سرمایه گذاری برای ساخت خانه در منطقه 15 رکورد زد

به گزارش وبلاگ نیک دل، ساخت وسازهایی که همراه با توسعه باشد، چهره فرسوده و ناکارآمد شهر را دگرگون می سازد و در این زمینه افزایش صدور پروانه ساختمانی یعنی ساخت وساز بیشتر و در ادامه بازسازی و توسعه بیشتر شهر.

سرمایه گذاری برای ساخت خانه در منطقه 15 رکورد زد

به گزارش وبلاگ نیک دل، محمد شیری، شهردار منطقه 15، گفت: بر این اساس باب الرضای تهران با هزار و 119 فقره صدور پروانه ساختمانی در سال 1401 رکوددار منطقه ها 22گانه شده که این یعنی این منطقه گام بلندی را برای ارتقای کیفیت سکونت و بهینه شدن چهره فرسوده محله های خود برداشته است.

شیری با بیان اینکه منطقه ما طی 4 سال گذشته به طور متوالی بیشترین صدور پروانه را در کارنامه خود ثبت نموده است، اضافه کرد: طبق آمارهای منتشره از سوی اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران، در سال 1401 تعداد پروانه های صادره برای ساخت واحدهای مسکونی نسبت به سال 1400 در منطقه 15حدود 86% درصد رشد داشته و از 601 فقره پروانه صادره در سال 1400، به 1119 فقره پروانه صادره در سال 1401 رسیده است.

به گفته شهردار منطقه، کسب رکورد در مرکز، نشان از افزایش چشمگیر سرمایه گذاری در ساخت وساز و به ویژه ساخت وساز واحدهای مسکونی در منطقه 15 دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرمایه گذاری برای ساخت خانه در منطقه 15 رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری برای ساخت خانه در منطقه 15 رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید