ببینید؛ از گیم پلی لارس الکساندرسون در تکن 8 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ نیک دل، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اخیرا از تریلر تازه بازی تکن 8 با موضوع گیم پلی شخصیت لارس الکساندرسون (Lars Alexandersson) رونمایی نموده است.

ببینید؛ از گیم پلی لارس الکساندرسون در تکن 8 رونمایی شد

لارس الکساندرسون، یکی از شخصیت های قدیمی تکن است که ظاهرا در نسخه هشتم نیز بازخواهد گشت. او اولین بار در سال 2007 و در تکن 6 به عنوان آنتاگونیست داستان معرفی گردید. او فرزند نامشروع هیهاچی میشیما، یکی از شخصیت های منفی مشهور سری، است و این باعث شده تا همیشه در درگیری دیرینه بین خانواده میشیما دخیل باشد.

مانند بسیاری از شخصیت های قدیمی دیگری که در تکن 8 بازگشته اند، لارس در کنار حفظ حرکات اصلی خود، تغییراتی پیدا نموده تا با سبک گیم پلی تهاجمی تر این نسخه هماهنگی داشته باشد. حرکات او در تریلر به خوبی نمایش داده شده و شامل انواع حملاتی است که با رعد و برق همراه می شوند. در همین حال، ریج آرت او به نوعی از حرکات ناروتو گرفته شده است. در واقع هواداران متوجه شباهت ریج آرت لارس با حرکت Ultimate Jutsu ناروتو در بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 شده اند.

لازم به ذکر است که داستان تکن 8 به درگیری جین کازاما با پدر خود یعنی کازویا میشیما می پردازد. با توجه با بازگشت مادر جین یعنی جون کازاما، این احتمال می رود که او سمت پسر خود را گیرد. در این میان بازگشت برادر ناتنی کازویا نیز در نوع خود جالب است و باید دید در داستان چه تاثیری خواهد گذاشت. در رابطه با دگیر اخبار مرتبط با بازی، همانطور که می دانید این نسخه با یاری آنریل انجین 5 از جلوه های بصری فوق العاده ای نسبت به نسخه هفتم بهره می برد و این باعث شده تا بسیاری از هواداران برای تجربه بازی هیجان زده باشند.

با این حال، سازندگان تکن 8 همچنان احساس می نمایند که فضای زیادی برای بهبود گرافیک بازی وجود دارد. کاتسوهیرو هارادا به عنوان کارگردان و مایکل موری به عنوان تهیه نماینده بازی، اخیرا در مضاحبه ای از تمایل خود را برای بهبود نورپردازی گفته اند. طبق گفته موری، نورپردازی برای تیم سازنده یک چالش بوده است و آن ها چندان از آن راضی نیستند.

تکن 8 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دست ساخت است و در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از گیم پلی لارس الکساندرسون در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی لارس الکساندرسون در تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید