صالحی امیری: مسابقات جام جهانی کشتی لغو نشده است

به گزارش وبلاگ نیک دل، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون جهانی زمان مسابقات جام جهانی را به وقت دیگری موکول کرد. در واقع این مسابقات لغو نشده است.

صالحی امیری: مسابقات جام جهانی کشتی لغو نشده است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نیک دل، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان پرسپولیس درباره بودجه سال 99 گفت: سال 99 سال المپیک است و ما هزینه های فوق العاده و جدی برای حمایت از تیم های ملی، اردوها و اعزام ها داریم. 2 میلیون دلار هزینه اسکان، حمل و نقل، پاداش پای سکو ... داریم. در جلسه ای که با دولت داشتیم، جهت گیری آنها مثبت است.

صالحی امیری افزود: البته باید شرایط کشور را هم در نظر بگیریم اما دولت سال بعد هم حمایت می کند تا ما بتوانیم المپیک را برگزار کنیم.

وی درباره لغو مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی و اینکه این ماجرا به کجا کشیده شد، مطرح نمود: با انصراف کشورهای ژاپن، گرجستان و مجارستان، فدراسیون جهانی زمان این مسابقه را به وقت دیگری موکول کرد. در واقع این مسابقات لغو نشد و خبر لغو درست نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: فدراسیون جهانی از ما 2 زمان خواست که در نامه ای مشترک به لالوویچ این 2 زمان را اعلام کردیم و به آنها گفتیم در ایران امنیت وجود دارد. او هم متعهد شد این رویداد حتما در ایران برگزار شود.

صالحی امیری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره شرایط تیم فوتبال امید پرسید، گفت: جلسات مشترک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فدراسیون ها برگزار می شود. همه تلاش ما حمایت از تیم امید است تا این تیم بعد از 45 سال و تقریبا نیم قرن انتظارات را برآورده کند. انتظار ما این است که فدراسیون حمایت فنی بیشتری داشته باشد. ما هم حمایت معنوی و هم مادی داریم امیدوارم بتوانیم از پیچ سخت عبور کنیم.

وی درباره بودجه 30 میلیاردی دولت برای المپیک در لایحه بودجه سال 99 مطرح نمود: ما در مجموع حدود 27 میلیارد تومان به فدراسیون ها کمک کرده ایم. تاکنون 90 درصد بودجه فدراسیون ها پرداخت شده و 10 درصد باقی مانده تا روزهای آینده واریز می شود. کمک ویژه ای هم برای رشته های المپیکی داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صالحی امیری: مسابقات جام جهانی کشتی لغو نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: مسابقات جام جهانی کشتی لغو نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید