آخرین شرایط ستاره تیم ملی فوتبال ایران پس از مصدومیت شدید

به گزارش وبلاگ نیک دل، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در ملاقات با سپاهان مصدومیت شد با استفاده از گردن بند طبی از بیمارستان مرخص شد.

آخرین شرایط ستاره تیم ملی فوتبال ایران پس از مصدومیت شدید

به گزارش وبلاگ نیک دل آنلاین، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با شکست یک بر صفر سرخپوشان در استادیوم آزادی به انتها رسید که مرتضی پورعلی گنجی مدافع میانی پرسپولیس در اواسط نیمه اول به علت مصدومیت از ناحیه سر راهی بیمارستان شد.

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که این بازیکن با استفاده از محافظ گردن از بیمارستان مرخص شده است گفت: خوشبختانه مرتضی پورعلی گنجی شرایط ثابت و پایداری دارد و جواب ام آرآی هم آسیب در ناحیه سر را نشان نداد.

وی ادامه داد: بعد از ضربه ای که به ناحیه سر و گردن پورعلی گنجی وارد شد، تمام اقدامات اولیه و لازم در محل انجام و وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: پورعلی گنجی به وسیله پزشکان متخصص معاینه شده است. خوشبختانه شرایط پایداری دارد و جواب ام آرآی هم مشکل و آسیبی در ناحیه سر را نشان نداد. در این مدت اقدامات پاراکلینیکی برای تشخیص دقیق تر انجام شد و تعیینا به گردن وی ضربه وارد شد. البته او فعلا برای کاستن از حرکات گردن از محافظ مخصوص گردن استفاده می نماید.

بر اساس این گزارش، هنوز تعیین نیست این بازیکن پس از مصدومیتی که برایش پیش آمده چه زمانی به تمرینات گروهی بازخواهد گشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط ستاره تیم ملی فوتبال ایران پس از مصدومیت شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ستاره تیم ملی فوتبال ایران پس از مصدومیت شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید