آذربایجان غربی صاحب تیم دسته یک بسکتبال می شود

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان غربی گفت: بعد از یک دهه بسکتبال استان صاحب تیم می شود.

آذربایجان غربی صاحب تیم دسته یک بسکتبال می شود

اسماعیل نوری امروز 30 آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن خانه بسکتبال ارومیه برگزار گشت، افزود: بعد از یک دهه رکود در رشته بسکتبال ، استان صاحب تیم در دسته یک می شود.

وی با اشاره به اینکه از نظر عملکرد در سال های اخیر بسیار ضعیف عمل شده و رتبه 32کشوری را داشتیم، شرح داد: با رایزنی های انجام شده در تلاش هستیم بسکتبال استان را ارتقا دهیم و بسکتبال ارومیه را به روز اوج خود برسانیم.

نوری با تاکید به اینکه استان دارای استعداد ها و نخبگانی در رشته بسکتبال است که نیازمند حمایت هستند، خاطر نشان کرد: متاسفانه در استان اغلب مسئولان و نهاد های ورزشی روی یک رشته ورزشی توجه دارند و سایر رشته ها در حاشیه و کم توجهی قرار گرفته اند.

رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان غربی اظهار کرد: نبود حمایت مادی و معنوی، نبود اسپانسر، نبود پخش زنده از رسانه ها، نبود تجهیرات ورزشی از جمله توپ و تور و سالن مناسب تمرین از جمله مسائل اساسی رشته بسکتبال استان است.

وی یاد آور شد: از مسئولان ورزشی انتظار می رود با حمایت از رشته های تیمی و انفرادی ، افرادی که دارای استعدادهای برتر در این رشته ها هستند را به کشور و حتی دنیا معرفی کنند.

نوری با تاکید به اینکه ارومیه به دلیل داشتن موقعیت جغرافیای و طبیعی می تواند مهد بسکتبال خیابانی شود، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم چند زمین در سطح شهر برای توسعه بسکتبال خیابانی با هدف فرهنگ سازی و حضور خانواده ها در بحث ورزش ایجاد کنیم که این نیز نیازمند همراهی و حمایت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آذربایجان غربی صاحب تیم دسته یک بسکتبال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان غربی صاحب تیم دسته یک بسکتبال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید