پاسخ معاون پرسپولیس به شایعه حذف از آسیا

به گزارش وبلاگ نیک دل، محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست بانک شهر درباره دربی گفت: شرایط خوب است و انشالله دو تیم بتوانند یک بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه نمایند که طرفداران لذت ببرند و در خاتمه با پیروزی تیم پرسپولیس به خاتمه برسد.

پاسخ معاون پرسپولیس به شایعه حذف از آسیا

او درباره شرایط اسپانسری بانک شهر مطرح نمود: حمایت های خوبی سال جاری اجرا شده و جا دارد به عنوان نماینده باشگاه از مدیریت بانک شهر تشکر کنم. خیلی از یاری هایی که خودمان باورمان نمی شد صورت گرفته. ما نسبت به سال های قبل خیلی مقروض هستیم، اما به لطف مدیرعامل محترم و هیئت مدیره و همکاری با بانک شهر، توانستیم خیلی از مسائل را حل کنیم.

دروازه بان پیشین پرسپولیس راجع به دربی و شانس برد پرسپولیس شرح داد: من، چون تجربه بازی در دربی را دارم، می دانم دربی اصلا ربطی به جایگاه ها ندارد و دو تیم تلاششان را خواهند کرد که برنده بیرون بیایند. حالا سال جاری شرایط طوری است که دو تیم در کورس قهرمانی هستند و مساوی به درد تیمی نخواهد خورد. مطمئنا مثل سه بازی سال جاری، در پی حداکثر امتیازات هستیم و مطمئنم با درایت آقای گل محمدی و کادر فنی در پی سه امتیاز خواهیم بود.

محمدی در مورد دریافت مجوز حرفه ای گفت: تمام کارهایی که باید بخش ورزشی انجام می داد را انجام دادیم. از روز اول و با توجه به حذفی که پارسال اتفاق افتاده بود، تقسیم کار کردیم. معاونت ورزشی، مالی و حقوقی کارهای خود را کردند و تا جایی که برعهده باشگاه بود ما کارهایمان را انجام دادیم و امیدوارم بحث های کلان مدیریتی هم انجام گردد تا سال بعد در لیگ قهرمانان شرکت کنیم.

معاون قرمزها با اشاره به مسئله مالکیت گفت: بعید می دانم این مسئله مسئله ای باشد، با توجه به جلساتی که برگزار شده مسئله ای نخواهیم داشت. آقای درویش مسئله استادیوم آزادی را هم پیگیری کردند و مسئله ای نخواهیم داشت. امیدوارم طرفداران هم حمایت نمایند تا بتوانیم مجوز را بگیریم.

محمد محمدی درباره پرداختی به بازیکنان مطرح نمود: خیلی دغدغه زیادی در این بخش داریم. مسائل زیادی دارم اما تمام تلاشمان را می کنیم که شرمسار بازیکنان و کادر فنی نشویم.

منبع: فرارو

به "پاسخ معاون پرسپولیس به شایعه حذف از آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ معاون پرسپولیس به شایعه حذف از آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید