خطای دید باعث شد پنالتی بگیرم

به گزارش وبلاگ نیک دل، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر روز سه شنبه به قضاوت محمدحسین زاهدی فر در استادیوم آزادی برگزار گردید و سرخپوشان تهرانی 2 بر یک حریف خود را شکست دادند.

خطای دید باعث شد پنالتی بگیرم

به گزارش وبلاگ نیک دل ، روزنامه وبلاگ نیک دل نوشت: مهمترین اتفاق این ملاقات که جنجال زیادی درست کرد و زمینه انتقاد طرفداران و بازیکنان پرسپولیس از داور این ملاقات را فراهم کرد، صحنه ای بود که در دقیقه 60 رخ داد و توپ با شانه محمدحسین کنعانی زادگان برخورد کرد اما داور اعلام پنالتی به سود فولاد کرد و شیمبا این توپ را به گل تبدیل کرد.

محمدحسین زاهدی فر در خصوص این صحنه شرح داد و گفت: در صحنه ای که توپ به بدن بازیکن پرسپولیس برخورد کرد خطای دید باعث شد تشخیص پنالتی بدهم. توپ چند سانتیمتر با منطقه ای که می گردد پنالتی بیان کرد فاصله داشت اما به دلیل خطای دید بنده اعلام پنالتی کردم.زاهدی فر ادامه داد: به خاطر این اشتباه که سهوی و به خاطر خطای دید بود از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم. خدا را شکر می کنم که این تصمیم در نتیجه بازی تاثیر زیادی نداشت اما به هر حال اشتباهی بود که باید به خاطرش عذرخواهی کنم. وی در سرانجام تاکید نمود: با اینکه این بار هم در مصاحبه کردن ممنوعیت داریم اما خودم در این مورد جوابگوی کمیته داوران خواهم بود ولی لازم دانستم از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کنم.

منبع: جام جم آنلاین

به "خطای دید باعث شد پنالتی بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطای دید باعث شد پنالتی بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید