صدور 840 پروانه فعالیت کشاورزی در سامان

به گزارش وبلاگ نیک دل، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: تا به امروز 840 پروانه فعالیت کشاورزی در حوزه های مختلف در این شهرستان صادر شده است.

صدور 840 پروانه فعالیت کشاورزی در سامان

اعظم شیخ سامانی گفت: تا به امروز 840 پروانه فعالیت کشاورزی در حوزه های باغبانی، اموردام، پرورش شترمرغ، منابع طبیعی و آبخیزداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی از سوی نظام صنفی کشاورزی شهرستان سامان صادر شده است که بیشترین پروانه در زمینه باغداری است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بعلاوه از برگزاری دومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان سامان با حضور اعضای این کمیسیون اطلاع داد.

بیشتر بخوانید

وی هدف از برگزاری این جلسه را آنالیز دستورالعمل تشکیل کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی، تعداد پروانه های صادر شده و نحوه تشکیل اتحادیه ها مطرح نمود.

شیخ سامانی اضافه نمود: با نظر اعضا کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان سامان و تعداد پروانه فعالیت های صادر شده دو اتحادیه با عنوان اتحادیه باغداری و همگن در این شهرستان تشکیل می گردد.

وی در انتها گفت: نظام صنفی کشاورزی و اتاق اصناف کشاورزی به عنوان پشتوانه بخش اجرایی کشاورزی، باید با همه توان در کنار تولیدکنندگان، کشاورزان و بهره برداران شهرستان سامان باشند.

وبلاگ نیک دل چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور 840 پروانه فعالیت کشاورزی در سامان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 840 پروانه فعالیت کشاورزی در سامان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید