کارگران هفت تپه خواستار اعلام رأی قوه قضائیه مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری این شرکت هستند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ نیک دل، فعال کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم هر چه سریع تر تکلیف پرونده فسخ قرارداد واگذاری این شرکت را مشخص و رأی نهایی خود مبنی بر خلع ید کارفرمای هفت تپه را صادر کند.

کارگران هفت تپه خواستار اعلام رأی قوه قضائیه مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری این شرکت هستند خبرنگاران

یکی از فعالان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ نیک دل، در خصوص آخرین شرایط پرونده فسخ قرارداد واگذاری این مجموعه گفت: جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده 14 بهمن ماه با حضور طرفین برگزار شده و با اینکه به صورت رسمی نتیجه رأی قوه قضائیه در این باره اعلام نشده، اخبار غیررسمی حاکی از رأی به فسخ قرارداد است.

این فعال کارگری شرکت هفت تپه با تاکید بر اینکه رأی قوه قضائیه مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، افزود: با اینکه سه نهاد نظارتی از سه قوه (سازمان خصوصی سازی از قوه مجریه، سازمان بازرسی از قوه قضاییه، دیوان محاسبات از قوه مقننه) در گزارشات متعددی اعلام کردند که در جریان واگذاری و پس از واگذاری هفت تپه، تخلفاتی اجرا شده و لازم است که قرارداد مذکور فسخ شود، هنوز این مهم محقق نشده است.

بیشتر بخوانید:

  • پرونده هفت تپه روی میز قوه قضائیه / از فسخ قرارداد واگذاری این شرکت تا رسیدگی به تخلفات ارزی کارفرما!

این فعال کارگری اظهار کرد: از قوه قضائیه انتظار داریم هر چه سریعتر تکلیف این پرونده را تعیین و رأی نهایی خود مبنی بر خلع ید کارفرمای هفت تپه را صادر کند و بعد از آن، روی قطعی شدن بازگشت شرکت به بخش عمومی تاکید داریم.

وی تاکید کرد: خواسته جدی ما، واگذاری هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان است و درخواست داریم این مجموعه با نظارت کارگری اداره شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارگران هفت تپه خواستار اعلام رأی قوه قضائیه مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری این شرکت هستند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران هفت تپه خواستار اعلام رأی قوه قضائیه مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری این شرکت هستند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید