وریا غفوری افشاگری کرد؟

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبرنگاران- ماجرای خداحافظی وریا غفوری، کاپیتان سابق باشگاه استقلال، از دنیای فوتبال همچنان تبدیل به یکی از ابهامات این رشته ورزشی شده است. او بعد از جدایی اش از استقلال راهی فولاد شد، ولی پس از فولاد دیگر نتوانست با باشگاه جدیدی قرارداد ببندد تا بعد از ماه ها تصمیم به خداحافظی بگیرد.

وریا غفوری افشاگری کرد؟

به گزارش وبلاگ نیک دل، شایعات در این مورد هم زیاد بود و بسیاری اعتقاد داشتند او ممنوع الفعالیت شده و نمی تواند به تیم جدیدی برود. در چنین شرایطی وریا با انتشار یک استوری خبر از خداحافظی اش از دنیای فوتبال داد. او 24 ساعت قبل از دربی تهران که قرار بود در فینال جام حذفی برگزار گردد، خداحافظی اش را علنی کرد و از این گفت که برای تکمیل این فرایند به ورزشگاه آزادی می آید تا بتواند در بین تماشاگران دو تیم از فوتبال خداحافظی کند.

روز دربی، ولی خبری از وریا غفوری نبود تا شایعات جدیدی دیگری درباره او به گوش برسد؛ از جمله شایعه تایید نشده که مانع تراشی نموده اند. به هر روی، بعد از سکوت چند هفته ای، وریا به تازگی پست جدیدی منتشر نموده و بدون پرداختن به جزئیات فقط از این گفته که نتوانسته به ورزشگاه آزادی بیاید.

در متنی که وریا منتشر نموده، آمده است:

درود بر همه عزیزانم. عمر فوتبال من در قامت بازیکن به خاتمه رسید. مشتاق بودم در یک شرایط عادی و در ورزشگاه آزادی با حضور عاشقان فوتبال و در کنار طرفداران تیم محبوبم برای آخرین بار وداع کنم که متاسفانه پیروز نشدم به ورزشگاه بیایم تا سختی و رنج جدایی با حضور شما آسان گردد.

بسیار سپاسگزار مربیانم، همبازیانم، طرفداران فوتبال، به ویژه تیم بزرگ و محبوب استقلال و البته خانواده عزیزتر از جانم هستم که در این مسیر پر فراز و نشیب همواره خالصانه در کنارم بودند.

در آخر خداوند بزرگ را شاکرم و از فوتبال سپاسگزارم که خانواده ای به وسعت ایران به من هدیه داد.

منبع: فرارو

به "وریا غفوری افشاگری کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری افشاگری کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید