شرایط بیمه رایگان برای لوازم خانگی جی پلاس
به گزارش وبلاگ نیک دل، هنگام خرید لوازم خانگی، همه ما در پی برترین گزینه ها هستیم و عوامل مختلفی در انتخاب ما تأثیر می گذارند. اما یک عامل مهم دیگر که باید در نظر بگیریم، بیمه است. بیمه خسارت های ناشی از حوادث و اتفاقات ناگهانی مانند بلایای طبیعی، سیل، زلزله، سرقت و ... را پوشش می دهد و از هزینه های جانبی تعمیر و تعویض وسایل جلوگیری می نماید.
اما وقتی صحبت از بیمه می گردد، کمتر کسی به بیمه کردن لوازم خانگی خود فکر می نماید و بیشتراً به دلیل محدودیت شرایط بیمه و پوشش های خاص آن، به سراغ آن نمی روند.
حال اگر هنگام خرید، وسایلی که انتخاب می کنید علاوه بر گارانتی، بیمه رایگان نیز داشته باشند، خرید ایده آلی را تجربه خواهید کرد.
جی پلاس به عنوان یکی از بزرگترین فراوری کننده های لوازم خانگی، برای اولین بار در ایران، تمامی لوازم خانگی و صوتی تصویری خود را همراه با بیمه رایگان ارائه می نماید.
احتمالاً این سوال برایتان پیش می آید که بیمه برای لوازم خانگی جی پلاس، چه مواردی را پوشش می دهد یا چه شرایطی دارد؟
در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم.
بیمه لوازم خانگی جی پلاس، شامل چه مواردی می گردد؟
اگرچه احتمال رخ دادن اتفاقاتی مانند سیل، زلزله، سرقت و .... کمتر است، اما حوادث دیگری مانند افتادن تلویزیون از روی میز، آسیب لوازم حین اسباب کشی، خراب شدن جاروبرقی براثر جارو کشیدن مایعات، آسیب به موتور وسایل به دلیل نوسانات برق و ... از جمله اتفاقاتی هستند که با احتمال بیشتری افراد را درگیر نموده و ممکن است خسارات و هزینه های زیادی در پی داشته باشند.
بیمه مربوط به لوازم خانگی جی پلاس، تمامی این موارد را پوشش داده و خسارات ناشی از آن ها را پرداخت می نماید. به طور دقیق تر می توان گفت بیمه برای لوازم خانگی جی پلاس، طیف وسیعی از اتفاقات را پوشش می دهد که عبارتند از؛
هرگونه آسیب فیزیکی
طرح بیمه برای لوازم خانگی جی پلاس خسارات ناشی از هرگونه آسیب فیزیکی را می پذیرد. آسیب های فیزیکی بسته به نوع وسیله ممکن است متفاوت باشند. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- شکستگی نمایشگر تلویزیون یا دفرمه شدن قاب و پایه آن
- شکستگی آبفشان های ماشین ظرفشویی یا آسیب به لولای درب و قر شدن بدنه
- شکستگی درب ماشین لباسشویی یا پارگی لاستیک دور درب
- آسیب ماکروویو بر اثر ترکیدن بعضی موادغذایی مثل تخم مرغ، سیب زمینی و ...
- خراش و تو رفتگی بدنه یخچال یا آسیب به کشو و قفسه های آن
- افتادن اسپیکر از بلندی، ضربه و شکستگی نمایشگر آن و پارگی باندها
- دفرمه شدن بدنه جاروشارژی یا جاروبرقی بر اثر حرارت یا آسیب به لوله تلسکوپی و برس آن
موارد بالا تنها مثال هایی از آسیب های فیزیکی می باشند و پوشش بیمه برای لوازم خانگی جی پلاس، طیف وسیع تری از آسیب ها و حوادث را در برمی گیرد.
آسیب های ناشی از آب دیدگی
بیمه مربوط به لوازم خانگی جی پلاس، آسیب ها و خسارات ناشی از هرگونه آب دیدگی، نفوذ مایعات و رطوبت را در برمی گیرد. ازجمله این آسیب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- آسیب به نمایشگر یا خراب شدن برد و سنسورهای تلویزیون
- آسیب به پنل لباسشویی یا خرابی سنسورها
- خراب شدن موتور کف ماکروویو و آسیب نمایشگر آن
- خرابی اجزای یخچال فریزر مانند برد و سنسورها، رله کمپرسور، صفحه نمایش و شیر برقی
- آب دیدگی باندها، نمایشگر و برد اسپیکرها
- خراب شدن فیلتر جاروبرقی براثر مکش مایعات
آسیب های ناشی از نوسانات برق شهری
نوسانات برق بیشتر مواقع ممکن است اثر سریع و واضحی نداشته باشند؛ اما گاهی اوقات دارای اثری آنی و گاها سنگین مانند سوختن لوازم خانگی یا آتش سوزی در منزل می باشند. تأثیر نوسان برق بر روی لوازم خانگی می تواند بسیار مخرب بوده و اگر وسیله الکتریکی شما گران قیمت باشد، قطعی مکرر و نوسانات برق ممکن است هزینه های زیادی به همراه داشته باشند.
به همین منظور جی پلاس آسیب های ناشی از نوسانات برق شهری را هم پوشش می دهد. برای مثال می توان موارد زیر را نام برد.
- آسیب برد، نویزگیر و نمایشگر تلویزیون
- خرابی موتور شستشوی ظرفشویی و موتور مقسم آب آن
- مسائل مربوط به موتور اصلی و موتور خشک کن لباسشویی
- خرابی لامپ و سنسورهای حرارتی ماکروویو
- خرابی کمپرسور و سوختن لامپ داخل یخچال
حوادث طبیعی
بیمه مربوط به لوازم خانگی جی پلاس، علاوه بر موارد گفته شده، حوادث و بلایای طبیعی را نیز تحت پوشش دارد. برای مثال می توان به حوادث زیر اشاره کرد.
- آتش سوزی، صاعقه و انفجار در محیط
- زلزله، طوفان، سیل و بلایای طبیعی
- سرقت در صورت شکستن مانع
- هرگونه آسیب مالی یا جانی در اثر خرابی دستگاه
کدام لوازم خانگی جی پلاس، شامل بیمه می شوند؟
تمام لوازم خانگی و صوتی تصویری جی پلاس علاوه بر گارانتی، همراه با بیمه ارائه می شوند.
لوازم خانگی و صوتی تصویری جی پلاس که شامل بیمه می شوند، عبارتند از؛
- تلویزیون
- یخچال
- ماکروویو
- اسپیکر
- جاروبرقی
- لباسشویی
- ظرفشویی
درنهایت باید گفت بیمه مربوط به لوازم خانگی جی پلاس، یک راه چاره مناسب برای محافظت از لوازم خانگی شما در مقابل حوادث مختلف است. بیمه خسارت های ناشی از حوادث غیرقابل پیش بینی را پوشش می دهد و از هزینه های جانبی تعمیر و تعویض لوازم خانگی شما جلوگیری می نماید.
تفاوت گارانتی و بیمه برای لوازم خانگی جی پلاس چیست؟
گارانتی و بیمه لوازم خانگی، هردو مزایای خاص خود را دارند و تضمینی برای محافظت از لوازم خانگی می باشند. گارانتی مربوط به ایرادات احتمالی پیش آمده برای دستگاه می باشد؛ در حالیکه بیمه آسیب های مربوط به حوادث خارجی را پوشش می دهد. جی پلاس در جهت آرامش خاطر مشتریان و کسب رضایت بیشتر کاربران، تمامی محصولات خود را با 24 ماه گارانتی گلدیران و یک سال بیمه رایگان ارائه می نماید. گارانتی و بیمه لوازم خانگی بلافاصله پس از نصب وسایل به وسیله کارشناسان گلدیران، فعال می شوند.
منبع: فرارو