در جاکارتا به سر می برد، در کانال خود توضیحاتی را درباره این سفر ارائه کرد.

3 خرداد 1402

14 قابلیت کوچک اندروید 14 که گوشی ها را کاربردی تر می نمایند

مدتی قبل گوگل در جریان رویداد I/O 2023، به طور رسمی از اندروید 14 رونمایی کرد. با وجود اینکه در افتتاحیه این رویداد به فقط بخشی از ویژگی های تازه این نسخه تازه پرداخته شد، ولی در جلسه های مختص توسعه دهندگان، گوگل از تعداد بیشتری از قابلیت ها رونمایی نموده...

26 اردیبهشت 1402

افزایش قیمتِ شیر و شکر

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی قیمت تازه شیر را که در جلسه مورخ 17 اردیبهشت شورای قیمت گذاری مصوب شده است را ابلاغ کرد.

24 اردیبهشت 1402

راه چاره برطرف انحصار مقرون به صرفه سازی خودروهای بخش خصوصی نیست

وجود انحصار در صنعت خودرو نیز همانند وجود مسائل چند دهه ای قابل کتمان نیست اما راه حل برطرف انحصار هم قطعا قیمت سازی کاذب برای خودروهای بخش خصوصی و سرازیر کردن نقدینگی سرگردان به سمت این محصولات بخش خصوصی نخواهد بود.

21 اردیبهشت 1402

مجسمه ناممکن و حل یک معمای باستانی ، عکس

طبق گفته یک محقق، راز مجسمه ناممکن مصر باستان که در آن دو فرد دیده می شوند که یکی از آنها فرعون است، ممکن است به زودی رمزگشایی گردد.

14 اردیبهشت 1402

سلاح هسته ای در دست هوش مصنوعی؟

همشهری آنلاین نوشت: لایحه ای که هوش مصنوعی را از دسترسی کامل به کدهای هسته ای منع می نماید به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده است.

11 اردیبهشت 1402
تعداد: (236)