اجرای 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی گیلان

به گزارش وبلاگ نیک دل، خبرنگاران/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش برف 20 سانتیمتری در محور پونل - خلخال، گفت: طی دو روز گذشته 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی استان توسط راهداران انجام شده است.

اجرای 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی گیلان

فریبرز مرادی در گفت و گو با وبلاگ نیک دل، با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان طی دو روز گذشته، اظهار کرد: در پی بارش نخستین برف پاییزی که در تعدادی از محورهای کوهستانی استان گیلان به زمین نشست، راهداران استان نیز نخستین عملیات راهداری پاییزی را با برفروبی 116 کیلومتر از محورهای کوهستانی استان شروع کردند.

وی اضافه نمود: بیشترین بارش های برف طی روز گذشته در محور پونل - خلخال از ارتفاعات شهرستان رضوانشهر با 20 سانتیمتر و اسالم به خلخال در حوزه شهرستان تالش با پنج سانتیمتر برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش برف خفیف در محور آقچای - آستارا نیز اطلاع داد و توضیح داد: در این راستا اکیپ های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام به اجرای عملیات برفروبی کردند.

مرادی، با بیان اینکه طی مدت مذکور 15 نیروی راهدار با 11 دستگاه ماشین آلات سنگین در عملیات راهداری فعال بودند، گفت: راهداران به 15 دستگاه خودرو نیز در محورهای کوهستانی امدادرسانی کردند.

وی از مردم خواست از تردد غیر ضروری در مناطق کوهستانی و برفگیر خودداری نمایند و یادآور شد: مردم در صورت لزوم به وسیله تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از شرایط راه ها آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 116 کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید