موبایل، تبلت و گجت ها

ایست قلبی سامانه 124 سازمان حمایت، قیمت ها به روز نمی گردد

تسنیم نوشت: آشفتگی قیمت کالا ها و خدمات در بعضی از بازار ها بر هیچ کسی پوشیده نیست و حتی گه گاه خود مسئولان نیز به تفاوت قیمت کالا های یکسان اشاره داشته اند؛ هنوز مردم ماجرای گوجه فرنگی مقرون به صرفه قیمت، نزدیک منزل یکی از رؤسای جمهور کشور را فراموش نکرده...

28 شهریور 1402

فتح سربالایی های تهران!

در محدوده غرب و شمال غرب مرکز به دلیل نزدیکی به ارتفاعات توچال و البرز کلی کوه وجود دارد که کافی است کمی سحرخیز باشید تا بتوانید در آن حوالی تفریح و ورزش را با هم تجربه کنید؛ مقاصدی که می توان صبح زود به قصد صعود به سمت شان حرکت کرد و با کمی پیاده روی در...

9 شهریور 1402

خبر خوش وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت ، دستور فوری خاندوزی برای آنالیز فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون

وزیر اقتصاد با بیانفهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی شده است و روز گذشته نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال کردیم، گفت: در مجموع برای حدود 4.5 میلیون تا 5 میلیون نفر پیش بینی ارائه سهام صورت گرفته است.

8 شهریور 1402

این روزها اینگونه از ابرماه عکس بگیرید!

شاید برای شما تصویر برداری از آسمان در حالی که ماه در آن می درخشد هیجان انگیز باشد، با این راهنمای تخصصی نحوه گرفتن تصاویر خیره کننده از ماه را بیاموزید.

18 مرداد 1402

محصولی که می خواهد آیکیای دنیای ماشین ها باشد!

میکروکار الکتریکی Luvly O یک خودرو شهری جمع و جور است که امکان بسته بندی اجزا آن در قالب یک کیت - شبیه به محصولات شرکت آیکیا - و ارسال به نقاط مختلف وجود دارد. پیش بینی می گردد این خودرو حدود 11 هزار دلار قیمت بخورد.

5 مرداد 1402

اولوت آی، اسکای؛ نسخه پیشرفته تر خودرو بازار ایران برای روس ها

اولوت در واقع یکی از برند های گروه دانگ فنگ است که در بازار روسیه فعالیت دارد. حرف ئی انگلیسی در نام گذاری و لوگوی اولوت (Evolute) به پیشرانه الکتریکی آن اشاره دارد.

2 مرداد 1402

جوایز ویژه لنز برای تماشاگران برگزیده در تابستان

لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره تابستانی، به کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشای بی وقفه را در این پلتفرم داشته باشند، جوایز ویژه اهدا می نماید.

29 تیر 1402

این برنامه های اندرویدی داده های شما را به چین می فرستند!

دیجیاتو نوشت:دو برنامه اشاره شده برای مدیریت فایل و بازیابی اطلاعات از دست رفته کاربرد دارند.

18 تیر 1402

چه تفاوتی بین استاندارد HDMI 2.1، 2.0 و 1.4 وجود دارد؟

استاندارد HDMI در هر صورت به نام HDMI شناخته می گردد؛ آیا این درست نیست؟ اگر واقع بین باشیم پاسخ به این سوال آنقدر هم ساده نیست. شما همان کابل و پورت را در کالاهای مختلف خواهید دید، اما استاندارد امکان دارد متفاوت باشد. ما در این مطلب قصد داریم تفاوت بین HDMI...

15 تیر 1402

راهنمای خرید برترین عینک برای کار با کامپیوتر؛ هر آنچه باید بدانید

آیا در پی یافتن و خرید برترین عینک برای کار با کامپیوتر هستید؟ در این مقاله کوشش می کنیم ضمن شرح درباره این موضوع که عینک برای کار با کامپیوتر باید چه ویژگی هایی داشته باشد، درباره نکات پیرامون خرید برترین عینک برای کار با کامپیوتر هم صحبت می کنیم.

14 تیر 1402

حمله تند آنر به آیفون، داینامیک آیلند را از ما دزدیده اید

گجت نیوز نوشت: مدیرعامل آنر ادعا نموده که اپل قابلیت داینامیک آیلند آیفون 14 را از گوشی آنر V20 کپی برداری نموده و این ویژگی را به نام خودش زده است!

11 تیر 1402

سه نکته کلیدی برای جلوگیری از نابودی باتری موبایل ، جزئیات

همشهری آنلاین نوشت: با سه اشتباه کاربران که می توانند علت اصلی تخلیه سریع شارژ باتری گوشی های اندرویدی باشند، آشنا شوید.

9 تیر 1402

رکورد سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت به وسیله کونیگزگ رگرا شکسته شد!

گجت نیوز نوشت: کونیگزگ رگرا پس از یک ماه رکورد سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت ریماک نورا را شکست. در ادامه شاهد ویدیو و توضیحات مربوط به رکورد Regera باشید.

29 خرداد 1402

ال جی با همکاری گوگل فضای آموزشی Future Classroom را ساخته است

ال جی الکترونیکس (LG) با گوگل همکاری نموده تا یک فضای آموزشی آینده محور را برای پرورش استعدادهای دیجیتال خلق نمایند.

2 خرداد 1402

رونمایی از هدفون تازه اپل با بدنه شفاف

اپل جدیدترین هدفون توگوشی خود را با طراحی شفاف رونمایی کرد. این محصول با قیمتی کمتر از ایرپاد پرو عرضه می گردد.

28 اردیبهشت 1402

14 قابلیت کوچک اندروید 14 که گوشی ها را کاربردی تر می نمایند

مدتی قبل گوگل در جریان رویداد I/O 2023، به طور رسمی از اندروید 14 رونمایی کرد. با وجود اینکه در افتتاحیه این رویداد به فقط بخشی از ویژگی های تازه این نسخه تازه پرداخته شد، ولی در جلسه های مختص توسعه دهندگان، گوگل از تعداد بیشتری از قابلیت ها رونمایی نموده...

26 اردیبهشت 1402

ذخیره سازی داده روی هارد درایو به زودی منسوخ می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، به گفته رزمارین احتمالا آخرین هارد درایو حدود 5 سال دیگر فروخته می گردد. بیشتر کاربران رایانه مدتهاست به سرویس ذخیره سازی ابر مهاجرت نموده اند تا داده هایشان را به طور ایمن ذخیره نمایند. با توجه به آنکه...

23 اردیبهشت 1402

خنجر اسرارآمیز 3 هزار ساله که اتفاقی پیدا شد، عکس

گجت نیوز نوشت: این خنجر 12 سانتی متری در نوع خود بی نظیر است؛ زیرا از سنگ چخماق ساخته شده است و چنین سنگی به صورت طبیعی در نروژ یافت نمی گردد.

21 اردیبهشت 1402

هجوم دانشمندان به این سیاره برای آب!

گجت نیوز نوشت: کوشش دانشمندان ناسا برای پیدا کردن حیات به مراحل جذابی رسیده است. گویا قمر اورانوس می تواند میزبان آب به صورت مایع باشد و حتی روزی منابع لازم برای سفر به اعماق فضا را تامین کند.

18 اردیبهشت 1402

یک آپدیت امنیتی مهم برای آیفون و آیپد ، انتشار عمومی پیش از آزمایش برای اولین بار

اپل برای اولین بار یک آپدیت امنیتی را برای عموم کاربران خود منتشر نموده است.

13 اردیبهشت 1402
تعداد: (121)