رفتار زشت تماشاگران استقلال در دربی

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبرورزشی نوشت: در اینکه برای تماشاگران در ورزشگاه های ایران امکانات خوبی فراهم نیست، شکی وجود ندارد. در کنار امکانات ضعیف و البته قیمت های گران بلیط ورزشگاه ها، هوادارانی که با ورزشگاه می روند نمی توانند به راحتی بازی تیم مورد علاقه خود را ببینند و حتی صندلی های ورزشگاه ها هم اغلب شکسته و کثیف است. با این حال همه این مسائل علت نمی گردد که اقدام غیرعادی و بعضا زشتی در ورزشگاه ها ببینیم.

رفتار زشت تماشاگران استقلال در دربی

متاسفانه فحاشی، سنگ پراکنی و خیلی از اتفاقات زشت دیگر را هر هفته در استادیوم های سراسر کشور شاهد هستیم و این موضوع برای دیروز و امروز هم نیست. دربی صد مرکز که به نوعی ویترین فوتبال باشگاهی ایران به حساب می آمد هم از این قاعده مستثنی نبود و شاهد چند اتفاق زشت از سوی طرفداران بودیم. قبل از آغاز بازی طرفداران دو تیم آغاز به فحاشی به هم کردند و کار حتی به پرتاب سنگ و بطری هم کشید.

شاید اگر دخالت نیروی انتظامی نبود، کار به جا های باریک هم کشیده می شد. با این حال زشت ترین اتفاق دربی را طرفداران استقلال رقم زدند. دقایقی قبل از آغاز بازی و زمانیکه بازیکنان نیمکت نشین و اعضای کادرفنی پرسپولیس قصد داشتند از کنار پیست تارتان به روی نیمکت تیمشان بروند، با پرتاب سنگ و اشیا از سوی عده ای از طرفداران استقلال روبرو شدند. تعدادی از طرفداران استقلال به محض دیدن بازیکنان پرسپولیس به سمت آن ها سنگ و بطری پرت کردند و حتی نزدیک بود یک فاجعه تاریخی رخ دهد که خوشبختانه به خیر گذشت.

یکی از سنگ های پرت شده به سمت بازیکنان پرسپولیس دقیقا از مقابل صورت محمد عمری ستاره جوان قرمز ها عبور کرد و این بازیکن آینده دار شانس آورد که این سنگ به صورت و چشم او برخورد نکرد. فقط کافی بود یک سانتی متر این سنگ آن طرف تر پرت می شد و آنوقت شاهد صحنه ای تراژدی و تلخ در استادیوم آزادی می بودیم.

نکته عجیب ماجرا اینجا بود که این عده از طرفداران استقلال بدون علت و بدون اینکه اتفاق خاصی از سوی بازیکنان پرسپولیس رخ دهد، اقدام به این کار زشت کردند که خوشبختانه تلفات نداشت. هنوز ماجرای سرباز احمدی و کور شدن این سرباز در بازی پرسپولیس و سپاهان که در اصفهان برگزار گردید، از یاد ما نرفته و نزدیک بود دوباره مشابه چنین اتفاقی را در دربی 100 مرکز دیدن کنیم.

منبع: فرارو

به "رفتار زشت تماشاگران استقلال در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار زشت تماشاگران استقلال در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید