نظر هری کین درباره بازی با تیم ملی ایران

به گزارش وبلاگ نیک دل، شاگردان گرت ساوت گیت به نیمه نهایی جام جهانی 2018 رسیدند و در یورو 2020 در ملاقات نهایی در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شدند که اولین فینال بزرگ انگلیس در 55 سال گذشته بود.

نظر هری کین درباره بازی با تیم ملی ایران

این تیم در ادامه پس از سه تساوی و سه باخت در گروه A3، به دسته دو لیگ ملت ها سقوط کرد. تیم ساوت گیت از زمان پیروزی 3 بر صفر در ملاقات محبت آمیز مقابل ساحل عاج در ماه مارس، پیروز نشده است.

هری کین، مهاجم تاتنهام به Sky Sports گفت: ما باید باور داشته باشیم که می توانیم آن (جام جهانی) را ببریم. من فکر می کنم یکی از تغییرات بزرگی که در چهار یا پنج سال گذشته داشتیم این بود که به قهرمانی باور کردیم. این اشتباه است که غیر از این فکر کنیم. رفتن به جام جهانی و باور نکردن این که می توانید جام را به خانه بیاورید چه فایده ای دارد؟

فشار بر ساوت گیت پس از نمایش ناامیدکننده لیگ ملت ها افزایش یافته است، با این حال کین می گوید چند بازی بدون برد انتظارات را کاهش داده و ممکن است به انگلیس در بازی مقابل ایران یاری کند.

کین اضافه نمود: مطمئناً بازی اول واقعاً مهم است. نتیجه نگرفتن در چند ملاقات اخیر قبل از جام جهانی می تواند به سود ما باشد چرا که فشار ها و انتظارات را از تیم ما کم می نماید.

او در خاتمه افزود: بازی برای انگلیس همواره فشار بالایی روی شما می آورد، اما در تورنمنت های بزرگ همواره این انگیزه هم وجود دارد.

منبع: فرارو

به "نظر هری کین درباره بازی با تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر هری کین درباره بازی با تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید