بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه چیست؟

به گزارش وبلاگ نیک دل، بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه را می توانید از میان تن های رنگی قرمز، نارنجی و بنفش انتخاب کنید. برای این منظور بهتر است تن رنگی پوست خود را مد نظر قرار دهید.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه چیست؟

وبلاگ نیک دل | سرویس آرایش و زیبایی - پیدا کردن بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه می تواند یک چالش واقعی باشد. شما قطعا نمی خواهید که رنگ رژ لب چهره شما را تیره تر و یا بی روح کند. پس در ادامه 7 رنگ از بهترین رنگ های رژ لب برای پوست سبزه را به شما معرفی خواهیم کرد.

قرمز روشن

رژ لب قرمز روشن یکی از رنگ های کلاسیک است که به معنای واقعی کلمه به همه می آید. به ویژه به افرادی که دارای رنگ پوست سبزه تر هستند. رژ لب قرمز درخشش خیره کننده ای به چهره سبزه شما خواهد داد.

تیره قرمز

رژ لب قرمز تیره بدون شک محبوب ترین و در عین حال دلفریب ترین رنگ رژ لب در میان خانم هاست. این رنگ رژ لب روی پوست سبزه جلوه بی نظیری خواهد داشت.

نارنجی

نارنجی بدون شک رنگی است که فقط بر روی پوست سبزه کارآیی بی نقص دارد. اگرچه افراد با رنگ پوست روشن نیز می توانند از این رنگ رژلب استفاده کنند، اما جلوه ای که بر روی پوست سبزه دارد، خاص خواهد بود.

اسکارلت (قرمز مخملی یا مایل به زرد)

تا اینجا درباره عملکرد بی نظیر رنگ رژ لب قرمز و نارنجی برای پوست سبزه صحبت کردیم، بنابراین چطور است در مورد ترکیبی از هر دو رنگ بگوییم؟ اسکارلت یک ترکیب پر زرق و برق از رنگ های قرمز و نارنجی است، که شکوه خاصی به لب های شما خواهد داد.

مرجانی (صورتی مایل به نارنجی)

یکی دیگر از رنگ هایی که برای پوست سبزه به ویژه در تابستان کاربرد دارد، مرجانی است؛ که یک ترکیب افسانه ای و فوق العاده مرسوم، از صورتی و نارنجی است.

بورگاندی

رژ لب رویایی، جذاب و کاملا جسورانه ای که برای فصول سرد سال مناسب است. این رنگ گرم و جذاب برای افراد با پوست سبزه ظاهری بی نقص را به ارمغان خواهد آورد.

بنفش

بنفش قرمز یکی از محبوب ترین رنگ های رژ لب سال 2017 بود، که همچنان جایگاه خود را در کیف لوازم آرایش خانم ها با رنگ پوست سبزه حفظ کرده است. با انتخاب رنگ بنفش روشن لب های شما برجسته تر و در صورت انتخاب تنالیته های تیره تر، درخشش خیره کننده ای به ظاهر شما خواهد بخشید.

مدل های رنگ رژ لب برای پوست سبزه

بیشتر ببینید: ترفندهایی برای انتخاب رنگ رژ لب برای همه پوست هاهمان طور که مشاهده کردید، افراد سبزه طیف وسیعی از رنگ ها را می توانند در اختیار داشته باشند. رنگ رژ لب مورد علاقه شما کدام است؟ آیا رنگ های روشن را ترجیح می دهید یا یک رنگ تیره و جذاب؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه در بخش ارسال نظر با ما و همراهان وبلاگ نیک دل به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: herinterest

منبع: setare.com

به "بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید