گل محمدی: حریف ما فقط رونالدو نیست

به گزارش وبلاگ نیک دل، پرسپولیس و النصر فردا (سه شنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این ملاقات اظهار کرد: قبل از هر چیز به تیم خوب النصر و ستاره هایش خوش آمد می گویم. خوشحالیم از این که می توانیم میزبان این تیم بزرگ باشیم و ناراحتیم که این بازی بزرگ بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

گل محمدی: حریف ما فقط رونالدو نیست

او اضافه کرد: متاسفانه اتفاقاتی قبلا افتاده و باعث شده که تیم ما محروم از تماشاگر باشد. ما خیلی دوست داشتیم این بازی با حضور طرفداران باشد. جای آن ها واقعا خالی است. با حضور آن ها می توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی فردا اولین بازی گروهی ما در لیگ قهرمانان آسیاست. ما در گروه سختی قرار داریم که می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. النصر تیم شناخته شده ای است. این تیم با توجه به بازیکنانی که دارد باکیفیت است و فکر می کنم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیاست. از طرفی تیم پرسپولیس هم نشان داده که مرد روز های سخت است و در این روز ها توانسته نتایج خوبی بگیرد. حضور پرسپولیس در دو فینال آسیا در سال های اخیر نشان دهنده این است. با توجه به شرایط و امکاناتی که داریم، باز هم توانستیم عملکرد خوبی در آسیا داشته باشیم.

گل محمدی گفت: امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای ما باشد. می دانیم که تیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد و می توانند از لحظه ها و فضا ها استفاده نمایند. باید بتوانیم از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشیم و به تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و اجازه استفاده از فضا ها را ندهیم تا از موقعیت هایشان استفاده ننمایند. ما آماده این بازی هستیم و تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کردند و فکر می کنم فردا شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم و بازی جذابی خواهد شد. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. به بازیکنانم گفتم که اگر بخواهیم از گروهمان بالا بیاییم باید عملکرد خوبی خصوصا در بازی های خانگی داشته باشیم. هدفمان در بازی فردا گرفتن سه امتیاز است و می خواهیم با تمرکز کامل در این بازی حضور داشته باشیم.

او در ادامه درباره برنامه پرسپولیس برای مهار رونالدو شرح داد: رونالدو یک بازیکن افسانه ای در فوتبال است و خوشحالیم که به ایران سفر نموده است. در هر صورت باعث خوشحالی و انگیزه خیلی از جوانان ایرانی شده است. مهار چنین بازیکنی سخت است. فقط هم رونالدو نیست و بازیکنان شاخص دیگری هستند که باید بتوانیم آن ها را هم مهار کنیم. من به بازیکنانم گفتم که باید بتوانیم دفاع تیمی خوبی داشته باشیم و با بازی فشرده اجازه استفاده از فضا ها را به النصر ندهیم.

سرمربی پرسپولیس در خاتمه گفت: در صحنه های یک به یک باید عملکرد خوبی داشته باشیم. مطمئنم بازیکنان انگیزه های خوبی دارند. ما فقط باید بتوانیم فضا را از النصر بگیریم. تمرینات خوبی برای این بازی داشته ایم و امیدوارم عملکرد خوبی در بازی فردا داشته باشیم.

گل محمدی درباره اینکه خیلی ها پیش بینی برد النصر مقابل پرسپولیس را دارند، گفت: مطمئن باشید جوانان ایرانی با فاکتور انگیزه اتفاقات خوبی رقم می زنند. دوست داشتیم مثل 9 سال قبل در اینجا طرفداران بودند و النصر را می بردیم. سوابق نشان داده که پرسپولیس در آسیا دست بسته نیست.

او تاکید نمود: هر اتفاقی بیفتد انگیزه بازیکنانم کم نمی گردد. من گفتم ستاره ها و نابغه ها به ایران آمده اند که خوب است. باید از کسانی که این ستاره ها را به آسیا آوردند تشکر کرد. همین ها الان ایران هستند. حضور آن ها ارزشمند است. برخی بازیکنان ما با همین چهره ها بازی نموده اند و می دانند چگونه تمرکز نمایند.

منبع: فرارو

به "گل محمدی: حریف ما فقط رونالدو نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: حریف ما فقط رونالدو نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید