خودرو

دسترسی های شهرک غرب تهران

ایستگاه های مترو و اتوبوس در کنار بزرگراه ها و یا ایستگاه های تاکسی هر یک از آن ها از جمله اندازه دسترسی است که در شهرک غرب تهران وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

19 مهر 1402

غول های فناوری در این کشور آسیایی جمع می شوند!

مهر نوشت: سرتا تاویسین نخست وزیر تایلند پیش بینی می نماید شرکت های تسلا، گوگل و مایکروسافت حداقل 5 میلیارد دلار در این کشور سرمایه گذاری نمایند.

3 مهر 1402

شرایط بیمه رایگان برای لوازم خانگی جی پلاس

هنگام خرید لوازم خانگی، همه ما در پی برترین گزینه ها هستیم و عوامل مختلفی در انتخاب ما تأثیر می گذارند. اما یک عامل مهم دیگر که باید در نظر بگیریم، بیمه است. بیمه خسارت های ناشی از حوادث و اتفاقات ناگهانی مانند بلایای طبیعی، سیل، زلزله، سرقت و ... را پوشش...

30 شهریور 1402

فتح سربالایی های تهران!

در محدوده غرب و شمال غرب مرکز به دلیل نزدیکی به ارتفاعات توچال و البرز کلی کوه وجود دارد که کافی است کمی سحرخیز باشید تا بتوانید در آن حوالی تفریح و ورزش را با هم تجربه کنید؛ مقاصدی که می توان صبح زود به قصد صعود به سمت شان حرکت کرد و با کمی پیاده روی در...

9 شهریور 1402

آیین اختتامیه همایش ملی بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا

به گزارش خبرنگاران در این رویداد که از ساعت 17:00 برگزار خواهد شد، پس از سخنرانی استادان حاضر در برنامه، از جمعی از ابن سینا پژوهانِ برجسته کشور تجلیل خواهد شد.

6 شهریور 1402

سانحه مرگبار در جاده مشهد سرخس با 5 کشته و 3 مجروح

مدیر عامل آتش نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران شهر مشهد و شهر رضویه به حادثه دیدگان تصادف مرگبار دو خودرو در جاده مشهد به سرخس اطلاع داد.

28 مرداد 1402

5 صخره فوق العاده در دنیا برای گردشگری

در منطقه ها مختلف دنیا بعضی مکان های تماشای و زیبایی وجود دارند که نمی توان تنها با تماشا چند تصاویر، وجود آنها را باور کرد. یکی از این جاذب ها، صخره های طبیعی هستند که عناصری مثل حرارت، باد، باران، مواد معدنی و فرسایش آنها را به شکلی زیبا در آورده است...

21 مرداد 1402

این روزها اینگونه از ابرماه عکس بگیرید!

شاید برای شما تصویر برداری از آسمان در حالی که ماه در آن می درخشد هیجان انگیز باشد، با این راهنمای تخصصی نحوه گرفتن تصاویر خیره کننده از ماه را بیاموزید.

18 مرداد 1402

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز شنبه هفت مرداد 1402

خبرنگاران- قیمت محصولات ایرانخودرو امروز شنبه هفتم مرداد در بازار آزاد تفاوتی با آخرین روز معاملاتی هفته قبل ندارد. به عنوان مثل رانا پلاس که یکی از مقرون به صرفه ترین سواری های این کارخانه است، مثل چهارشنبه هفته قبل با قیمت 465 میلیون پا به بازار گذاشته...

7 مرداد 1402

محصولی که می خواهد آیکیای دنیای ماشین ها باشد!

میکروکار الکتریکی Luvly O یک خودرو شهری جمع و جور است که امکان بسته بندی اجزا آن در قالب یک کیت - شبیه به محصولات شرکت آیکیا - و ارسال به نقاط مختلف وجود دارد. پیش بینی می گردد این خودرو حدود 11 هزار دلار قیمت بخورد.

5 مرداد 1402

اولوت آی، اسکای؛ نسخه پیشرفته تر خودرو بازار ایران برای روس ها

اولوت در واقع یکی از برند های گروه دانگ فنگ است که در بازار روسیه فعالیت دارد. حرف ئی انگلیسی در نام گذاری و لوگوی اولوت (Evolute) به پیشرانه الکتریکی آن اشاره دارد.

2 مرداد 1402

بالاترین دستمزد را کدام کشورها می پردازند؟

بالاترین دستمزد را در جهان کشورهای اروپایی پرداخت می کنند. در ضمنً، آمریکا همچنان یبشترین حقوق را پرداخت می کند.

20 تیر 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه سه تیر 1402

خبرنگاران- قیمت خودرو روز های آرامی را پشت سر می گذارد و امروز شنبه سوم تیر محصولات ایرانخودرو با همان ارقام هفته قبل در بازار حضور دارند.

4 تیر 1402

صفر تا 100 خودرویی که با ابراهیم رئیسی دوباره مشهور شد

خبرنگاران- نیسان تیانا تقریبا 10 سال قبل از خط مونتاژ پارس خودرو کنار رفت اما به خاطر عکسی که دیروز منتشر شد و ابراهیم رئیسی را موقع پیاده شدن از آن نشان می داد، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. رئیس جمهور روز یکشنبه 28 خرداد برای تقدیم لایحه...

30 خرداد 1402

رکورد سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت به وسیله کونیگزگ رگرا شکسته شد!

گجت نیوز نوشت: کونیگزگ رگرا پس از یک ماه رکورد سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت ریماک نورا را شکست. در ادامه شاهد ویدیو و توضیحات مربوط به رکورد Regera باشید.

29 خرداد 1402

سورن پلاس XU7 پلاس در خط فراوری

سورن پلاس XU7 پلاس در حال فراوری است. مشخصات موتور خودرو نو ایران خودرو چیست؟ این خودرو ارزش خرید دارد؟

24 خرداد 1402

دزدی 55 میلیارد تومانی تجهیزات ترافیکی در تهران ، سارقان این 6 المان را بیشتر می دزدند

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها شهرداری تهران درباره دزدی علائم ترافیکی در تهران توضیحاتی ارائه داد و گفت: می خواهیم جنس بعضی علائم را تغییر دهیم تا دیگر ارزش سرقت نداشته باشد.

21 خرداد 1402

ضرر خریداران خودرو های فرانسوی چقدر شد؟

بر اساس قیمت خودرو های فرانسوی، قیمت سیتروئن C 3 نسبت به اول اردیبهشت تغییری نکرده است.

1 خرداد 1402

راه چاره برطرف انحصار مقرون به صرفه سازی خودروهای بخش خصوصی نیست

وجود انحصار در صنعت خودرو نیز همانند وجود مسائل چند دهه ای قابل کتمان نیست اما راه حل برطرف انحصار هم قطعا قیمت سازی کاذب برای خودروهای بخش خصوصی و سرازیر کردن نقدینگی سرگردان به سمت این محصولات بخش خصوصی نخواهد بود.

21 اردیبهشت 1402

پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت خودرو می گردد؟

سخنگوی شورای رقابت بر این نکته تاکید نمود که خودروسازان موظف به پرداخت سود مشارکت نیستند، اما پیش پرداخت نیز نباید شامل افزایش قیمت گردد.

10 اردیبهشت 1402
تعداد: (148)