لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال ادامه قدرت نمایی در دیدار با کریمی

به گزارش وبلاگ نیک دل، تیم فوتبال استقلال در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل می رود و امیدوار است با بردی دیگر شانس خود را برای صعود افزایش دهد.

لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال ادامه قدرت نمایی در دیدار با کریمی

به گزارش وبلاگ نیک دل، تیم فوتبال استقلال پس از درخشش در دو بازی قبلی خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2021 این بار در تقابل جدی تر از ساعت 22:15 امشب (چهارشنبه) در زمین شماره دوی استادیوم ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی پس از شکست 5 بر 2 الاهلی عربستان و 3 بر صفر الشرطه عراق، تحسین خیلی ها را برانگیخته اند. از آنجایی که الدحیل یکی از تیم های خوب آسیاست و نفراتی چون علی کریمی بازیکن پیشین استقلال را در ترکیب خود دارد، این بازی می تواند تقابل جدی تری برای شاگردان مجیدی باشد. نمایش استقلالی ها در ملاقاتهای اخیر می تواند آنها را برای یک پیروزی دیگر امیدوار کند.

الدحیل در اولین بازی خود الشرطه عراق را با دو گل شکست داد و در ملاقات دوم در آخرین دقایق مسابقه پیروزی مقابل الاهلی عربستان را با تساوی عوض کرد. الدحیل صبری لموشی فرانسوی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، مردی که ملاقات با استقلال را آزمونی واقعی برای شاگردانش می داند.

تقابل امشب، جنگ هافبک های استقلال با علی کریمی نیز هست، چرا که هر دو طرف آشنا به سبک بازی های هم هستند. الدحیل با توجه به از دست دادن امتیاز در بازی با الاهلی، چاره ای برای پیروزی در ملاقات با استقلال ندارد. نماینده ایران اما، در صورت رجحان می تواند دور رفت را با بهترین حالت ممکن به سرانجام برساند و علاوه بر قدرت نمایی، شانس خود را برای صعود افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال ادامه قدرت نمایی در دیدار با کریمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال ادامه قدرت نمایی در دیدار با کریمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید