اخبار صنعت

طرز تهیه جوجه ترش یا جوجه کباب ترش از غذاهای خوشمزه گیلانی

جوجه ترش یا جوجه کباب ترش از غذاهای خوشمزه گیلانی است که هواداران زیادی دارد. همان طور که از نام این غذا پیداست، ماده اصلی آن مرغ (در صورت امکان جوجه مرغ) بوده و خوراک به صورت کبابی تهیه می گردد.

25 مهر 1402

دسترسی های شهرک غرب تهران

ایستگاه های مترو و اتوبوس در کنار بزرگراه ها و یا ایستگاه های تاکسی هر یک از آن ها از جمله اندازه دسترسی است که در شهرک غرب تهران وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

19 مهر 1402

چرا دنباله سریال های پیروز شکست می خورند، میثم مالک نمی گردد، بازگشت به زخم کاری از پیش خواهد برد

هر چقدر فرمول ساخت سریال ها و فیلم های سینمایی در چند فصل خارج از ایران جواب می دهد و تماشاگران منتظر تماشای فصل های بعدی هستند به نظر ساخت سریال و فیلم های دنباله دار در کشور آنقدرها پیروز نیست.

27 شهریور 1402

تا به امروز چند نفر روی زمین زندگی نموده اند؟ ، یک عدد باورنکردنی!

جمعیت کره زمین اخیراً از مرز 8 میلیارد نفر گذشته است. آیا این ایده که تعداد افراد زنده خیلی بیشتر از تعداد افراد مُرده است، می تواند درست باشد؟

26 شهریور 1402

ماجرای حمله فرا زمینی ها به یک روستا چه بود؟، عکس

چندی پیش کنفرانسی عجیب درباره بشقاب پرنده ها و حضور بیگانگان در آمریکا برگزار گردید که در آن محققان مدعی شدند، بیگانگانی روی زمین و در کنار ما انسان ها زندگی می نمایند. به نظر می رسد چند تا از این بیگانگان راه خود را به روستایی در کشور پرو باز نموده اند!

14 شهریور 1402

خبر خوش وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت ، دستور فوری خاندوزی برای آنالیز فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون

وزیر اقتصاد با بیانفهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی شده است و روز گذشته نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال کردیم، گفت: در مجموع برای حدود 4.5 میلیون تا 5 میلیون نفر پیش بینی ارائه سهام صورت گرفته است.

8 شهریور 1402

مصوبه مهم درباره شرط استخدام دولتی ، دولت باید تعداد کارمندانش را تا 15 درصد کاهش دهد ، همه دستگاه های وابسته به یک وزارتخانه باید تجمیع شوند

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: کمیسیون تصویب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی گردد و دستگاه ها رأسا نمی توانند نسبت به این امر اقدام نمایند.

31 مرداد 1402

تداوم رکود بازار مسکن ، واحد هایی با تخفیف 25 درصد مشتری ندارند

بازار مسکن کشور همچنان در یک رکود با شیب ملایم به سر می برد؛ در منطقه ها 22گانه مرکز گرچه آمار رسمی برای تعداد معاملات وجود ندارد، اما به گفته فعالان این بخش، سقوط تعداد قرارداد های مسکن چشمگیر بوده است.

27 مرداد 1402

ساخت طرح گردشگری پل زیر قوسی سد گلورد به کجا رسید؟

ایرنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می گردد که ساخت طرح گردشگری پل زیر قوسی سد گلورد به کجا رسید؟

23 مرداد 1402

دردسر بزرگ برای گرانترین بازیکن ایران ، کارت بازی خرید 100 میلیاردی صادر نشد

یکی از بازیکنان داخلی که در آخرین اردوی تیم ملی ایران نیز حضور داشت برای عقد قراردادی به مدت دو فصل درخواست 100 میلیارد تومانی داشته است که مورد توافق مسئولان باشگاه نیز قرار گرفته است.

19 مرداد 1402

این روزها اینگونه از ابرماه عکس بگیرید!

شاید برای شما تصویر برداری از آسمان در حالی که ماه در آن می درخشد هیجان انگیز باشد، با این راهنمای تخصصی نحوه گرفتن تصاویر خیره کننده از ماه را بیاموزید.

18 مرداد 1402

افزایش قیمت برنج داخلی و کاهش قدرت خرید مصرف کننده

برنامه پرسشگر شبکه آموزش شب گذشته با حضور متولیان و سیاست گذاران حوزه کشاورزی و برنج، دلایل مسائل بازار برنج بعلاوه انباشت برنج داخلی و آمارهای مربوط به حوزه فراوری برنج ، مقدار احتیاج کشور و واردات را مورد آنالیز قرار داد.

12 مرداد 1402

10 انیمه برتر در خصوص زامبی ها؛ از Zombie Land Saga تا Highschool of the Dead

زامبی ها که زمانی عنصری حاشیه ای در دنیای وحشت بودند، اکنون در فرهنگ عامه جهانی نفوذ نموده اند و الهام بخش کتاب ها، فیلم ها و انیمه های بی شماری شده اند. با ورود به عرصه اصلی سینما به وسیله آثار جرج ای رومرو، این اجساد به تحرک درآمده، تجسم ترس، انحطاط اجتماعی...

26 تیر 1402

بالاترین دستمزد را کدام کشورها می پردازند؟

بالاترین دستمزد را در جهان کشورهای اروپایی پرداخت می کنند. در ضمنً، آمریکا همچنان یبشترین حقوق را پرداخت می کند.

20 تیر 1402

چاقو کشی در تمرین نفت آبادان و تهدید عبدالله ویسی

شایعه شده بود در تمرین نفت آبادان، عبدالله ویسی به وسیله یکی از لیدرهای تیم و افراد ناشناس تهدید شده اما به نظر می رسد این شایعه درست است.

14 تیر 1402

حمله تند آنر به آیفون، داینامیک آیلند را از ما دزدیده اید

گجت نیوز نوشت: مدیرعامل آنر ادعا نموده که اپل قابلیت داینامیک آیلند آیفون 14 را از گوشی آنر V20 کپی برداری نموده و این ویژگی را به نام خودش زده است!

11 تیر 1402

6 مورد از آسیب های مو و روش های ترمیم و احیای آن

بر کسی پوشیده نیست که مو یکی از اصلی ترین ارکان زیبایی بدن ما انسان هاست و تأثیری انکارناپذیر در افزایش زیبایی ظاهری و بعلاوه اعتماد به نفس افراد دارد. از آن جایی که مو در بخش بیرونی بدن واقع شده است، امکان اینکه صدمه ببیند وجود دارد. اگر این موضوع باعث...

4 تیر 1402

وریا غفوری افشاگری کرد؟

خبرنگاران- ماجرای خداحافظی وریا غفوری، کاپیتان سابق باشگاه استقلال، از دنیای فوتبال همچنان تبدیل به یکی از ابهامات این رشته ورزشی شده است. او بعد از جدایی اش از استقلال راهی فولاد شد، ولی پس از فولاد دیگر نتوانست با باشگاه جدیدی قرارداد ببندد تا بعد...

24 خرداد 1402

سورن پلاس XU7 پلاس در خط فراوری

سورن پلاس XU7 پلاس در حال فراوری است. مشخصات موتور خودرو نو ایران خودرو چیست؟ این خودرو ارزش خرید دارد؟

24 خرداد 1402

11 استان در خطر سیل

خبرنگاران: سازمان هواشناسی از تشدید ناپایداری محلی و رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعت های بعد از ظهر امروز (شنبه) در نیمه غربی کشور و بخش هایی از شمال و ارتفاعات البرز اطلاع داد و اعلام نمود: به علت رگبار باران و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت، شرایط...

23 خرداد 1402
تعداد: (254)