749 هزار و 86 نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست داده اند

به گزارش وبلاگ نیک دل، 749 هزار و 86 نفر در استان چهارمحال و بختیاری درخواست خود را برای دریافت کارت هوشمند ملی به ثبت احوال ارائه داده اند.

749 هزار و 86 نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست داده اند

به گزارش وبلاگ نیک دل از شهرکرد، عبدالرضا کریمی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرایند صدور کارت هوشمند ملی گفت: تا به امروز 97.65 درصد از واجدین شرایط در این استان پیروز به دریافت کارت هوشمند ملی شده اند.

767 هزار و 99 نفر از افراد بالای 15 سال در این استان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که از این تعداد تا به امروز 749 هزار و 86 نفر درخواست خود را برای دریافت این کارت به ثبت احوال ارائه داده اند.

بیشتر بخوانید

هم اکنون پنج هزار و 831 کارت هوشمند ملی صادر شده برای متقاضیان واجد شرایط این استان در ادارت ثبت احوال سطح استان موجود است.

افراد واجد شرایطی که تا به امروز برای پیش ثبت نام خود اقدام نکرده اند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا به وسیله سایت اینترنتی ثبت احوال به نشانی الکترونیکی https://www.sabteahval.ir/ پیش ثبت نام خود را انجام دهند و سپس در تاریخ معین شده برای احراز هویت، گرفتن اثر انگشت و تهیه عکس به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.

به افرادی که هنوز پیروز به دریافت کارت خود نشده اند هیچ گونه خدماتی در دستگاه های اجرایی، بانک های عامل، شرکت های خدمات رسان، نهاد های عمومی دولتی و سایر سازمان ها ارائه نخواهد شد.

منبع: ایرنا

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "749 هزار و 86 نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "749 هزار و 86 نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید