توضیحات زارع پور از سفر به جاکارتا

به گزارش وبلاگ نیک دل، همشهری آنلاین نوشت: عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به همراه رئیس جمهور در جاکارتا به سر می برد، در کانال خود توضیحاتی را درباره این سفر ارائه کرد.

توضیحات زارع پور از سفر به جاکارتا

وزیر ارتباطات نوشت: برای استفاده از ظرفیت همه وزارتخانه ها در توسعه روابط مالی با کشورهای دنیا، مسئولیت کمیسیون مشترک مالی کشورهای مختلف با تصویب هیات وزیران بین اعضای دولت تقسیم شده و مسئولیت کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین با وزارت ارتباطات است.

زارع پور اضافه کرد: با توجه به سفر هفته جاری ریاست محترم جمهور به اندونزی، از هفته ها و حتی ماه ها قبل، با کوشش وزارت امور خارجه، دستگاه های اجرایی مختلف و همکارانم در بخش بین الملل وزارتخانه، اسناد همکاری لازم برای توسعه روابط با این کشور تهیه شد. من هم از یکشنبه برای نهایی کردن این اسناد و فراهم کردن مقدمات اجرای آنها به اندونزی سفر نموده ام.

او ادامه داد: دیدار با تجار و بازرگانان این کشور، دیدار با مسئولان و وزرای ذیربط و جلسات کاری مختلف برای هماهنگی سفر ریاست محترم جمهور از جمله برنامه های این سفر است. انشاءالله با سفر ریاست محترم جمهور و امضای چندین سند همکاری مسیر توسعه تعاملات مالی، علمی، فرهنگی، تجاری و صنعتی بین دو کشور هموار خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "توضیحات زارع پور از سفر به جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات زارع پور از سفر به جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید