8 مورد از برترین برند های لباس زنانه و مردانه ترکیه

به گزارش وبلاگ نیک دل، یکی از معروف ترین کشورهایی که در حال حاضر در حوزه پوشاک توانسته خود را به خوبی مطرح کند، کشور ترکیه است. برند های ترکیه در حوزه پوشاک و لباس را کمتر کسی است که نشناسد. اغلب افراد اذعان دارند لباس و پوشاکی که در کشور ترکیه فراوری می گردد، بسیار با کیفیت است.

8 مورد از برترین برند های لباس زنانه و مردانه ترکیه

یکی از مسائلی که ترک ها به آن اعتقاد زیادی دارند این است که هر فردی که بتواند لباس خوبی به تن کند، می تواند به هر چه می خواهد در زندگی به دست آورد. این اعتقاد در ترک ها باعث شده که نه تنها آنها همیشه به در پی به تن کردن برترین ها باشند بلکه خودشان نیز خط و ربط پوشاک بقیه مردم در دیگر کشورها را معین نمایند و باعث جهت دهی نوع لباس پوشیدن آنها شوند.

شاید در قرون گذشته این کشور در حوزه پوشاک، زیاد مطرح نبود اما امروز به جایی رسیده که بعضی از برندهای کشور ترکیه می توانند با معروف ترین برندهای سطح جهان به رقابت بپردازند و حتی یک رقیب جدی برای آنها به شمار فرایند.

امروزه با گسترده شدن اینترنت، برندها محدود به حد و مرزی که کشورها برای خود معین نموده اند نیستند و می توان واکنش مردم به برندهای ترکیه ای را خارج از کشور و حتی فرسنگ ها دورتر از محل تولد این برندها، مشاهده کرد.

دفاکتو

یکی از برند های ترکیه که به آن برند خانواده گفته می شود، دفاکتو است. این برند در سال 2005 خلق شد و با کوشش و کوششی که در طی این سال ها از خود نشان داده است توانسته بیش از 320 فروشگاه در سراسر جهان افتتاح کند و محصولات برند خود را به فروش برساند.

این برند نیز از جمله معروف ترین برندهای کشور ترکیه محسوب می شود و در کشورهایی مانند مصر، بلاروس، تونس، مالزی وغیره شعبات و نمایندگان فعال دارد. تمام اعضای یک خانواده از بچه ها گرفته تا بزرگسالان می توانند به فروشگاه هایی که نام این برند بر سر در آنها حک شده وارد شوند و مدلی که مدنظرشان است را بخرید. به همین علت است که به برند دفاکتو، برند خانواده گفته می شود.

این برند سعی دارد محصولات و پوشاکی با کیفیت وارد بازار نموده و در کنار آن نیز قیمت را افزایش ندهد. قیمت پایین و کیفیت بالا باعث شده که برند دفاکتو به یکی از برندهای محبوب نزد خانواده های طبقه کارگر تبدیل شود. در لباس هایی که به وسیله این برند طراحی و ارائه می شود به کوچک ترین جزئیات بها داده شده و این است که باعث شده این برند با سایر برند های ترکیه تفاوت های اساسی پیدا کند.

نکته بسیار جالب دیگری که می توان در خصوص این برند ذکر کرد، طرفداری از محیط زیست به وسیله این برند است. برند دفاکتو یکی از اولین برندهایی است که سعی کرد محصولاتی سازگار با محیط زیست وارد بازار کند.

برند های ترکیه | ایپک یول

برند ایپک یول در سال 1989 متولد شده و یکی از قدیمی ترین برند های ترکیه به شمار میرود. این برند توانسته موفقیت خوبی را در حوزه فراوری پوشاک زنان خود به اختصاص دهد و امروز لباس های زنانه زیبایی را می توان از این برند در سراسر جهان مشاهده و خریداری کرد. برند ایپک یول توانسته نزدیک به 150 فروشگاه در سراسر جهان افتتاح کند و محصولات خود را در آنجا به فروش برساند.

هدف این برند، فراوری لباس برای بانوانی است که خارج از خانه کار می نمایند و در پی لباس هایی آماده و شیک می گردند. برند ایپک یول با طراحانی معروف و مطرح همکاری نموده و به همین واسطه توانسته موفقیت های بزرگی در حوزه پوشاک زنان به دست آورد.

این برند در سال 2016 توانست مجموعه ای راه اندازی کند که در آن هر زنی فارغ از سایز و فرم بدنی که دارد شلوار جین مناسب خود را خریداری کند. برند ایپک یول درصدد است تا به زن ها یاری کند با پوشیدن لباس هایی فاخر و زیبا اعتماد به نفسی که در طی سال ها از آنها گرفته شده است به آنها باز گردانده شود.

برند های ترکیه | ال سی وایکیکی

از دیگر برند های ترکیه که آن نیز معروفیت زیادی را از آن خود نموده و نه تنها در کشور ترکیه بلکه در سراسر جهان، افراد زیادی مشتاق خرید لباس های این برند هستند، برند ال سی وایکیکی است. تولد این برند به دست ترکیه ای ها انجام نشده است و این برند در کشور دیگری پای خود را به جهانی برندها باز نموده است.

ماجرا از این قرار است که در سال 1977 این برند در کشور فرانسه خلق گشت اما در سال 1997 به ترکیه ای ها واگذار شد. گرچه این برند از پایه یک برند ترکیه ای نیست، اما از زمانی که مالکان ترکیه ای به ال سی وایکیکی دست پیدا کردند توانستند پیشرفت های قابل توجه و بزرگی را در آن ایجاد نمایند.

این برند امروز به جایی رسیده است که می تواند به عنوان یک رقیب جدی برای برندهای ترکیه ای و حتی برندهایی که در سراسر جهان در حال فروش محصولات خود هستند، باشد. ال سی وایکیکی در حال حاضر در 38 کشور جهان، 880 نمایندگی و شعبه فعال دارد و این یکی از موفقیت های این برند به شمار می رود.

با کوشش هایی که برای گسترده تر کردن نام این برند انجام شده نه تنها در کشور ترکیه می توانید نام و آوازه برند ال سی وایکیکی را بشنوید بلکه می توانید در سراسر جهان نیز پوشاک های این برند را مشاهده و بخرید. در سال 2017، این برند پای خود را به بازار کشورهایی همانند کنیا و اندونزی باز کرد.

ال سی وایکیکی تمام فعالیت و حوزه کاری خود را معطوف به فراوری لباس و پوشاک ننموده و در سال 2016 به حوزه فراوری منسوجات خانگی نیز وارد شده و توانست در این مورد نیز محصولاتی با کیفیت وارد بازار کند.

واکو

از دیگر برند های ترکیه که آن نیز بسیار فعال و پویا ظاهر شده است، برند واکو است. این برند یکی از محبوب ترین برندهای حال حاضر کشور ترکیه به شمار رفته و شعار آن نیز طراحی لباس برای تجربه یک زندگی شاد و هیجان انگیز است. وقتی این برند در سال 1982 خلق شد، شعار جوان ترین برند کشور ترکیه را برای خود انتخاب کرد.

فعالیت های متفاوت و گوناگونی به وسیله این برند در حوزه پوشاک انجام می شود. برای مثال برند واکو نه تنها در حوزه فراوری پوشاک برای بچه ها و بانوان وارد شده بلکه یک بخش خاص و ویژه نیز برای لباس عروس در این برند در نظر گرفته شده است و متفاوت ترین و بروزترین لباس های عروس را می توان در این قسمت مشاهده کرد. اکسسوری هایی زیبا برای دکور منازل و فراوری لوازم آرایشی و بهداشتی نیز از دیگر محصولاتی است که به وسیله این برند فراوری شده و به بازار ارائه می شود.

برند های ترکیه | برند ماوی

از دیگر برندهای ترکیه، برند ماوی است. این برند در حوزه فراوری لباس های جین فعالیت می نماید و در سال 1991 تاسیس شده است. این برند یکی از برندهایی است که معروفیت جهانی داشته و به علت لباس های با کیفیت و خارق العاده ای که فراوری می نماید، کمتر کسی را می توان یافت که نام برند ماوی را نشنیده باشد. خصوصا شلوارهای جین این برند معروفیت و محبوبیت زیادی را از آن خود نموده است.

یکی از عواملی که باعث شده شلوارهای جین برند ماوی از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار باشد، به طراحی خاص آنها بر می شود. این شلوارها با هر بدن و با هر فرمی تناسب داشته و زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد. این خصوصیت، دقیقا همان ویژگی و خصوصیتی است که جوانان در پی آن هستند.

دفتر اصلی این برند در ترکیه و بعضی شعبات آن در کشورهایی مانند کانادا، هلند، استرالیا، آلمان، آمریکا و روسیه قرار دارند. مجموعه شعبه های این برند در داخل ترکیه و خارج از آن به 425 عدد می رسد و از این تعداد حدود 62 تای آن در خارج از کشور ترکیه واقع شده است.

در سال 2017 این برند توانست نزدیک به 9 میلیون تکه از فراوریاتش را به فروش برساند. دو مورد از مهم ترین فاکتورهایی که باعث شده این برند هواداران زیادی داشته باشد، قیمت پایین و کیفیت بالای آن است. اگر می خواهید به چند فروشگاه بزرگ در جهان که محصولات این برند را به فروش می رسانند بروید، می توانید به شهرهای نیویورک، استانبول، دوسلدروف، هامبورگ، مسکو و برلین بروید. شاید جالب باشید که بدانید این برند نام خود را از کلمه ترکی MAVI که به معنای آبی می باشد، گرفته است.

برند کوتون (Koton)

از دیگر برندهای ترکیه که آن نیز معروفیت و محبوبیت جهانی دارد و جزء برترین برندهای حال حاضر پوشاک در جهان به شمار می رود، برند کوتون است. داستان تولد این برند به تصمیم یک زوج ترکیه ای بر می شود.

این زوج، آقای ییلماز، افسر نیروی دریایی و خانم گلدون، یک معلم بودند و تصمیم گرفتند که حوزه شغلی متفاوتی را برای ادامه زندگی خود انتخاب نمایند. این شد که آنها وارد صنعت نساجی شده و یک فروشگاه در یکی از محله های آسیایی شهر استانبول افتتاح کردند.

تاریخچه برند کوتون

افتتاح این فروشگاه به سی سال قبل بر می شود و شاید جالب باشد که بدانید مساحت آن حدود 25 متر مربع بود؛ این نخستین فروشگاهی بود که به برند کوتون تعلق داشت.

امروز، در سراسر ترکیه حدود 300 فروشگاه در حال فروش محصولات برند کوتون هستند. مجموع فروشگاه هایی که در حال فروش پوشاک برند کوتون هستند به بیش از 370 هزار متر مربع می رسد. این برند در 28 کشور جهان دارای نمایندگی است و بیش از 10 هزار نفر برای آن کار می نمایند.

مهم ترین علتی که باعث شده این برند به موفقیتی بزرگ و باورنکردنی دست پیدا کند، ارائه لباس و پوشاکی است که در آن تنوع زیادی به چشم می خورد. این برند، متنوع ترین لباس ها را ارائه می دهد و میخواهد تا سال 2025 در 5 قاره از کره زمین، نمایندگی فعال داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، این برند می تواند متناسب با فرهنگ ها، سلیقه ها و استایل های متفاوت، لباس و پوشاکی بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی نموده و به فروش برساند. در کنار تمام این ها، همیشه برند کوتون سعی می نماید خود را به بازارهای مد و ترندهای روز جهان برساند و از آنها عقب نماند.

برند های ترکیه | برند کلزیون

از دیگر برندهای ترکیه که آن نیز در صنعت پوشاک به خوبی ظاهر شده است، برند کلزیون است. این برند یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین برندهای جهانست و بسیاری از کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه و ایتالیا محصولات این برند را وارد نموده و آنها را در فروشگاه های خود به فروش می رسانند. قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع در فراوری محصولات مهم ترین فاکتورهایی است که باعث شده لباس های این برند، هواداران خاص خود را پیدا کند.

برند کلزیون لباس هایی همانند پیراهن، دامن، لباس ساحلی، کت زنانه و مردانه، ژاکت، تک پوش، شلوارک و غیره را با بروزترین مدها و با بالاترین کیفیت طراحی و ارائه نموده و به فروش می رساند. مورد جالب دیگری که در خصوص این برند باید بدانید این است که این برند به لباس های بچه ها نیز توجه ویژه ای داشته و در این حوزه نیز توانسته لباس هایی با تنوع و کیفیت بالا ارائه کند. این برند در حوزه فراوری اکسسوری هایی مانند ساعت، کیفی و عینک نیز ورود پیدا نموده و در آن نیز به موفقیت های قابل قبولی دست پیدا نموده است.

برند های ترکیه | برند سارار

از دیگر برندهای ترکیه که آن نیز یکی از برترین ها به شمار می رود، برند سارار است. این برند را یکی از رهبران مدیران صنعت پوشاک در جهان می دانند که از سال 1944 فعالیت تجاری خود را در حوزه پوشاک آغاز نموده است.

عبدالحرمان سارار، اولین فروشگاه خود را در یک مغازه 12 متری افتتاح کرد و توانست با کوشش فراوان، سه کارخانه فعال در حوزه نساجی افتتاح کند. یکی از کارخانه های سارار مساحتی در حدود 120 هزار مترمربع و کارخانه دیگر مساحتی برابر 185 هزار مترمربع دارد.

این برند توانسته در 80 شهر جهان 180 فروشگاه افتتاح کند و به صورت فعال در آنها محصولات و پوشاک فراوریی خود را عرضه نماید. حدود 75 فروشگاه در کشور ترکیه نیز در حال ارائه محصولات این برند هستند. سارا در 5 قاره جهان و در 55 کشور جهان شعبه های فعالی دارد.

منبع: الی گشت

به "8 مورد از برترین برند های لباس زنانه و مردانه ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 مورد از برترین برند های لباس زنانه و مردانه ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید