5مورد از برترین کتاب هایی خواندنی افراد پیروز

به گزارش وبلاگ نیک دل، 5مورد از برترین کتاب هایی که خواندن آنها توسط افراد پیروز به شدت پیشنهاد شده است.

5مورد از برترین کتاب هایی خواندنی افراد پیروز

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری وبلاگ نیک دل، 5مورد از برترین کتابهایی که خواندن آنها توسط افراد پیروز به شدت پیشنهاد شده است.

پیروزیت، سکویی متشکل از چند پله و پیمودن جهتی مستمر و گاهاً پیچیده است؛ می گوییم چندمرحله ای، زیرا هیچ شخص پیروزی، تنها با یک فرمول ماورایی و یک شبه از فقر به ثروت و خوشبختی نرسیده است، بلکه عوامل متعدد و آشکار پیروزیت را کنار هم قرار داده و پلکانی به سوی پیروزیت ساخته است. و می گوییم پیچیده، چون اگر عوامل و ابزار پیروزیت را نشناسید، در پیمودن و محاسبه جهت دچار اشتباه و تلاش بی فایده می شوید و سال ها را صرف پیمایشِ هرچند سختِ راهی می کنید که پیروزیتی در انتهای آن منتظر شما نیست.

افراد پیروز دریافته اند که تخصص باید در جمع اسباب دیگری مانند تلاش، انگیزه، تفکر صحیح و مدیریت اصولی قرار گیرد تا منتهی به پیروزیت شود. در ادامه تلاش می شود تعدادی از کتاب های توصیه شده توسط افراد پیروز معرفی گردند.

  1. کتاب اثر مرکب

مردم دنیا، امروزه تحت سلطه کامل قدرت رسانه ای گرفتار شده و به ناچار محکوم به تسلیم شدن در برابر هرچیزی هستند که این رسانه های قدرتمند برای ملت ها ترسیم می کنند. جادوی پیروزیت در یک ماه، درمان بزرگ ترین بیماری ها با یک قرص، قبولی در آزمونی بزرگ و سخت با یک کتاب و صدها جمله از این دست، ادعاهای غیرممکنی هستند که قدرت رسانه ای سعی در باورپذیر کردن آن ها دارد تا هم کالا و محصول و موسسه ای را به اوج برساند و هم شما را از گام نهادن در جهت درست پیروزیت و رسیدن به اهداف دور کند.

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب، این جادوی رسانه ای را کنار زده و شما را با حقیقت ها و واقعیت های لازم برای دستیابی به پیروزیت در یک بازه زمانی و به طور مستمر آشنا می کند. اثر مرکب تنها توصیه هایی زیبا و شعارهایی انگیزشی نیست، بلکه هاردی هر راهکاری که ارائه کرده را با مثال و برنامه عملی همراه ساخته است. متن کتاب، ساده و روان و توصیه هایش کاربردی و عمل پذیر هستند. بنابراین اگر قصد دارید از زندان فکری و روانی که رسانه های دنیا برای شما درست کرده اند، خارج شوید و گام در جهت پیروزیت بگذارید، مطالعه کتاب اثر مرکب می تواند آغازی موثر در این راستا باشد.

  1. کتاب راز از راندا برن

کائنات گوش به فرمان شما هستند تا شما را در رسیدن به هدفی کمک کنند که ضمن تلاش کافی و اصولی، خود را در آن جایگاه تصور می کنید. این موضوع که راندا برن در کتاب راز از آن به قانون جذب یاد می کند، حقیقتی انکارناپذیر است؛ زیرا وقتی تفکر صحیح و انگیزه را به تخصص و تلاش خود اضافه کنید، بازده تلاش شما چشم گیر خواهد بود و دنیا آفرینش هم با ابزارهای خود به کمک شما خواهد شتافت. در واقع قانون جذب، نتیجه منطقی از کار کسی است که ضمن داشتن دانش لازم، آرزوهای خود را در هرلحظه از فعالیت هایش به تصویر می کشد؛ چنین شخصی چنان بر هدفش متمرکز می شود که انسان های دیگر و کلیت دنیا، راهی جز تسهیل جهت پیروزیت او ندارند. کتاب راز تا سال 2016 میلادی بیش از 26 میلیون فروش داشته و به حدود 40 زبان دنیا نیز ترجمه شده است؛ آمارهایی که نمودار شهرت و ارزش این کتاب در سراسر دنیا هستند.نسخه الکترونیکی کتاب راز از طریق سایت فیدیبو قابل تهیه و مطالعه است.

  1. افسانه کارآفرینی

بیش تر کتاب های حوزه مدیریت و پیروزیت، بر بیان بایدهایی که اهداف را ممکن و محقق می کنند، متمرکز شده اند؛ اما مایکل گربر، مربی سرشناس کارآفرینی و نویسنده کتاب افسانه کارآفرینی، روشی متفاوت را برگزیده است. گربر در واقع ضمن بیان نبایدهایی که سبب می شوند یک کسب وکار شکست بخورد، از راز و روش پیروزیت پرده برمی دارد. افسانه کارآفرینی شامل 3 بخش و 19 فصل دقیق و منظم است و رشد و نمو یک کسب وکار را طی 3 مرحله به آسانی و با زبانی روان به تصویر می کشد. گربر به عنوان یک مربی خبره در حوزه پیروزیت، با آموزش و پیاده سازی و کمک به کارآفرینان جوان بسکمک، توانسته کسب وکار آن ها را به طور کامل متحول کند و از این راه نیز به صورت عملی، قدرت آموزه های خود را به اثبات رسانده است. کتاب های او تا کنون به بیش از 29 زبان دنیا ترجمه شده است. از دیگر آثار گربر در حوزه پیروزیت می توان به بیداری کارآ،رین درون و هم چنین 10 اصل پیروز ترین کسب وکار های کوچک در دنیا اشاره نمود.

  1. صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس، حوزه اقتصادی وسوسه کننده ای است که مشتاقان به آن در سرتاسر دنیا و هم چنین در ایران به شدت رو به افزایش است. بورس را در واقع می توان مرز باریکی میان دو کفه شکست و پیروزی دانست؛ زیرا هرچند میدانی مناسب برای اشخاص پیروز و آگاهی بوده که توانسته اند سرمایه خود را از طریق آن چندین برابر کنند، در مقابل پرتگاه بلندی منتهی به سقوط محض برای افرادی خواهد بود که بدون داشتن اطلاعات کافی از این فضا، تنها سرمایه ودست رنج خود را به آن می سپارند. بنابراین پیش از ورود به بازار بورس و تصمیم از روی احساس و ناآگاهی، باید پیش نیازهایی را بیاموزید. کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس، مرجعی جامع برای آموختن مقدماتی ترین تا پیشرفته ترین ملزومات این بازار است؛ کتابی که به زبانی روان و همه فهم نگارش یافته و برای هر مخاطب در هر سطحی از اطلاعات نسبت به بورس، آورده ای تازه و ارزشمند خواهد داشت.دانلود نسخهPDFکتاب آموزش بورس (صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس)، به تمام کسانی که اندیشه ورود به بازار بورس را دارند، توصیه اکید می شود.

  1. درنگ نکن، انجامش بده!

ریچارد برانسون یکی از مشهورترین اشخاص در حوزه کارآفرینی و سرمایه گذاری و میلیونری خودساخته است که توانسته خود را از یک زندگی معمولی به چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی تا سال 2012 میلادی برساند.

تفاوت برانسون با دیگر نویسندگانی که کتاب هایی در حوزه پیروزیت فردی نوشته اند در این است که او واسطه ای در روایت پیروزیت دیگران نیست، بلکه خود فردی پیروز است که بی واسطه از روش ها و رموز پیروزی اش می نویسد. کتاب درنگ نکن، انجامش بده، نتیجه تمام راه هایی است که برانسون رفته و تجربه کرده است و برای مخاطب، راهنمایی مطمئن خواهد بود در ترسیم اهداف و محقق کردن آن ها.

برانسون در طی نه فصل کتاب خود، با بیانی گیرا و روان، ذهن و انگیزه شما را برای به دست آوردن هر چیزی که می خواهید داشته باشید، آماده می کند. بنابراین اگر مشتاق به مطالعه کتاب ارزشمند درنگ نکن، انجامش بده از ریچارد برانسون هستید، در تهیه آن از سایت های قانونی فروش کتاب های الکترونیک درنگ نکنید!

  • نتیجه گیری

پیروزیت در هر هدفی که برای خود ترسیم می کنید فقط منوط به تحصیلات دانشگاهی عالی یا تخصص عملی نیست؛ بلکه باید ذهن و نوع تفکر شما هم به سطح مورد نیاز برای آن هدف برسد و از قدم های ساده برای پیروز شدن نیز کمک بگیرید. هم چنین با شرایط کنونی و مسائل اقتصادی حاکم بر دهکده دنیای، اگر قرار باشد با تکیه صرف بر آزمون و خطاهای خود قدم به جهت پیروزیت بگذارید، امید به پیروزی زیادی نباید از خودتان داشته باشید. جهت پیروزیت بارها توسط افراد خودساخته طی شده و تجربیات آن ها نیز بارها به صورت کتاب های ارزشمند نگارش یافته است که نیاز شما را به آزمون و خطا کاهش می دهد و این امکان را فراهم می سازد تا از همان ابتدا در جهتی آزموده شده گام بردارید و پیروزیت را پیش روی خود حاضر ببینید.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "5مورد از برترین کتاب هایی خواندنی افراد پیروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5مورد از برترین کتاب هایی خواندنی افراد پیروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید