ایرباد عجیب هواوی با قیمت 170 دلار راهی بازار جهانی شد

به گزارش وبلاگ نیک دل، شرکت های فعال در زمینه ایرباد ها برای این محصولات از طرح های متنوعی استفاده می نمایند ولی بیشتر آن ها از طراحی تقریبا تکراری استفاده می نمایند. در این میان هواوی تصمیم گرفت ایرباد نوآورانه ای را با نام FreeBuds 5 راهی بازار کند که بعد از عرضه در بازار چین، حالا این محصول راهی اروپا شده است.

ایرباد عجیب هواوی با قیمت 170 دلار راهی بازار جهانی شد

در همان نگاه اول، طراحی بسیار خاص این ایرباد توجه را جلب می نماید و تا حدی یادآوری قطره آب است. هواوی می گوید برای توسعه این ایرباد، هزاران شکل گوش مورد آنالیز قرار گرفته تا ایرباد موردنظر راحتی استفاده خوبی داشته باشد. کیس شارژ هم طراحی بیضی شکل دارد و به خوبی در جیب جا می گردد. بعد از باز کردن درب کیس، می توانید بخش بزرگی از بدنه ایرباد ها را مشاهده کنید و همین موضوع جذابیت کیس را افزایش داده است.

هواوی برای این ایرباد از درایورهای 11 میلی متری استفاده نموده و در کل 3 میکروفون مورد استفاده قرار گرفته که قابلیت حذف نویز هیبریدی را امکان پذیر می نمایند. این ایرباد می تواند به صورت اتوماتیک بین پروفایل های مختلف برای سیستم حذف نویز جابجا گردد و بعلاوه برای مکالمات هم تا حدی صدای محیط حذف خواهد شد تا صدای شما بهتر به طرف مقابل برسد.

در کنار پشتیبانی از کدک صوتی LDAC، از کدک L2HC هم پشتیبانی می نماید که این کدک دوم مختص گوشی های هواوی است و بنابراین برای بهره گیری از آن باید گوشی هواوی در اختیار داشته باشید. در هرکدام از ایربادها باتری 42 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده و کیس از باتری 505 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. هواوی اعلام نموده که در صورت عدم استفاده از سیستم حذف نویز، ایربادها می توانند 5 ساعت انجام وظیفه نمایند و با فعال سازی این مشخصه، عمر باتری آن ها به 3.5 ساعت کاهش پیدا می نماید. بعلاوه اگر فقط ایربادها را به مدت 5 دقیقه درون کیس نگه دارید، می توانید به مدت 2 ساعت از آن ها استفاده کنید. این کیس به غیر از شارژ با سیم، از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می نماید.

از دیگر ویژگی های این ایرباد هواوی می توانیم به بهره گیری از گواهی IP54 اشاره کنیم. فروش این ایرباد در اروپا از یک هفته دیگر با قیمت 159 یورو (حدود 170 دلار) شروع می گردد. بنابراین به زودی در سایر کشورها هم فروش این ایرباد شروع خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایرباد عجیب هواوی با قیمت 170 دلار راهی بازار جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرباد عجیب هواوی با قیمت 170 دلار راهی بازار جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید