اولوت آی، اسکای؛ نسخه پیشرفته تر خودرو بازار ایران برای روس ها

به گزارش وبلاگ نیک دل، اولوت در واقع یکی از برند های گروه دانگ فنگ است که در بازار روسیه فعالیت دارد. حرف ئی انگلیسی در نام گذاری و لوگوی اولوت (Evolute) به پیشرانه الکتریکی آن اشاره دارد.

اولوت آی، اسکای؛ نسخه پیشرفته تر خودرو بازار ایران برای روس ها

به گزارش عصر ایران، یکی دیگر از محصولات اولوت که برای مخاطب ایرانی نیز آشنا به نظر می رسد، کراس اووری با نام آی-اسکای است که در واقع همان نسخه الکتریکی لاماری ایما بازار کشورمان است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، اولوت آی-اسکای دقیقا همان شاسی و اتاق را دارد با این تفاوت که بعضی تزئینات ظاهری مانند قسمت دماغه تغییر نموده است.

اولوت آی-اسکای / پیشرانه الکتریکی

در قسمت پیشرانه اولوت آی-اسکای از تک موتور الکتریکی با خروجی 204 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد احتیاج پیشرانه نیز از بسته باتری 85.9 کیلووات ساعت تامین می گردد که برد حرکتی 511 کیلومتر را با یک شارژ کامل در اختیار خودرو قرار خواهد داد.

اولوت آی-اسکای در آزمایش ها طی 8.6 ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با 180 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید تا ظرفیت باتری طی 45 دقیقه به 80 درصد برسد.

از دیگر جزئیات بدنه باید به چراغ های ال ئی دی، اسپویلر عقب، نورپردازی ویژه برای نمایش شرایط خودرو مانند شرایط شارژ یا نزدیک شدن مالک به خودرو، آنتن روی سقف، برف پاگ کن بدون فریم شیشه جلو و... اشاره کنیم.

اولوت آی-اسکای / کابین

از امکانات کابین نیز می توان به گرم کن تمامی صندلی ها، تهویه صندلی به همراه آپشن ماساژ با 5 برنامه برای راننده، نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی تنظیمات سیستم تفریح، نمایشگر 10.25 دیجیتال اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، سیستم صوتی با 6 بلندگو، ورود بدون کلید، آینه ها با تنظیم الکتریکی/گرم کن و حافظه و... اشاره نمود.

سقف پانورامیک، سنسور نور، صندلی های اسپرت با تنظیم الکتریکی 10 جهته برای راننده و 4 جهته برای سرنشین، فرمان با قابلیت تنظیم عمق و ارتفاع، نگهدارنده تلفن هوشمند، سوکت 12 ولت ردیف جلو، یو اس بی تایپ-سی 60 وات، پورت یو اس بی 5 ولت ردیف عقب، استراحتگاه دست ردیف عقب با نگهدارنده لیوان و... از دیگر امکانات کابین هستند.

اولوت آی-اسکای / ایمنی

در بخش ایمنی، کراس اوور الکتریکی اولوت مجهز به سنسور های هشدار برخورد جلو با قابلیت شناسایی عابر، ترمز اضطراری، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، دوربین 360 درجه، درب صندوق الکتریکی، کروز کنترل، سامانه بهبود دهنده هوای کابین (PM2.5)، ایزوفیکس، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ئی بی دی، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط و... شده است.

اولوت آی-اسکای از منظر ابعاد برابر با 4565 میلیمتر در طول، 1860 میلیمتر در عرض و 1680 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن نیز 2715 میلیمتر است.

قیمت پیشنهادی این خودرو در بازار روسیه از 44 هزار دلار شروع می گردد.

اولوت آی-اسکای

منبع: فرارو

به "اولوت آی، اسکای؛ نسخه پیشرفته تر خودرو بازار ایران برای روس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولوت آی، اسکای؛ نسخه پیشرفته تر خودرو بازار ایران برای روس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید