نقد های فیلم جدید تام و جری منتشر شد؛ منتقدان موش و گربه را خوردند!

به گزارش وبلاگ نیک دل، بالاخره فیلم لایو اکشن تام و جری به کارگردانی تیم استوری اکران شد، اما منتقدان و سینمادوستان ماجراجویی جدید موش و گربه را اصلا دوست نداشته اند.

نقد های فیلم جدید تام و جری منتشر شد؛ منتقدان موش و گربه را خوردند!

تماشای سریال تام و جری بخشی از خاطرات شیرین دوران کودکی میلیون ها نفر را در سراسر دنیا تشکیل می دهد. پویانمایی به نویسندگی و کارگردانی ویلیام هانا و جوزف باربرا که با پشتیبانی مترو گلدوین مایر بین سال های 1940 تا 1958 در 114 قسمت پخش شد. سریالی با قسمت های کوتاه که در آن یک موش و گربه بامزه مدام سربه سر یکدیگر می گذارند و شکل عجیبی از رابطه شکار و شکارچی را ارائه می دهند. این مجموعه از اهمیت و محبوبیت ویژه ای برخوردار است و پس از گذشت ده ها سال، همچنان در قلب افراد بسیاری جای دارد.

  • کارتون نوستالژیک؛ بازیگوشی های تام و جری با تم خشونت

تا به امروز چندین فیلم سینمایی بلند و کوتاه بر اساس داستان های تام و جری ساخته شده است که بسیاری از آن ها به موفقیت یا توفیقی نسبی دست پیدا نموده اند. کمپانی برادران وارنر در همکاری با ترنر انترتینمنت این موش و گربه دوست داشتنی را چند روز پیش در قالب یک فیلم لایو اکشن به سینماها آوردند، اما منتقدان از کیفیت آن راضی نیستند و اثر جدید تیم استوری را خسته کننده و ضعیف می دانند که در زمینه فیلم نامه و جلوه های بصری از مسائل بسیاری رنج می برد.

تا به این ساعت برای فیلم لایو اکشن تام و جری در پایگاه راتن تومیتوز 52 آنالیز و میانگین امتیاز 25 از 100 به ثبت رسیده و در متاکریتیک هم بر اساس 14 آنالیز امتیاز این فیلم 31 از 100 است. از میان نقدهای مهم نوشته شده برای تام و جری جدید تنها آنالیز نسبتا مثبت مربوط به پیتر دبروژ از رسانه ورایتی است و مابقی منقدها و رسانه های سرشناس نگاهی متوسط یا ضعیف به این فیلم دارند.

نقدهای فیلم لایو اکشن تام و جری

پیتر دبروژ از ورایتی

امتیاز: 60 از 100

بدون شک هیچ اسکاری نسیب تام و جری نخواهد شد، اما فیلم آن قدر خوب و سرگرم کننده هست که بتوان از تماشایش لذت برد.

تریسی براون از لوس آنجلس تایمز

نظر کلی: منفی

اگر شما به دنبال تجربه حس و حال و تماشای خشونت خاص تام و جری هستید، بهتر است به جای دیدن این فیلم لایو اکشن به سراغ فیلم های کوتاه یا بعضی قسمت های سریال تلویزیونی تام و جری بروید.

جاش اسپیگل از اسلش فیلم

امتیاز: 30 از 100

در بسیاری از جهات هدف تام و جری تبدیل شدن به یک کارتون لایو اکشن است، اما در اغلب نکات پایه ای و مهم فیلم نامه ای مشکل دارد. داستان کسل کننده و شخصیت های تک بعدی باعث شده اند محصول نهایی دوست داشتنی نباشد.

جیسون بیلی از نیویورک تایمز

امتیاز: 30 از 100

فیلم لایو اکشن تام و جری یک شکست تجاری خواهد بود، تلاشی غم انگیز برای تبدیل کردن این موش و گربه به چیزی که هرگز نبوده اند؛ باحال.

برایان تالریکو از راجر ایبرت

امتیاز: 25 از 100

این فیلم چه برای آن هایی که با تام و جری عظیم شده اند و چه برای بچه هایی که این دو شخصیت را نمی شناسند، به یک اندازه ناامیدکننده است.

فیلم لایو اکشن تام و جری از 8 اسفند (26 فوریه) هم زمان با اکران در سینماهای آمریکا در دسترس مشترکان سرویس آنلاین HBO مکس هم قرار گرفته است.

منبع: Rotten Tomatoes

منبع: دیجیکالا مگ

به "نقد های فیلم جدید تام و جری منتشر شد؛ منتقدان موش و گربه را خوردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد های فیلم جدید تام و جری منتشر شد؛ منتقدان موش و گربه را خوردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید